• سه‌شنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401071909619
  • خبرنگار : 71460

واکنش علی دایی به بازگرداندن پاسپورتش

واکنش علی دایی به بازگرداندن پاسپورتش

علی دایی اسطوره فوتبال ایران از تحویل گذرنامه‌اش خبر داد. او در اولین واکنش پس از اتفاقات اخیر گفت که موضوع برایش اهمیت نداشته و اکنون پاسپورتش را تحویل داده‌اند.

به گزارش ایسنا، اخیرا و پس از آن که علی دایی از سفری شخصی به ایران بازگشت، در فرودگاه امام خمینی (ره) پاسپورت او ضبط شد، اکنون و پس از چند روز، اسطوره فوتبال ایران از بازگرداندن پاسپورتش خبر داده است.

علی دایی در اولین اظهارنظر خود پس از این اتفاق گفته است: پس از بازگشت از سفر خارجی، پاسپورتم در فرودگاه بین المللی تهران ضبط شد. در رسیدی که به من دادند، آمده بود برای پیگیری پرونده باید به دادستان عمومی و انقلاب تهران مراجعه کنم. اما توقیف گذرنامه مسئله مهمی برای من نبود و نیست و به همین خاطر جایی نرفتم و مسئولان پس از دو یا سه روز آن را پس دادند.  

ستاره فوتبال به خبرگزاری فرانسه گفت: متاسفانه نفهمیدم چرا پاسپورت من را گرفتند و بعد از این بی احترامی، بازگرداندن گذرنامه از نظر قانونی چه معنایی دارد؟

پیش از این سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره ضبط گذرنامه برخی از هنرمندان گفته بود: "علی دایی سرمایه این کشور است و وی برای برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی تلاش کرده و بلافاصله گذرنامه به وی تحویل داده شده است".

وی ادامه داد: "سیاست وزارت کشور همدلی است و علاقه نداریم هرکسی که دچار خطا شده است مجازات شود اما آن کسی که بنا دارد همچنان با دشمن باشد حسابش را از ملت جدا کرده است. حدود یک ماه دیگر جام جهانی آغاز می‌شود و ما می‌خواهیم تمام ملت با تیم ملی باشند و ما به دنبال این هستیم تا تماشاگران به استادیم ها بازگردند اما نگران کشته سازی ها هستیم و ایجاد خطرات عوامل نفوذی هستیم".

دایی ۵۲ ساله یکی از اولین بازیکنان ایران بود که در لیگ های اروپایی شرکت کرد. او در بوندس‌لیگا ابتدا با آرمینیا بیله فلد و سپس در بایرن مونیخ و پس از آن در هرتابرلین بازی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۱۱:۳۵

اینم یه بی تدبیری بود که ضرر ضبط پاس افرادی اینچنینی بسیار بیشتر از نفعش بود

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۱۱:۴۴

خاک بر سرتون که با اسطوره ملی چنین برخورد میکنید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۱۱:۵۱

چقدر الکی واسه نظام هزینه درست میکنن

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۱۲:۰۲

حسابی شیر تو شیره!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۱۲:۳۹

فقط تخریب بلد هستید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۱۲:۴۸

اما همه این افرادی که از پرچم جمهوری اسلامی بهره بردند و به مال ومنالی رسیدند باید بیشتر مواظب ترفندها و سواستفاده دشمنان قسم خورده ایران باشند.و جوگیر نشوند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۱۳:۱۲

واقعا دلیل ضبط پاسپورت چی بوده!! فقط خواستن فکر و ذهن مردم رو خرابتر کنند وگرنه ضبط سه روزه پاسپورت هیچ دلیلی نمیتونه داشته باشه!!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۱۳:۳۵

خودمون گنده کردیم اینا را

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۱۷:۱۲

میخواستند ببینند مبادا جای دوری رفته باشی ؟؟!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۱۷:۳۰

دیگه برگردوندن بعد از زمانی که انجام شد، خبرش منتشر شد، همه صحبت ها ... و موج سواری ها شد چه فایده داره ؟! ( اگرچه از عدم اصلاح اشتباه بهتر بوده و هست ) اما نشون میده که متاسفانه برخی مسئولین از بعد جامعه شناسی به تصمیمات آنی که می گیرند توجه ای ندارند و به نظر بیشتر مواقع یکی باید از مقام بالاتر بیاد کارو جمع کنه ... این به نظرم چیزی به جز نقص در توجیه سازمانی نمیتونه باشه ...

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۰ ۱۲:۴۳

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.... سرش که گونی نکردن جلو مردم ببرنش، اینم مثل بقیه آدما! الکی اسطوره سازی نکنید. پاسش رو گرفتن و پس دادن، خودش مشگل نداره بیسه کاسه داغتر از اش نباشن

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۶ ۱۷:۲۱

هر فردی ولو مشهور حق ندارد از خطوط مام وطن عبور کند هرکس در زمینه فعالیت خود نظر دهد بسیاری از مشکلات حل میشود