• دوشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401071808761
  • خبرنگار : 50187

فرمانده یگان ویژه استان کرمان:

سرکوب عوامل فحشاء و بی بند و باری در روزهای اخیر، نمونه بارزی از مقابله با تهاجم فرهنگی بود

سرکوب عوامل فحشاء و بی بند و باری در روزهای اخیر، نمونه بارزی از مقابله با تهاجم فرهنگی بود

ایسنا/کرمان فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هوشیاری کامل با توطئه دشمنان مبارزه می کند، افزود: سرکوب عوامل فحشاء و بی بند و باری در روزهای اخیر نمونه بارزی از مقابله با تهاجم فرهنگی بود؛ که نیروی انتظامی عهده دار آن است.

سرهنگ نوذر نوذری صبح امروز ۱۸ مهرماه در مراسم رژه یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته فراجا با بیان اینکه دشمنان در ستیز نظامی به مرزها می تازند و در تهاجم فرهنگی به مغزها؛ اظهار کرد: دشمن سال ها با نیرنگ های بی شمار به ستیز ارزش ها و باورهای انقلاب آمده و وظیفه همه اقشار و ارگان هاست که توطئه را شناخته و با اندیشه های فاسد وارداتی که در قالب های مختلف رخ می نماید؛ به مبارزه برخیزند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هوشیاری کامل با توطئه دشمنان مبارزه می کند، افزود: سرکوب عوامل فحشاء و بی بند و باری در روزهای اخیر نمونه بارزی از مقابله با تهاجم فرهنگی بود؛ که نیروی انتظامی عهده دار آن است.

نوذری با اشاره به اینکه نام پلیس در جامعه همان قدر که برای مجرمان وحشت آوراست، برای مردم اطمینان آور است، تصریح کرد: یگان ویژه یگانی ارزشی و ریشه دار است که اولویت اول آن حفاظت از نظام و خدمت به مردم است.

فرمانده یگان ویژه استان کرمان بیان کرد: حضور و عکس‌العمل یگان ویژه در صحنه های مختلف برای مردم موجب امیدواری و برای مخلان نظم و امنیت و دشمنان ناامیدی و شکست را به دنبال دارد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "تضعیف نیروهای مسلح تضعیف امنیت کشور است"، گفت: رهبر معظم انقلاب مسئولیت نیروهای مسلح را حراست از مصالح ملی خوانده و فرمودند "بدون امنیت پیشرفت در هیچ عرصه ای امکان پذیر نیست".

نوذری با بیان اینکه امنیت مهم ترین مسئله ای است که در نگاه به نیروهای مسلح باید مد نظر قرار بگیرد، تصریح کرد: نیروهای مسلح مفتخر هستند که این زیرساخت اساسی را با عزم، اراده و جان خود تامین می کنند.

وی بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد توطئه پیچیده دیگری بودیم که توسط دشمنان و عوامل فریب خورده داخلی در کشور رقم خورد اما با رهبری های امام خامنه ای(مدظله العالی) این نقشه شوم و تجزیه طلبانه خنثی شد.

فرمانده یگان ویژه استان کرمان گفت: کارکنان این یگان در اربعین حسینی در مرز چذابه دو هفته به زائران خدمت رسانی کردند و در وقایع اخیر مقتدرانه به کف میدان آمده و در درگیری های نقاط مختلف شهر کرمان، سیرجان و رفسنجان با اقتدار و سرعت عمل بالا و در کمترین زمان وارد میدان شده و توطئه های دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی اظهار کرد: کارکنان انتظامی در صحنه های حساس و اغتشاشات با ایمان راسخ در میدان بوده و خوش درخشدند و تلاش می کنند امنیتی پایدار و مثال زدنی را در کشور و استان کرمان برقرار نمایند.

نوذری در پایان با اشاره به شعار امسال هفته فراجا مبنی بر "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس"، افزود: تحقق این شعار با توسعه تعامل و مشارکت مردم با پلیس امکانپذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha