• سه‌شنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401071909404
  • خبرنگار : 50184

ملی پوش کاراته ایران:

کاراته وان ترکیه محک خوبی برای ملی پوشان بود

کاراته وان ترکیه محک خوبی برای ملی پوشان بود

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش وزن منفی 60 کیلوگرم کاراته ایران و دارنده مدال نقره مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه گفت: این رقابت ها محک خوبی برای ملی پوشان کاراته ایران بود.

علی مسکینی که اخیرا در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه نایب قهرمان شده، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در وزن من در این مسابقات حدود 96 شرکت کننده از 90 کشور دنیا شرکت کرده بودند که همگی به دنبال کسب رنکینگ بودند.

وی افزود: تا قبل از دیدار فینال  حدود شش بازی در این مسابقات داشتم که در همگی آنها حریفان را شکست دادم و ر اهی فینال شدم که در فینال هم با حریفی از ترکیه روبرو شدم که این دیدار در پایان وقت قانونی به تساوی رسید و طبق قانون باید پنج داور در خصوص بازی ما رای می دادند که دو داور به نفع  من و سه داور به نفع حریف ترک رای دادند و قهرمانی را از آن خود کرد.

ملی پوش کاراته ایران با بیان اینکه کاراته وان ترکیه محک بسیار خوبی برای همه ملی پوشان بود، گفت: از 20 مهر هم اردوی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 آغاز می شود و البته تا قبل از این مسابقات به تورنمنت بین المللی روسیه هم خواهیم رفت.

وی خاطرنشان کرد: تورنمنت بین المللی روسیه می تواند یک ملاک برای انتخابی تیم ملی به منظور حضور در بازی های آسیایی 2022 ازبکستان هم باشد.

مسکینی با بیان اینکه کار ایران در رقابت های کاراته آسیا سخت نیست، گفت: کاراته ایران در آسیا از سطح بسیار بالایی برخوردار است و هر روز هم بهتر می شود.

وی یادآورشد: برای رقابت های آسیایی که 25 تا 29 آذر در تاشکند ازبکستان برگزار می شود، ورزشکارانی از کشورهای قزاقستان، کویت، اردن و ژاپن مهمترین رقیبانم خواهند بود.

عضو تیم ملی کاراته ایران به فاصله حدود یکساله تا زمان برگزاری بازیهای آسیایی هانگژو چین هم اشاره کرد و گفت: در این مدت چند لیگ کاراته وان را در پیش خواهیم داشت و امیدواریم در این رقابت ها با بهترین عملکرد مهیای حضور در بازی های آسیایی شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha