• یکشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401071708431
  • خبرنگار : 50182

در یک سال اخیر صورت گرفت

جابجایی بیش از ۵ میلیون "مرسوله پستی" در کرمانشاه

جابجایی بیش از  ۵ میلیون "مرسوله پستی" در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل پست استان کرمانشاه از جابجایی بیش از پنج میلیون مرسوله پستی در سطح استان در یک سال اخیر خبر داد.

حمیدرضا فتاح به مناسبت روز ملی پست (۱۷ مهر)، با اشاره به حجم بالای فعالیت های اداره کل پست استان گفت: طی یک سال گذشته بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار مرسوله پستی در سطح استان جابجا شده است.

وی افزود: از این تعداد بیش از دو میلیون و ۴۶۲ هزار مرسوله وارده و بیش از سه میلیون و ۱۴۰ مرسوله صادره بوده است.

فتاح گفت: همچنین علاوه بر مرسوله های پستی، جابجایی بسته و امانت هم در اداره کل پست استان انجام می شود و طی یک سال گذشته هم بیش از یک میلیون و ۶۵۴ هزار بسته و امانت پستی در سطح استان جابجا شده است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه تعداد مرسولات جابجا شده تجارت الکترونیک در سطح استان را هم بیش از ۳۴۷ هزار مرسوله عنوان کرد و افزد: از این تعداد ۱۱۹ هزار مرسوله صادره و ۲۲۷ هزار مرسوله وارده است.

فتاح با اشاره به برنامه ریزی برای بهینه سازی و ارتقای کیفیت خدمات پستی در استان، گفت: در همین راستا اقداماتی در دستور کار قرار گرفته که از جمله آن افزایش هفت گشت خودرویی توزیع امانات و بسته های پستی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مرکز استان و شهرستان ها است. همچنین شش گشت موتوری توزیع نامه رسانی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مرکز استان و شهرستان ها اضافه شده است.

فتاح راه اندازی مرکز نوآوری پست استان به منظور عملیاتی نمودن سکوی تجات الکترونیک پست(ستاپ) با همکاری شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را از دیگر اقدامات جهت ارتقای کیفیت فعالیت های پست استان عنوان کرد.

مدیرکل پست استان کرمانشاه در ادامه به سایر اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش مراجعات مردم به دفاتر پستی اشاره کرد و افزود: در همین راستا اجرای ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کرمانشاه و سایر شهرستان های تابعه با همکاری بخش خصوصی صورت گرفت.

فتاح گفت: جهت کاهش مراجعات ارائه خدمات الکترونیکی احراز هویت مکانی بصورت الکترونیکی به نشانی gnaf.post.ir صورت می گیرد. همچنین جهت استعلام و دریافت کد پستی هم افراد می توانند به همین سامانه مراجعه کنند.

وی افزود: سامانه الکترونیکی "پست یافته" به نشانی POSTYAFTEH.POST.IR هم جهت پیگیری مرسولات مفقودی اعم از کارت ملی، شناسنامه، کارت خودرو و ... راه اندازی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha