• یکشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401072312291
  • خبرنگار : 71649

رجب‌زاده: فرم کنونی ذوب‌آهن لذت‌بخش نیست/ بازیکنانم در فجر نباید اسیر حواشی شوند

رجب‌زاده: فرم کنونی ذوب‌آهن لذت‌بخش نیست/ بازیکنانم در فجر نباید اسیر حواشی شوند

سرمربی فجرسپاسی می‌گوید نمی‌خواهد بازیکنانش اسیر حواشی شود و به دنبال حفظ روند خوب تیمش است.

مهدی رجب زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ذوب‌آهن آمده بود تا بازی را نبازد و اگر بتواند روی ضد حملات و اشتباهات به گل برسد. در جریان بازی یکی دو موقعیت هم داشتند و به دروازه استقلال رسیدند. استقلالی‌ها بیش‌تر توپ را در اختیار داشتند اما موقعیت‌های زیادی را خلق نکردند. ذوب‌آهن فشرده و با سه دفاع بازی می‌کند و این باعث می‌شود تیم خود به خود عقب بشیند.

او ادامه داد: باتوجه به این‌که مدافعان ذوب‌آهن سرعتی نیستند، عقب بازی می‌کنند و همین مساله موقعیت شوت‌زنی را برای حریفان‌شان ایجاد می‌کند. هافبک‌های حریف با گردش توپ در میانه زمین می‌تواند موقعیت‌های خوبی خلق کند. استقلال ۵ تا ۶ شوت به سمت دروازه ذوب‌آهن زدند. با همه این‌ها ذوب‌آهنی‌ها موفق تر بودند و نگذاشتند حریف گل بزنند تا این‌که در اواخر بازی روی یک ضربه ایستگاهی آبی‌پوشان به گل رسیدند.

کاپیتان پیشین ذوب‌آهن با بیان این‌که آرایش و نظم دفاعی ذوب‌آهنی‌ها روی گلی که دریافت کردند اشتباه بود، گفت: مدافعان ذوب‌آهن روی آن گل جا ماندند. در زمانی هم گل خوردند که دیگر شانس بازگشت نداشتند. ذوب‌آهن در این فصل به خاطر فرم بازی‌اش توپ و فضا را به حریف می‌دهد. ذوب‌آهن از آن تیم هجومی و گلزن فاصله گرفته و به هر حال این تفکر سرمربی است. ما به ندرت می‌بینیم ذوب‌آهن در یک بازی بیش از یک گل زده است و همیشه توپ را در اختیار حریف قرار می‌دهند.

او ادامه داد: این شکل بازی در ذوب‌آهن سابقه نداشته است. البته شاید به خاطر حضور بازیکنانی مثل حدادی‌فر، من و فرهادی و بعد از آن احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و مهدی مهدی‌پور بود که تیم هجومی بازی می‌کرد. تفاوت‌ها را این بازیکنان رقم می‌زنند. فرم کنونی ذوب‌آهن لذت‌بخش نیست و این برداشت من است. شاید کادرفنی نظرش این نباشد و من اشتباه کرده باشم.       

رجب‌زاده درباره مدعیان لیگ امسال گفت: پرسپولیس ثبات دارد. من با گل محمدی کار کردم و شکل هجومی ارائه می‌دهد. تیم او در زمین حریف حفظ توپ می‌کند و از فضاهای کنار استفاده می‌کند. استقلال به لحاظ تغییرات زیاد نیاز به فرصت دارد. البته چیزی که من می‌بینم این است که استقلالی‌ها هیجانی و احساسی بازی می‌کنند. رفتار سرمربی روی کار بازیکنانش تاثیرگذار است و این ممکن است در برخی از مواقع اثر منفی بگذارد و به ضررشان است اما به هر حال بازیکنان خوبی دارد و امتیاز خوب برای آن‌هاست. استقلال ابزار خوبی دارد و می‌تواند از این ابزار استفاده کند.

سرمربی فجرسپاسی در رابطه با عملکرد تیمش در لیگ دسته یک بیان کرد: ما سعی کردیم با آرامش کار را جلو ببریم و خوشبختانه با مدیریت هم ارتباط خوبی داریم. سردار بوعلی هم حامی ما است. شرایط ما از ابتدا خوب بود و خداراشکر توانستیم بازیکنان لازم را جذب کنیم و اکنون بازیکنان باکیفیت و با اخلاقی در ترکیب داریم. در ابتدا چند بازی دوستانه کردیم و برای هماهنگی بیش‌تر نیاز به وقت بیش‌تری داشتیم.

او ادامه داد: در سه هفته اول سه مساوی کسب کردیم و روند امیدبخشی داشتیم. بازی‌های سختی با ون پارس، خیبر و استقلال خوزستان داشتیم. می‌توانستیم خیبر را هم شکست دهیم اما داور سه امتیاز را از ما گرفت. با این حال روند خوبی را طی کردیم و از هفته چهارم توانستیم بردهای‌مان را شروع کنیم و سه هفته پشت هم به پیروزی رسیدیم. سایپای قدرتمند را بردیم و در خانه شمس آذر صدرنشین را شکست دادیم. بازی دوم یکی از بهترین بازی‌های ما بود و می‌توانستیم بیش‌تر هم گل بزنیم.

رجب‌زاده اضافه کرد: تیم‌مان شکل گرفته و آرامش خوبی دارد. به آینده امیدوار هستیم و تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم. بازیکنانم باید مراقب باشند و اسیر حواشی نشوند. ممکن است پیشنهاداتی به آن‌ها شود و این من را نگران و حساس تر می‌کند. باید حواسم به تیم باشد و مجموعه هم به ما کمک کند. تازه کارمان در فجر شروع شده است و بیشتر باید مراقب باشیم تا تیم‌مان اسیر اتفاقات بیرون زمین نشود. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم تا پیشرفت کنیم.

او در پایان درباره حواشی اواخر فصل قبل و اختلافات مدیریتی در این باشگاه گفت: نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم. تغییرات خوبی در فجر اتفاق افتاد و شرایط خوبی به وجود آمده است. مجموعه هماهنگی داریم و بازیکنان دارند باتمرکز کار را جلو می‌برند. خداراشکر تاکنون حاشیه‌ای نداشتیم و تلاش می‌کنیم شش دانگ باشیم و از مجموعه تیم مراقبت کنیم. ما درباره صعود به لیگ برتر صحبت نمی‌کنیم و هدف‌مان این است که از فوتبال بازی کردن لذت ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha