• چهارشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401072010300
  • خبرنگار : 50039

رئیس هیئت والیبال گلستان خبر داد؛

برگزاری دوره مربیگری سطح ۲ بین المللی والیبال در گلستان

برگزاری دوره مربیگری سطح ۲ بین المللی والیبال در گلستان

ایسنا/گلستان رئیس هیئت والیبال گلستان از اعلام زمان برگزاری دوره مربیگری سطح دو بین المللی والیبال به میزبانی استان گلستان خبر داد.

عیسی سنگدوینی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده، استان گلستان به عنوان میزبان دوره مربیگری سطح دو بین المللی والیبال انتخاب شده است، اظهار کرد: این دوره از ٢٩ مهر ۱۴۰۱ تا هشتم آبان ماه سال‌جاری با حضور علاقمندان به ارتقای سطح مربیگری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت والیبال گلستان با تاکید بر اینکه "هنس فوکت" از چهره‌های سرشناس رشته والیبال کشور آلمان مدرس این کلاس خواهد بود، ادامه داد: سپری شدن بیش از دو سال از دوره مربیگری سطح یک بین‌المللی، گذراندن ٣٠ ساعت دوره آموزشی در سال‌های ١۴٠٠ و ١۴٠١ و داشتن فعالیت مستمر در دوره مربیگری والیبال طی دو سال گذشته از شروط اصلی حضور در این کلاس است.

وی با اشاره به اینکه دوره مذکور در دو مرحله (مرحله اول سه روزه و به شکل آنلاین و مرحله دوم از روز سوم آبان به حضوری) برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در بین دو مرحله یک روز برای پذیرش شرکت کنندگان اختصاص می یابد.

سنگدوینی محل برگزاری مرحله حضوری را در ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان عنوان کرد و افزود: دوره مذکور توسط کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه سطح بالای رشته والیبال در گلستان می طلبد تا برگزاری دوره های مربیگری و داوری به شکل مداوم در سطوح مختلف در این استان برگزار شود، تصریح کرد: "جواد مهرگان" رئیس کمیته نیز به عنوان کمک مدرس و مدیر دوره مربیگری سطح دو بین المللی در کلاس‌ها حضور می یابد.

رئیس هیئت والیبال گلستان با اشاره به اینکه این استان به عنوان یکی از قطب‌های مطرح رشته المپیکی والیبال استان هم در حوزه بانوان و هم در حوزه مردان در سطح کشور مطرح است، یادآور شد: همیشه تیم‌های استانی حاضر در لیگ‌های مختلف کشور، حریفانی سرسخت برای دیگر رقیبان بوده‌اند و این موضوع بر اهمیت تداوم این روند رو به رشد تاکید می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha