• یکشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401071708383
  • خبرنگار : 71594

در تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور بیان شد

ضرورت حمایت جامع از خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی

ضرورت حمایت جامع از خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

محمد سبزی نماینده ساوه به وزیر راه: ضرورت ترمیم جاده های حادثه خیز به ویژه جاده های حوزه انتخابیه.

علی جدی نماینده شیروان به وزیر صمت: لزوم تسریع در صدور مجوز واردات ماشین آلات معادن.

علی بابایی کارنامی نماینده ساری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت حمایت جامع از خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی.

شهریار حیدری نماینده قصرشیرین به وزیر امور اقتصادی: ضرورت تسریع در امهال وام مناطق زلزله زده کرمانشاه، به رئیس جمهور مبنی بر لزوم تسریع در استقرار درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های حوزه انتخابیه.

رسول فرخی نماینده لاهیجان به وزیر فرهنگ: ضرورت تحت پوشش بیمه قرار دادن هنرمندان و خبرنگاران.

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به وزیر راه: ضرورت تسریع در تکمیل تونل جاده طالقان به هشتگرد، به وزیر نیرو مبنی بر لزوم تسریع در اتمام عملیات اجرایی انتقال آب شرب برای شهرستان نظرآباد، به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تصویب و ابلاغ ساختار دستگاه های اجرایی در شهرستان های حوزه انتخابیه،

سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده به وزیر راه: ضرورت اجرای بند پ ماده ۵۲ قانون برنامه ششم توسعه در خصوص تاسیس شرکت حمل و نقل ریلی و مسافری.

سیدمحمد پاک مهر نماینده بجنورد به وزیر راه: ضرورت تسریع در احداث راه های دسترسی این حوزه انتخابیه.

ولی اسماعیلی نماینده گرمی به وزیر راه: ضرورت رسیدگی به راه های مواصلاتی اصلی و روستایی این شهرستان، به وزیر ورزش مبنی بر لزوم تکمیل طرح های مجموعه های ورزشی حوزه انتخابیه.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه: لزوم پرداخت حقوق و تبدیل وضعیت کارکنان راهداری استان آذربایجان غربی، به وزیر علوم مبنی بر لزوم راه اندازی سه مرکز دانشگاهی علمی کاربردی، فرهنگ و هنر و میراث فرهنگی و گردشگری در استان آذربایجان غربی، به وزیر کشور مبنی بر لزوم حمایت از سمن های خانه کودک و ترک اعتیاد کشور به خصوص در استان آذربایجان غربی، همچنین ضرورت ارائه لایحه تقویت قانونی سمن ها و نقش آنها در دستگاه، سازمان ها و نهادهای عمومی غیر دولتی، به وزیر نیرو مبنی بر لزوم برق رسانی به زمین های کشاورزی.

مسلم صالحی نماینده اقلید به وزرای راه و امور اقتصادی: پاسخگویی بانک رفاه به مکاتبات و تذکرات  نمایندگان مجلس.

جعفر قادری نماینده شیراز به وزیر ارتباطات: لزوم تسریع در اجرای فیبر نوری در مناطق مصوب شیراز، به رئیس جمهور و وزیر کشور مبنی بر لزوم تسریع در ارسال لایحه ساماندهی تقسیمات کشوری، به وزرای جهاد، نیرو و کشور مبنی بر لزوم تسریع در پرداخت خسارت ناشی از سیل و خشکسالی به کشاورزان.

حسین محمدصالحی نماینده فریدن به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت ساماندهی وضعیت وخیم بازار محصولات کشاورزی. به ویژه پیاز، سیب زمینی و ذرت.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به رئیس جمهور و وزیر دادگستری: ضرورت برخورد قاطعانه با حرمت شکنی از بانوان مومن و آمران به معروف در جامعه.

احمدحسین فلاحی نماینده همدان به رئیس جمهور و وزیر دادگستری: لزوم برخورد قانونی با حرمت شکنی از بانوان در جامعه به ویژه حرمت شکنی به دست اراذل و اوباش، به وزیر راه مبنی بر لزوم نظارت بر امکانات رفاهی بین راهی و کرایه وسایل نقلیه عازم به مرزهای غربی.

محمدرضا دشتی نماینده اردکان به وزیر بهداشت: ضرورت تعیین چند دستگاه آمبولانس برای تنها بیمارستان اردکان.

محمدتقلی نقدعلی نماینده خمینی شهر به وزیر نفت: ضرورت حل مشکل صدور کارت سوخت المثنی، به رئیس جمهور مبنی بر لزوم اعلام نتیجه اعتراض به دهک بندی به یارانه برخی متقاضیان، به وزیر صمت مبنی بر لزوم رسیدگی به قیمت بالای چادر مشکی، به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اجرای قانون تبدیل وضعیت احکام استخدامی معلمان و فرزندان جانباز و ایثارگر نهضت سوادآموزی شهرستان های استان اصفهان، به وزیر راه مبنی لزوم تسریع در تعیین تکلیف و تسهیل شرایط شماره گذاری کامیون های ترخیص شده از گمرک.

هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر کشور: ضرورت افزایش حمایت از شهرداری های تازه تاسیس و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، ضرورت توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان نیشابور برای تبدیل شدن به استان جدید.

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در برچیده شدن مدارس سنگی، کپری و کانکسی در سراسر کشور، لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰.

سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به وزیر نفت: ضرورت تسرع در تکمیل، تجهیز و بهره برداری از بیمارستان جدید نفت آبادان.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر راه: لزوم استقرار و حضور میدانی مشاور طرح تفصیلی شهر نیشابور در این شهر، لزوم تسریع در ایجاد توافق در خصوص زمین دولتی کارخانه قند شهرستان فیروزه برای احداث مسکن ملی.

صمدالله محمدی نماینده بافت به وزیر آموزش و پرورش: لزوم توجه به افزایش حقوق و مزایای نیروهای خدماتی.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha