• سه‌شنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1401071909985
  • منبع : دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر:

از هر نوع گفتگویی در دانشگاه حمایت می‌کنیم

از هر نوع گفتگویی در دانشگاه حمایت می‌کنیم

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه جلساتی با دانشجویان و تمامی تشکل‌ها برگزار کرده‌ایم، گفت: در دانشگاه از هرگونه گفتگو حمایت می کنیم اما اجازه بی‌نظمی در دانشگاه را به هیچ فرد و تشکلی نمی‌دهیم.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد جواد عامری شهرابی در راهپیمایی دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر در محکومیت هتک حرمت به مقدسات، گفت: مسئولان دانشگاه به همه گروه‌ها اجازه داده‌اند که اعتراض خود را بیان کنند در این راستا از تمام تشکل‌های دانشجویی نیز دعوت کردیم و صحبت‌ها و درخواست‌های آنها را شنیدیم.

وی تاکید کرد: تمامی تشکل‌های دانشجویی خواستار آزادی بازداشت شدگان بودند و ما نیز با پیگیری‌های شبانه روزی و زحمت بسیار توانستیم تمامی بازداشت شدگان را به جز یک نفر آزاد کنیم.

دکتر عامری اظهارداشت: رئیس دانشگاه و معاونان در تجمعات دانشجویان حضور یافتند و از نزدیک در جریان صحبت و درخواست های دانشجویان قرار گرفتند حتی توسط برخی دانشجویان به ریاست دانشگاه بی‌احترامی‌هایی نیز صورت گرفت اما ریاست دانشگاه با سعه صدر با دانشجویان برخورد کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وی خاطرنشان کرد: ازاینکه دانشجویان در یک فضای آرام باهم گفتگو کنند نه تنها ابایی نداریم بلکه از روسای دانشکده ها خواسته شد اگر دانشجویان خواستار برگزاری تجمعی هستند زمینه حضور آنان در سالن های اجتماعات فراهم شود.

دکتر عامری بابیان اینکه متاسفانه مشاهده می‌شود برخی افراد از این سعه صدر و برخورد پدرانه و توام با رافت مسئولان سوءاستفاده می‌کنند، گفت: در جلسات دیروز شاهد بودیم برخی دانشجویان زخمی شدند. برخی با پرتاب بطری‌های آب به چشم و دنده دانشجویان آسیب وارد کردند و برخی دانشجویان نیز با برداشتن حجاب از سر، رفتارهای مغایر با قوانین دانشگاه را مرتکب شدند.

دکتر عامری افزود: برخی دانشجویان دیگر دانشجویان را تهدید می کنند که در کلاس درس حاضر نشوند. اینکه بخواهند نظم آموزشی دانشگاه را برهم بزنند این گونه رفتارها در شأن دانشجویان پلی تکنیک نیست و با آن برخورد می‌شود .

وی ادامه داد: ما بی نظمی در محیط دانشگاه را نمی پذیریم اما از هرگونه گفتمان و اینکه دانشجویان بخواهند اعتراضات خود را مطرح کنند استقبال می‌کنیم.

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اگر بی نظمی در کشور حاکم شود، زمینه تحصیل با آرامش نیز ازدست می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha