• چهارشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401071909937
  • خبرنگار : 30188

خرید هاست در ایران

خرید هاست در ایران

خرید هاست با کیفیت در ایران یکی از مهمترین دلایلی است که کیفیت و سرعت خدمات‌رسانی یک وب سایت را مشخص می‌کند. به این ترتیب کندی اینترنت تنها علت کندی سایت‌ها نیست، بله وجود هاست‌های بی‌کیفیت و ارزان قیمت است که باعث می‌شود لود شدن صفحات یک سایت چندین دقیقه طول بکشد. در واقع هاست یا میزبانی وب و سرورهای با کیفیت هستند که باعث می‌شوند ما راحت‌تر بتوانیم یک ویدیو را در یک سایت خارجی، راحت‌تر از یک سایت ایرانی با هاست بی‌کیفیت تماشا کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از شتابان هاست، در این متن اطلاعات جامعی درباره خرید هاست و انواع آن در اختیارتان قرار داده‌ایم و دعوت می‌کنیم تا انتهای آن با ما همراه باشید.

هاست چیست؟

مهم‌ترین نکته قبل از تهیه هاست، داشتن اطلاعات کافی از نحوه خرید هاست است. در واقع ما باید یک دید کامل از اینکه هاست چیست، چه‌کار می‌کند و چه انواعی دارد نسبت به خرید هاست اقدام کنیم.

امروزه وب سایت­‌ها امکانات بی­‌شماری در اختیار ما می‌گذارند، از عکس­‌ها و فیلم­‌های محصولات گرفته تا بازی­‌ها و سرگرمی­‌هایی که روی سایت‌ها بصورت آنلاین قابل استفاده هستند.

اما شاید ندانید که این همه امکانات جذاب و سرگرم کننده که مرورگرها به ما نمایش می‌دهند، در واقع فایل‌ها و کدهای برنامه‌ نویسی شده هستند که به زبان کامپیوترها نوشته می‌شوند تا عملکردی که می‌خواهیم را در اختیارمان بگذارند.

در واقع بدون این کدها، فایلها، عکس­ها و آیتم­های مختلف که روی هاست آپلود می‌شوند هیچ وب سایتی وجود نخواهد داشت، چرا که آنها ماهیت سایت ما را شکل می‌دهند.  

آنچه باید بدانیم این است که با خرید هاست پرسرعت، وب سایت ما صاحب یک خانه با امکانات (رم، هارد، سی پی یو، پهنای باند نامحدود و...) می‌شود تا فایل­ها و کدهایش را در آن بارگذاری کنیم و باید بدانیم که در دنیای اینترنت هیچ وب سایتی بدون خانه و سرپناه زنده نمی‌ماند.

به این ترتیب هاست، فضایی است که منابع کافی از سرور دریافت می‌کند تا ما کدها و فایل‌های مختلف سایتمان را روی آن بارگذاری کرده و در اینترنت حضور پیدا کنیم.

وب سایت شرکت خدمات هاستینگ شتابان هاست برای خرید هاست در ایران: www.shetabanhost.com

مهم­ترین دلیل خرید هاست با کیفیت

جدا از اینکه داشتن یک هاست برای اجرا کردن فایل‌های یک وب سایت ضروری است، دلیل مهم دیگری هم وجود دارد که چرا هاستی که تهیه می‌کنیم باید از کیفیت عالی برخوردار باشد.

همانطور که اول مقاله اشاره کردیم، یکی از مهم­ترین آسیب­‌هایی که استفاده از host بی‌کیفیت به وب سایت شما می‌زند، آزار دادن کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت شماست. کند بودن سایت اصلی‌ترین دلیلی است که باعث می‌شود کاربران به سرعت بعد از بازکردن سایت شما، آن را ترک کنند.

جدا از اینکه از دست دادن کاربران درآمد سایت شما را کاهش می‌دهد، کسب امتیازهای منفی از گوگل مشکلات بسیاری برای سئوی سایت و دیده شدن آن به وجود می­‌آورد.

آشنایی با 3 نوع اصلی هاست در ایران

در ادامه آموزش خرید هاست، قصد داریم 3 نوع رایج و پرطرفدار هاست‌ها را به شما معرفی کنیم.

ارزان‌ترین نوع هاست

ارزان‌ترین نوع هاست که می‌توان با قیمت بین 20 تا 40 هزار تومان تهیه کرد هاست اشتراکی نام دارد. هاست اشتراکی مخصوص کسب و کارهایی است که در ابتدای راه اندازی سایتشان هستند و مایلند ابتدا از سرویس‌های مقرون به صرفه اما کارآمد استفاده کنند.

اما بگوییم از بزرگ‌ترین نقطه ضعف هاست اشتراکی

این نوع host با به اشتراک گذاری منابع یک سرور قدرتمند به وجود می­‌آید. در واقع یک سِرور، منابعش را بین چند ده هاست تقسیم می‌کند و این باعث می‌شود اگر مشکلی برای یک هاست به وجود بیاید یا بیش از حد از منابع استفاده کرد، هاست های همسایه هم تا حدی دچار مشکلاتی از قبیل کندی یا قطعی شوند.

سرور اختصاصی، فقط برای خودتان

نقطه مقابل هاست اشتراکی را می‌توانیم سرورهای اختصاصی بدانیم. بالاتر گفتیم که در هاست اشتراکی، منابع یک سرور به اشتراک گذاشته می­‌شوند اما در نوع اختصاصی شما برای خودتان صاحب یک سرور به همراه منابع فراوان خواهید شد.

امکانات و مزایای فراوان سرور اختصاصی از قبیل قابلیت شخصی‌سازی نامحدود باعث می­‌شود که قیمت خرید هاست اختصاصی گران تر از مدل‌های دیگر میزبانی وب باشد.

مجازی‌سازی، کم هزینه و پرامکانات

نوع سوم میزبانی وب، سرورهای مجازی هستند. این مدل تا حد زیادی شبیه به هاست اشتراکی است، با این تفاوت که بزرگ­ترین نقطه ضعف هاست اشتراکی در آن برطرف شده است. در این روش، سرورها با استفاده از روشهای مختلف مجازی سازی به بخش­‌های مختلف تقسیم می­‌شوند و هر سرور مجازی امکانات و ویژگی­‌های اختصاصی خودش را خواهد داشت.

خرید هاست از شتابان هاست

خرید هاست در ایران از شتابان هاست

هاست و سرور مانند خانه و سرپناه وب سایت شما هستند و بدون استفاده از آنها، جایی برای قرار دادن فایل‌ها و اطلاعات وب سایت یا اپلیکیشن خود نخواهیم داشت.

در این مقاله آموزشی سعی شد به ساده‌ترین شکل هاست و عملکرد آن را به همراه 3 نوع اصلی هاستینگ در ایران به شما عزیزان معرفی کنیم تا بهترین خرید هاست خود را داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای خرید هاست در ایران و خرید دامنه به قیمت مناسب به وب سایت (https://shetabanhost.com) شتابان­هاست مراجعه کنید و یا با شماره (02491311031) با بخش مشاوران مشتریان شتابان هاست تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۵ ۱۸:۴۴

من برای پروژه های دانشگاهیم هاست گرفته بودم، ممنون از تیم شتابان هاست

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۵ ۱۸:۴۵

سلام ممنون از مقاله خوبتون، خواستم ببینم هاست مدیریت شده هم ارائه میدید؟

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۵ ۱۸:۴۷

واسه خرید دامنه ir پیشنهاد میدید یا com؟