• دوشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401071708475
  • خبرنگار : 30188

کاربردهای طرح لایه باز در تبلیغات و برندینگ

کاربردهای طرح لایه باز در تبلیغات و برندینگ

طرح لایه باز اصطلاحاً به طرح‌هایی گفته می‌شود که قابلیت ویرایش و شخصی‌سازی را توسط خود شخص داشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از تربچه، معمولا طرح‌های گرافیکی با نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ، ایلاستریتور و کورل طراحی می‌شوند و هر کدام فرمت و ساختار مجزایی دارند. به طور مثال طرح‌هایی که در نرم‌افزار فتوشاپ اجرا می‌شوند با فرمت PSD و یا PSB و همچنین در نرم‌افزار ایلاستریتور با فرمت EPS یا AI ذخیره شده که با استفاده از آن می‌توانید به تمام لایه‌های طرح دسترسی داشته باشید و بر اساس سلیقه و نیاز خود، تغییرات دلخواه را در طرح اعمال کنید. امروزه نیاز به تبلیغات و استفاده از طرح‌های گرافیکی در هر کسب و کاری برای رقابت در عرصه‌های مختلف امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

کاربرد طرح‌های لایه باز

داشتن یک طرح خوب مستلزم رعایت اصول حرفه‌ای شامل رنگ بندی، توازن، نگارش متن، خلاقیت، استانداردهای چاپی و... در طراحی و اجرای آن اثر خواهد بود. برای رسیدن به طرح‌های متناسب و جذاب 2 راه پیش روی شما خواهد بود، استخدام گرافیست حرفه‌ای و یا داشتن طرح‌های لایه باز که قابلیت تغییر و هماهنگ شدن با کسب و کار شما را داشته باشد. استخدام طراح حرفه‌ای به طور میانگین حداقل هزینه‌ای بین 11 تا 18 میلیون تومان را به صورت ماهانه برای شما به همراه خواهد داشت. لذا با در اختیار داشتن طرح‌های لایه باز و حداقل آگاهی از نرم‌افزارهای مرتبط، می‌توانید در هر زمان و مکان نیازهای طراحی خود را تامین نمایید. فقط کافی است به طرح لایه باز مرتبط با کسب و کار خود دسترسی پیدا کنید، سپس با نرم‌افزار مناسب آن طرح را ویرایش نموده و اطلاعات مد نظرتان را در آن وارد کنید.

طرح کارت ویزیت لایه باز

امروزه استفاده از کارت ویزیت در هر کسب و کاری که حضور فیزیکی داشته و با مشتری به صورت مستقیم در ارتباط است، امری ضروری و بسیار کاربردی می‌باشد. کارت ویزیت حاوی لوگو، عکس و اطلاعات تماس کسب و کار شماست که می‌تواند در کیف و یا جیب مشتری شما باشد. یک کارت ویزیت خوب باید از نظر رنگ بندی، چینش محتوا، خلاقیت و جذابیت بصری حرفی برای گفتن داشته باشد تا مثل سایر کارت ویزیت‌ها دور انداخته نشود.

طرح لایه باز بنر مشاغل

هر کسب و کاری برای معرفی خود به مشتریان نیاز به تابلو یا بنر برای معرفی لوگو و یا خدمات خود خواهد داشت. داشتن یک طرح بنر جذاب می‌تواند تاثیر به سزایی در دیده شدن و جذب مخاطب داشته باشد. اولین چیزی که یک مشتری در ارتباط با فروشگاه با آن مواجه می‌شود، طرح بنر یا تابلوی آن کسب و کار می‌باشد. هر چقدر جذابیت این تابلو بیشتر باشد، احتمال اینکه مشتری وارد آن فروشگاه شود افزایش پیدا می‌کند. البته داشتن دکوراسیون مناسب، قیمت‌های معقول، کیفیت و برخورد خوب با مشتری نیز از دیگر عواملی هستند که بعد از ورود مشتری به فروشگاه در فروشتان تاثیرگذار خواهند بود.

 بنرهای مناسبتی

مناسبت‌های یک سال به دو دسته‌ی ملی و مذهبی تقسیم می‌شوند. سازمان‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌ها و برخی از کسب و کارها، با توجه این مناسبت‌ها از طرح‌های مختلفی برای تبریک، تسلیت و یا تخفیف‌های مناسبتی مانند شب یلدا یا عید نوروز استفاده می‌کنند. طرح لایه باز بنر مذهبی در ایام رحلت، ولادت و شهادت ائمه‌ی مطهر در سراسر سال مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از طرح‌های لایه باز مناسبتی می‌توانید محیط کاری خود را با مناسبت‌های مختلف هماهنگ نمایید.

طرح لایه باز بنر

طرح لایه باز ست اداری

ست اداری یا هویت بصری شامل المان‌های مختلف چاپی با رنگ سازمانی و لوگوی مشخص در جهت برندینگ یک کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک ست اداری می‌تواند شامل المان‌هایی چون سربرگ، فولدر، کاغذ یادداشت، پاکت‌ نامه، فاکتور، ماگ، کارت ویزیت، قالب اینستاگرام، پرچم، لباس کارکنان، بروشور، بسته‌بندی، کاتالوگ و... باشد. هر کسب و کاری با توجه به نیاز خود المان‌های کاربردی را در ست اداری خود قرار داده و در راستای برندسازی از آن استفاده می‌نماید.

طرح لایه باز ست اداری

گرافیک را با طعمی متفاوت تجربه کنید

وبسایت گرافیک با طعم تربچه با بیش از 11 سال سابقه در زمینه ارائه‌ی طرح‌های گرافیکی لایه‌باز در کنار شماست تا نیازهای طراحی گرافیک در کسب و کار شما را با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان تامین کند. کانون‌های تبلیغاتی، چاپخانه‌ها، شرکت‌های طراحی و حتی طراحان گرافیک فریلنسر از اصلی‌ترین همراهان و مخاطبان این سایت می‌باشند که با خرید طرح‌های لایه باز، کیفیت و خلاقیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. سایت تربچه دارای بیش از 1000 دسته‌بندی متنوع در زمینه طرح‌های گرافیکی لایه‌باز مانند: کارت ویزیت، بنر، ست اداری، تقویم، ماگ، تایپوگرافی، نقاشی خط، قالب اینستاگرام، جلد دفتر و کتاب، سربرگ، سررسید، تراکت، بسته‌بندی، فاکتور و همچنین ابزارهای طراحی مانند: وکتور، موکاپ، تذهیب و اسلیمی، عکس با کیفیت، تکسچر و بک گراند، بک دراپ عکاسی، عکس‌های دوربری شده و... می‌باشد. با خرید اشتراک ماهانه می‌توانید به هزاران طرح و ابزار گرافیکی حرفه‌ای دسترسی داشته باشید و علاوه بر کاهش هزینه‌ها، خود را متمایز از سایر رقبا کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha