• یکشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۱ / ۰۰:۴۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401072412405
  • خبرنگار : 71404

یک برنامه ساز مذهبی در انتقادی مطرح کرد:

وقتی ناظر پخش تلویزیون فکر می‌کند از محمود کریمی بیشتر می‌فهمد!

وقتی ناظر پخش تلویزیون فکر می‌کند از محمود کریمی بیشتر می‌فهمد!

قطع اظهارات یکی از مداحان سرشناس درباره‌ی حجاب در ویژه‌برنامه ولادت پیامبر اکرم(ص) که شامگاه جمعه، ۲۲ مهر ماه از شبکه سه سیما روی آنتن رفت، در ساعات اخیر پرسش‌برانگیز بوده است. در این زمینه سوالاتی از این دست شکل می گیرد، رسانه ملی که نقدهایی اینچنین از سوی افرادی مانند محمود کریمی را برنمی‌تابد، چگونه می‌خواهد بیننده جوان خود و یا در نگاهی کلان‌تر، افرادی از گرایش‌های فکری متفاوت را پای کانال‌هایش بنشاند؟

خبرنگار ایسنا در پی این پرسش، با یک‌ برنامه‌ساز مذهبی گفت‌وگو کرده است که ساخت برنامه‌های مذهبی و محرمی "یک قرن با حسین(ع)"، "میراث مرثیه"، "ناگفته های عاشورا" و "عتبات کلمات" را در کارنامه کاری اش دارد.

مهدی زنگنه، برنامه‌ساز و نویسنده برنامه‌های مذهبی تلویزیون ابتدا با انتقاد از عملکرد صداوسیما، تصریح کرد: در مملکتی که روی آنتن زنده صحبت مداح رسمی جمهوری اسلامی سانسور می‌شود، یعنی باید فقط حرف‌هایی بزنید که ما می‌گوییم، ما دوست داریم، ما دلمان می‌خواهد و وقتی هم می‌پرسیم شما چه کسانی هستید، می‌بینیم به اسم جوان انقلابی مومن، عده ای افراد بی سواد که واقعا هم انقلابی نیستند خودشان را معرفی می کنند! اینجا من سوال دارم. انقلابی کیست؟ افراد جسور نه ترسو.

وی ادامه داد: ما در مملکتی زندگی می‌کنیم که هنوز یک سال از انقلابش نگذشته بود که شهید بهشتی با رئیس حزب توده در تلویزیون می نشست و مناظره می کرد اما وقتی ما همین گفت و گوها را از تلویزیون گرفتیم هر بلائی سرمان می آید و مدام هم می گویند گفت و گو کنیم! با چه کسانی گفت و گو کنیم وقتی فضای گفت‌وگو باز نیست؟

این برنامه ساز همچنین به نکاتی دیگر در ادامه همین بحث اشاره کرد و گفت: مشکل از جایی شروع می شود که عده ای حداقل، در خیلی از مسائل فرهنگی اجتماعی و سیاسی ایران فکر می کنند لیاقت دارند برای حداکثر تصمیم بگیرند. در فضاهای فرهنگی این اتفاق همیشه بوده است. ما در کشوری زندگی می کنیم که روزگاری مرحوم محمدرضا لطفی، استاد موسیقی ایران اگر در هر کشور دیگری بود، مجسمه اش ‌را در میدان های شهر می ساختند. ایشان وقتی می خواست کنسرتی برگزار کند، یک آدم کوته فکر در ارشاد دستور جمع آوری تمام پوسترهای کنسرت ایشان را می داد چون آن مرحوم موها و ریش هایش بلند بود!

آنها که خودشان مسائلی دارند سانسورچی شده اند

زنگنه همچنین خاطرنشان کرد: ما در جایی هستیم که الی ماشاءالله افراد حداقلی برای حداکثری ها تصمیم می گیرند. به عنوان مثال در مسائل فرهنگی اتفاقا به جای اینکه افراد جسور، باسواد و زمان شناس تصمیم گیر باشند، آدم های ترسو و بی بصیرت تصمیم گیرنده می شوند و طی این سالها اتفاقات این چنین بسیار دیده ایم. اساسا تیغ سانسور در مسائل فرهنگی در کشور ما هیچ وقت ملاک مشخصی نداشته و براساس قانون نبوده بلکه براساس سلیقه بوده و از قضا آدم های محافظه‌کار و کسانی که خودشان مسائلی داشتند و زمان آنها را ثابت کرده، سانسورچی این مملکت بوده اند، چه در سینما و چه در تلویزیون.

وی با اشاره به قطع سخنان مداح اهل بیت از تلویزیون عنوان کرد: ساختار معیوب است. همه چیز سلیقه ای شده. قطعا در آن لحظه، مدیر شبکه دستور قطع صحبت های محمود کریمی را صادر نکرده، اشکال همین جاست که یک ناظر پخش که هیچ کسی او را نمی شناسد در آن لحظه تصور کرده از محمود کریمی که فرزند شهید و برادر شهید است و دو دهه در مهم ترین جلسات مذهبی جمهوری اسلامی مداحی و صحبت کرده، بیشتر می فهمد. مشکل اینجاست!

او سپس با انتقاد از فضای ممیزی در حوزه فرهنگی کشور به ویژه صداوسیما تصریح کرد: متاسفانه همه جا ما با طایفه ای مواجه بوده ایم که فکر می کنند فقط خودشان می دانند انقلاب، اسلام و جبهه چیست، بنابراین می آیند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی راه می اندازند و می خواهند همه جا را مدیریت کنند. امروز مشکل اصلی ما به هیچ وجه اغتشاشگران، معترضان و نه حتی دشمن معاند ۴۰ ساله جمهوری اسلامی نیست. دشمن معاند همیشه بوده، هست و خواهد بود و مواجهه ما با او (دشمن) ضریب نفوذش را تعیین می کند. آنقدر آقایان مسوولان کشور حرف های خودی ها و دلسوزان واقعی را سانسور کرده اند و نشنیده اند که فضا برای دشمن معاند، مجاهد و سلطنت طلب آن طرف آبی باز شده است.

پخش تصاویر قرآن سوزی گناهش بیشتر است یا برهنگی یک خانم؟

این برنامه ساز مذهبی سپس به پخش تصاویر قرآن سوزی از تلویزیون اشاره و اظهار کرد: اشتباه بزرگ صداوسیمای ماست وقتی آتش سوزی قرآن و توهین به این کتاب مقدس را نه یک‌بار، بلکه چندین بار پخش می کند تا به مردم بگوید کسانی که معترض اند با قرآن مخالف اند. اساسا مخابره تصویر اهانت به قرآن گناهش به مراتب از خود قرآن سوزی بالاتر است. مشکل بعدی اینکه وقتی تصویر قرآن سوزی منتشر می شود و این اهانت به تمام خانه های مردم مخابره می شود، کسی هم صدایش درنمی آید اما به محض اینکه تصاویر عریان خانمی از تلویزیون پخش می شود همه صداها درمی آید. متاسفانه دوستان دلسوز ما انقدر سطح فکرشان پایین آمده است که نسبت به پخش تصاویر قرآن سوزی عکس العمل نشان نمی دهند اما به برهنگی واکنش نشان می دهند. تلویزیون برای پخش تصاویر این خانم از مردم عذرخواهی کرد اما برای نشان دادن قرآن سوزی خیر. 

او صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: آقای رائفی پور حدود ۱۰ سال است که در تلویزیون ممنوع التصویر است اما ما می بینیم در اوج این فضای دو قطبی همین آقا به تلویزیون دعوت می شود. چرا باید ایشان در این شلوغی ها بیاید و حرفی بزند که مردم بیشتر تحریک شوند؟ چرا در طول این مدت اخیر تلویزیون ایران هروقت چهره های موافق خودش را دعوت کرد، مقابل آنها مخالف نمی گذارد. تنها برنامه ای که مناظره به معنای واقعی شکل گرفت، برنامه "شیوه" شبکه چهار بود که بعد از ۱۰، ۱۵ شب نخست که مناظره و نقد اجتماعی سیاسی در برنامه شکل گرفت، بعد از وقفه ای کوتاه چند شبه، وقتی مجددا روی آنتن رفت به یک برنامه بی خاصیت تبدیل شد. متاسفانه عده ای برای تلویزیون جمهوری اسلامی تصمیم می گیرند که نه سواد رسانه ای دارند و نه دین‌ اسلام و ظرفیت هایش را به خوبی می شناسند.

وی تاکید کرد: تلویزیون ملی ایران نباید وقتی پیچش را روشن می کنیم حس کنیم وابسته به جریان سیاسی خاص است، بلکه فکر کنیم ملی است. وقتی تلویزیون ما به یک رسانه جناحی تبدیل می شود دیگر ملت پای برنامه هایش نمی نشینند به ویژه جوانان. پس چرا می گویند نسل جوان برایمان ارزش دارد؟ آنها نسل جوانی را می بینند که فقط حرف خودشان را تایید کند و مخاطب حرف خودشان باشند.

زنگنه در پایان این بحث یادآور شد: در جلسات مختلفی بر اساس فیلمی که از آقای وحید یامین پور (یکی از صاحبان اندیشه این جریان) پخش شده است ایشان می گویند نظام یک هسته سخت طرفدار دارد که جمعیت شان زیاد نیست اما باید آنها را حفظ کرد، چون آنها پای نظام خون و شهید می دهند. باشد آنها را حفظ کنیم اما معنی حفظ آنها این است که بقیه را از دست بدهیم؟ الان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران به خاطر حفظ هسته سخت طرفداران نظام فاتحه تمام مخاطبان خاکستری جامعه را دارد می خواند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۲:۵۸

ما یک چیز رو نفهمیدیم این رائفی پور از کدوم جناحه؟؟ یک بار آوردنش تلویزیون چپ ها و راست ها و وسطی ها همه کوبیدنش.... حرفهای اون شب ش همه ش درست بود معلومه که حرفهاش خیلی از آقایون رو سوزانده...‌‌ فکر میکم می ترسن دوباره بیارنش...‌‌‌

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۳۵

زنده باد

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۴:۰۱

حرف حق. همین یک بام و چند هوا از علل مهم مصیبتهایمان است.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۲:۰۱

همه حرفهایش درست است خیلی ها راسوزانده این یارو حرفهای حاج آقا کریمی راقط کرد فکرمی کنی سوادداره پارتی کسی داشته آورده سرکار اینها زیاد صداوسیما هم نفوزی دارد چند وقت دیگر معلوم می‌شود این یکی دیکه قهرکرد تاحالش خوب نشود نمی آید دوتا دختر دورورش بوده جوگیر شده بیچاره

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۳:۰۸

بی حجابی و کم حجابی باید زیر منبر آقای کریمی هم بد باشه نه یک جا مثلا پای صندوق رای و پای منبر کریمی خوب باشد و در جای دیگر بد این تناقض است.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۱:۲۶

هیچ جا نباید باهاش برخوردی بشه. حجاب فقط مقوله ای فرهنگی و ظاهری هست و اصلا نشانه هیچ نکته مثبت یا منفی خاصی نیست.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۴:۴۳

دمت گرم

avatar

احسنت

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۶:۱۰

سلام.یک کمی خواب تشریف دارید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۶:۲۸

جاج محمود کریمی هر صبحی کرد نقل قول از رهبری بود شخصی که دستور سانسور داد منافق بود

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۲:۴۱

کاش میتونستیم

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۱:۲۲

خیلی نادانی مگر می شود کسی را به خاطر یک اظهار نظر از وطنش بیرون کرد ترا به خدا هز این تعصبات مخرب دست بر دارید واین قدر افراط نکنید این کوته فکری ها به ضرر نظام است

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۶:۳۳

هر کی دوست نداره جمع کنه از ایران بره ،والله

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۹:۴۵

یه نکته جدای از بحث های سیاسی از الان هرکی هرکجا گفت اگه دوست ندارید از ایران بروید بکوبونید تو دهنش مگه این اب وخاک ارث پدریان است که میگویید از ایران بروید؟ این اب وخاک ملک خداوند هست ومتعلق به هیچ شخص خاصی نیست

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۳۱

شما دوست نداری پس جمع کن سریع برو اینجا خونه همه ایرانیهاست اون جوری که دوست دارن زندگی میکنن

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۳:۱۷

پولشو بده بریم دوست عزیز

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۱۰:۱۰

تو بری بهتره!!! چطور جرات میکنی کسی رو از خونش تهدید به بیرون کنی!!!! تو ناراحتی میتونی بری

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۶:۳۴

عزیزم چرا اینقدر حرص میخوری حالا سخنان قطع شده وحی که نیست ایشون هم اندازه فهمشان سواد دارند نه بیشتر بجای این حرفها دنبال رانت و عشق و حال باش راستی آب پرتغالت یادت نره

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۵:۳۲

پرتقال

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۳:۲۹

دقیقا انقلابی نما ریاکار خشکی مقدس مردم رو دین گریز کردن که فقط با ظاهری موجاب بعد گند میزنن به همه چی اونوخت انسانهای مومن مخلص که هدفشون فقط خدا و خدمت به خلق خانه نشین شدن

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۶:۴۳

امان از انسان های به ظاهر متدین و انقلابی و خشک مذهب و تندرو. همین ها مملکت را به گند کشیدند و هشت میلیون ایرانی نخبه و متخصص و سرمایه دار را از کشور فراری دادند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۵:۴۳

درسته که در مذهبی ها هم تندرو داریم ولی میانه رویم زیاد داریم همین طور که در بی حجابی و بی بندوباری تند رو داریم ، میانه رویم داریم ، و درضمن اون نخبه ای که ب هر بهانه ای امروز از این مملکت داره میره ، پس ارمانهاشو تغییر داده که داره میره و اگه بخوایم به هر بهانه ای نگهش داریم انگار ب خود ایرانمون خیانت کردیم چون درسته نخبه است ولی ممکنه خیانت کار ب کشورش شده باشه پس چرا باید در دمو دستگاه های حکومتی این مملکت بمونه و جاسوس نخبه ایرانی باشه که برای کشورهای دیگر و بر ضد ایران کار کنه

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۶:۴۷

نتیجه ایران این میشود که سالهاست بخاطر دروغ پردازیها وخبرهای کذب وحتی بخشهای سخنان مهمی چون اخبار ومداح و... سانسور میگردد، مردم به ماهوراه پناه بردند تا حقیقت را در جایی دیگر جستجو کنن... افرین به شرفتون که از زبان ملت دست به قلم شدید. ادمهای به ظاهر انقلابی خودشان هم نمیدانند چه میخواهند جز افکار غلط و...

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۱:۲۹

بی بی سی و سعودی اینترنشنال راستگو هستند و صدا و سیمای ما درغگوست؟ درسته انتقاداتی به صدا و سیما وارده اما دلیل استفاده مردم از مطالب رسانه‌های خارجی اینه که فکر میکنند چون اونها برای کشورهای به اصطلاح قدرتمنده! هرچی دروغ بگن این عده از مردم اصلا به این موضوع توجه نمیکنند.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۷:۰۴

چقدر عالی درود بر آقای زنگنه

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۷:۱۱

حرف حساب ولی کو گوش شنوا

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۷:۳۷

سلام.خواهشن به هیچ جناحی توهین نکنید.حرف بدهمه یاددارنداماشعورهم دارند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۷:۲۳

مرگ براصلاح طلبان خائن

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۲۷

اینقدر مرگ به این و اون بگین که مرگ و نیستی و فلاکت و بدبختی از سر این کشور ببارد یکم مطالعه کنید تا شاید هدایت شوید..

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۲:۴۴

این قدر مرگ مرگ بکنید تا احوال خوتان هم مثل مرده ها بشود

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۴:۴۳

مرگ بر اصلاح طلب و اصولگرا که ملت ازشون رنگ آرامش نمیبینن همین دو حزب هستند که کشور به نابودی کشاندند لعنت به هردوشون حزب فقط حزب الله

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۱:۵۲

متاسفم برای کج فهمان که متاسفانه تعداشان هم کم نیست

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۲:۲۹

شهید من تواون جشن حضورداشتم فیلمش موجود محمود کریمی گفتندمن هیچ وقت بالاتررهبرم حرف نمیزنم وآقاهم درسخنرانی اخیرفرمودن مادرشیعه وسنی تندرو داریم همین تندروهاهستند که نترسیدن حسن عباسی،رائفی پرحرف انقلابی همین نه سلبریتی خائن وطن فروش

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۲:۵۳

تو کشور ما اصلاح طلبی وجود نداره..یا اصول گرا هستن یا اصول گراتر

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۹:۱۴

مرگ بر اصولگرا

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۷:۳۴

خوب کاری کردندتاهرکسی درهرموضوعی اظهارنظرنکندخواص نیازنیست جبران کنندبهتره سکوت کنند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۱۱

دمت گرم

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۹:۴۳

بله، مردم دخالت نکنندو اجازه بدهند همه چیزدانان مملکت را به آتش بکشند.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۱۵

آقای یک ایرانی منظور آقای زنگنه تو و امسال توست .

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۵۶

بیچاره، خواص! اظهارنظرمیکنند، میگویند،سکوت کن! سکوت میکنند، میگویند، چراموضع نمیگیرید؟؟؟!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۵۶

بیچاره، خواص! اظهارنظرمیکنند، میگویند،سکوت کن! سکوت میکنند، میگویند، چراموضع نمیگیرید؟؟؟!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۲:۴۱

دیر شده‌برا‌اصااح

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۱۰:۰۳

سلام بزرگوار شما باید سکوت کنید که معلوم نیست که کی هستی و از کجا هستی که دارید گنده تر از دهنتون صحبت می‌کنید این ملت شهید دادند جانباز و جاویدالاثر دادند رهبر مملکت که ولی امر مسلمین یک جهان تشیع هستن اینجوری تا حالا صحبت نکردند و جامعه رو به عام و خاصتشبیهه نکردن شما کی باشید که اینجوری دهن گشادتر رو باز کردی و نمک به زخم مردم میپاشی تا تفرقه افکنی کنی امثال شما از نسل خوارج در سپاه حیدر هستن که بجز نفاق هیچ خاصیتی ندارند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۱۰:۰۹

چطور. میشه وقت جنگ و دفاع از وطن میشه از عام شهید میشن و جبه ها پر از رزمنده میشه و شما به کشورهای دوست و یار مسئولین تشریف می‌برید برای تحصیل به آمریکا و کانادا ؟؟ بله خب حق دارید مردم رو با کلمه عام تحقیر کنید شما بهتره خفه بشید و نمک به زخم مردم نباشید با کلمات سخیف خودتون. اگر چیزی ننویسید مردم فکر نمیکنن شما بیسواد هستید . جامعه امروز به آرامش احتیاج داره نه به ژن خوب و یک سری دهن گشاد حراف

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۷:۵۸

معلومالحالهای متحجری که تیشه به ریشه خودشان میزنند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۷:۵۸

خدا یک روزی برای افراد به ظاهر مومن ولی همیشه ترسو، که با رابطه ی فامیلی و غیره، صاحب پست و مقام شدند،قضاوت خواهد کرد ان شاءالله، افرادی با ظاهری کاملا اسلامی ولی با باطنی به تمام ترس و وجودی بیهوده ، با اعمال بی فایده ی خود، زحمات چندین ساله ی شهدا را به باد دادند و فکر می کنند خدا هستند.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۷:۵۹

افرین

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۰۲

ماشالله اقای زنگنه. شماوامثال شما که درد ما جوانان را میدانید وتا حقیقت را میگویید یه عده ای میسوزن. اما تمام افتخار ما به جرات وشهامت شماست. انانکه میترسن فکر میکنن مردم ایران هیچی بارشون نیست. با این سانسور کردنها خودشون مسخره شدن..

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۰۳

و همه را همسطح خود میپندارند.سطح شعور و آگاهی مردم خیلی بالاتر از مسئولان و متولیان امورفرهنگی کشور میباشد و اینو در تمام عرصه های کلان کشور میتوان یافت. عملکرد صداوسیما طی چند دهه اخیر فقط اهانت به شعور مخاطب بوده و بس

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۰۳

چرا فکر میکنید این کارها و این که مردم را عصبانی و فراری بدهند زده کنند از دین و انقلاب برنامه ریزی شده نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۰۹

درود، درود، درود بر غیرت اقای زنگنه ومداح محبوب ومحجوب کشورمان اقای کریمی. تنتان سلامت.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۱۰

فاز روشنفکری از خود روشنفکری بدتره. آره صداسیما بده شما سایتا خوبین. شما سایتهای خبری هم نمیذارید نظر مخالف پخش بشه. شاه هم چندماه آخر دستور آزادی رسانه ها رو داد.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۱۶

حاج اقای کریمی.. اهل دلی، شما خطاهای این بچه های کوچیک مملکت رو ببخشید. انها متل شما شجاع نیستن که واقعیت را بیان کنن. ایرانه دیگه.. هرکی به خودش اجازه دخالت وبی ادبی میده.نادانی انها را ببخشید.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۲۰

اقای زنگنه، حاج اقا کربمی. فتنه واشوب ومنافق در ملت خودمونه. ملت ایران اینو خوب میدونه واسه همین چن جوون به ظاهر ته ریش خودشون رو اهل نظام میدونن. منافقن که طاقت سخنان شما رو ندارن. بیجنبه هستن که حرف از دو تار مو میشه سخنان واعظ ومداح رو قطع میکنن. کسی نیست تو دهن این کستاخها بزنه.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۴۱

مداح اهل کریمه، سخنان بجا ودرستی زدن، خیلی از روحانیون شریف هم قبول دارن که تو هیئت ومراسم امام حسین مردم عاشقانه واز ته دل حضور پیدا میکنن، حالا تربیت خانوادگی بهر شکلی که میخواد باشه. مهم اینه زیر منبر امام حسین داره مستفیذ میشه.. این وسط اجرش با امام حسینه وبس.. حرف منطقی رو که کوتاه وقطع نمیکنن.. بفهمین با کی طرفین.. افرین براقای کریمی وزنگنه وامثالهم..

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۵۱

محمود کریمی هم یک مداح و روضه خوان هست و تخصصش در مداحی است و کارشناس نیست. عیب کار اینجاست که در مباحث مغلطه می کنیم.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۵۵

تلویزیونی که بودجه اش ملی و از جیب مردم است اما در حدمت نامردمان .

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۵۸

هر کی به هر کیه...وقتی قرآن خونده میشه اما بهش عمل نمیشه و فقط ازش صوت یاد گرفتن،وقتی روایات ناب و زیبای ائمه اطهار علیه السلام خونده میشه و عمل نمیشه مشخصه هرکی هرجور دوست داره تصمیم میگیره،خرج میکنه‌،نظرمیده،اهانت میکنه،حکم میده،با لباس نامتعارف وارد شهرش میشه،یقه ریاکاری میبنده و.....حالا بدونین چه میکشه حضرت مهدی عجل الله از اعمال مسلمانان

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۵۹

سدا و صیمای میلی.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۵۹

درود بر استاد رائفی پور مردمی

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۸:۵۹

شیر توشیر شده!!!!!همه از هم طلبکارن!!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۹:۰۳

از صدا و سیما بیشتر از این نمیشه انتظار داشت دم حاج محمود گرم

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۹:۲۴

هم زمان از چند شبکه دیگر صحبت‌های آقای کریمی پخش شد خیلی نگران نباشید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۹:۲۶

جانا سخن از زبان ما می گویی ای کاش قبل از هر حرف و عمل کمی تعقل و تفکر بود.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۹:۳۹

من خیلی از صحبتهای آقای رائفی پور رو شنیدم. ایشون واقعا با تحقیق و پژوهش صحبت میکنن ولی حیف که دشمن زیاد داره و همیشه حرفاشو تقطیع میکنن . پیشنهاد میدم سخنرانی هاشونو کامل و از سایت مصاف گوش بدید تا واقعا ببینید بار علمی شون چقدر بالاست

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۹:۳۹

من خیلی از صحبتهای آقای رائفی پور رو شنیدم. ایشون واقعا با تحقیق و پژوهش صحبت میکنن ولی حیف که دشمن زیاد داره و همیشه حرفاشو تقطیع میکنن . پیشنهاد میدم سخنرانی هاشونو کامل و از سایت مصاف گوش بدید تا واقعا ببینید بار علمی شون چقدر بالاست

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۹:۵۳

محمود کریمی صدا سیما را تحریم کند حق پخش نوحه های خود را از صدا سیما پس بگیردتا مدیر مربوطه اخراج شود

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۹:۵۶

دقیقا نقد بر صدا وسیمای ملی صحیح است

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۰۹:۵۹

آقای دکتر تفرشی نکته مهمی دربرنامه شیوه گفت و آن این بود که زمانیکه مداحان وارد گود نظر و طرح مسائل سیاسی می شوند اون سر طیف هم سلبریتی ها وارد می شوند.....بنظرم هیچکدام در جایگاه خود نمی ایستند که بفهمند تحلیل مسائل سیاسی کشور احتیاج به سواد سیاسی دارد سواد و مدرک تحصیلی کفایت نمی کند.اگر وارد گود طرح مسائل سیاسی می شوی باید به پیشینه و اطلاعات آن موضوع وارد بعد علمدار شوی.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۰۵

کو،کو،کومسئول فهمیده؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۰۹

شماهم هیچی نمیفهمی مثلا نویسنده! اگر قران صاحب داره به تو چه که (ای خاک وچوو)میکنی ،عبدالمطلب که کلید دار کعبه بود هنگام پیشنهاد ابرهه برای صلح گفت شترانم رابده کعبه به من ربطی نداره صاحبش حفظ میکنه من صاحب شترانم هستم ،اینو روایات شما میگه پس خدا خودش جواب میده شما فضول نباش بشین سرجات

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۱۱

چرا نمیفهمید مملکتو اصلاح طلبان یک شبه به فنا میدن اونا این دوقطبی ها رو راه انداختن فقط اگه این کارو نکنن که انگلیس تحویلشون نمیگیره دست از سر اصلاح طلبان برنمیداریم ایرانو به نکبت وخاک وخون کشیدن هردفعه از پشتشون میرن کنار یه آتیشی به پا میکنند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۱۱

کریمی چیکارس که در مورد همه چی نطر بده.شورشو در اوردن.اه

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۲۹

هرصحبتی جایی داره قرار نیست چیزی که از مانخواستن رو بگیم وقرار هم نیست فقط به نحل بزنیم یا به میخ بله اگر من روی این جمله تمرکز کردم کوتاه نخواهم آمد همه بد هستن یجور دشمن تراشی کردم ولی اگرم گفتم نه بزار همه آزاد باشن بین خودی دشمن تراشی کردم گفتم که نیاز نبود چیزی که ازم نخواستن مطرح کنم حالا اگرم خواستم بگم مراقب باشم چه بگم

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۳۵

خدا قوت و احسنت بسیار عالی ندشتید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۳۶

آخه مگه محمود کریمی بجز مداحی کردن کار دیگه ای بلده که درباره همه چی حرف میزنه؟

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۳۶

آخه مگه محمود کریمی بجز مداحی کردن کار دیگه ای بلده که درباره همه چی حرف میزنه؟

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۰:۴۲

من نمیفهمم واقعا این همه حرف خوب گفتی ولی یه دفعه چرا به رائفی پور حمله کردی؟ من هر چی صحبت های رائفی پور رو گوش میکنم نمیفهمم کجاش تحریک مردم بود. اتفاقا خیلی هم وحدت آفرین صحبت کرد. چرا یک حرف بی مبنا رو همتون تکرار می کنید. واقعا چرا اینقدر از رائفی پور می ترسید . همتون با هم دارید میزنیدش هم شما و هم همون هایی که داری باهاشون مخالفت میکنی.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۱:۰۴

متاسفانه این مسئله در تمام اجزای قدرت نهادینه شده و مردم رو آدم حساب نمیکنند و آقایان فکر می‌کنند عقل کل هستند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۱:۱۲

حاج محمود ک دیگه خودیه اونم قبول ندارین؟دانش آموز نفهمه دانشجو بیشعوره باید کتک بخوره حاج محمودم باید فیلتر شه؟متاسفم مملکت واس همه هست لطفا زودتر متوجه شین تا دیر نشده

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۱:۲۳

واقعا درست بجا اشاره کردید جناب زنگنه

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۱:۲۴

از ابراز حقیقیت خوف دارند ،،،همبن ترس از جوانان باعث جدایی جامعه شده ،افرادی بی خاصیتی مثل آقای جبلی چه کار شاخصی در صدا و سیما انجام داده

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۱:۳۹

درود بر شرفت

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۲:۰۴

آقاهمینه که هست بقول اون دوستمون هرکی دوست نداره جم کنه ازایران بره البته پولشوازش می گیریم.درضمن آمریکاواروپاهم نمی تونه بره اگه خواست می تونه بره تاجیکستان یاقرقیزستان.چون اونجاهافقط ماس ماست

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۲:۰۸

کشور ما هرچوبی میخوره ازاین تند رو هاست .همینها که طاقت شنیدن انتقادو ندارند .هرکس انتقاد کرد جای قاضی حکم میکنن و یکی از خودشون بدتر شبونه میره اموال طرفو پلمپ میکنه.اقا مگر کسی میاد به شما بگه اینجوری لباس یا چادور نپوش شما هم حق نداری به پوشش وعقاید کسی دیگه توهین کنی.مگه مملکت ارث پدرته.مملکت رهبر داره رئیس جمهور داره مجلس داره قوه قضاییه داره .باید اون نفوذی که به اسم انقلابی بایه کار اشتباه کل نظامو چه در داخل چه در خارج میبره زیر سوال به اشد مجازات رسوند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۲:۳۵

به نظر من علت گسترش روی آوردن مردم به برنامه های ماهواره رو باید در صدا و سیمای خودمون جستجو کنیم

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۲:۳۹

اگر کمی وسعت دید داشت نویسنده این متن میفهمید که جناب کریمی داره به آتش تفرقه مقدمه باااین حرفش و به دروغ مطلبی رو به رهبر و حاج قاسم که مردم حتی غیرمذهبی روشون تعصب دارن نسبت میده که نادرسته .شما رو به خدا کمی بصیر باشید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۲:۴۶

مثلاً کریمی میخاد برای این نسل سوخته چی بگه

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۲:۴۷

کشور ما کشور امام زمانه بزارید منافقین داخلی وخارجی حرف بزنند تا بمیرن خون شهیدان میزنه اونهارو انشالله

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۲:۵۰

صدا وسیما دیگه بیننده نداره حتی ورزشی

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۲:۵۱

اینجور اظهار نظر درباره یک مسأله پیش افتاده که احتمال صدی نود هیچ ربطی به محتوای سخنان در حال پخش نداشته آدم رو مشمئز می کنه میدونید چرا چون اگر محمود کریمی در حال صحبت درباره بعضی چیزهایی بود که به مذاق آقایون خوش نمی اومد و تلویزیون اون رو قطع نمی کرد میدید همین آقایون به ظاهر روشنفکر و با ژست چطور از صدر تا ذیل صدا و سیما رو بخاطر قطع نکردن این سخنان می شستند. یک بام و دو هوا نمیشه عزیزم

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۲:۵۷

محمود کریمی یا هرکسی کیلو چند ؟ حرف حق حرف خداست که درباره‌ی حجاب میتونید برید سراغ قرآن

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۳:۰۲

ای دادبیداد کسی به حرف مردم گوش نمیده.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۳:۰۹

آقای زنگنه کاش خودتان هم بیطرفانه می‌گفتید.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۳:۳۵

صحبتهای رائفی پور همه اش درست بود نمیدونم چرا تحملش نمیکنید.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۳:۳۵

فعلاً آنچه در مملکت عیان و غیر قابل انکار است اینست که عده ای خاص و قلیل برای اکثریت کثیر تعین تکلیف و نهایتاً سرنوشت را رقم میزنن

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۳:۴۷

این برادر گرامی یکی به نعل می‌زند یکی به میخ ، محمود کریمی مگر سواد سیاسی دارد ؟ اگر راست می‌گویید دگراندیشان سیاسی و مذهبی را به سیما بیاورید و با آنها مباحثه کنید واگر اعتقاد به راهتان دارید نباید بترسید !

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۳:۴۹

امر به معروف برا همه واجبه ودر هر مکان وموقعیتی که باشه فقط شکلش تغییر خواهد کرد بیلن کریمی با این لحن وجمله نوعی تشویق بد حجاب به دین بود اما کار ناظر پخش هم درست بود چون افراد کج فهم وعوام بی بصیرت در جامعه زیادند. وظرفیت ندارند ودشمنان سود جو در کمین .موفق باشید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۳:۵۹

تکبر و خود بینی نابود کننده است.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۴:۲۵

باز از این برنامه هشدار میدم آقا تلویزیون مریضه باید برنامه ای شادتر به تلویزیون برگرده مجریان برند دوباره برگردند تلویزیون چشم ومقز جامعه هست اگر درمان نشود جامعه به طرف خشم میرود که حاصلش همین درگیریها هست تلویزیون رو ستاد بسیج نکنید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۴:۳۲

وقتی ملاک مدیریت یک کشور شکل ظاهری و درصد پاچخواری آدمها باشد، نه سواد و تخصص! آش همینی می شود که هست!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۴:۳۵

باسلام همه دنبال چی میگردین همه شدن دایره المعارف بابا برید سراغ ز ندگیتون.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۵:۱۲

مرگ بر هر چی دشمنه ....

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۵:۱۶

همین کار هارو میکنن که مردم اعتمادی به رسانه ملی ندارند آزادی بیان درایران همینه وقتی به خودتون رحم نمی‌کنید دوست رسانه همون اینتر نشنال هست چاره ای نیست مسئول بی لیاقت یعنی رسانه ملی

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۵:۲۸

این زنگنه کیه که به آقای رائفی پور ایراد میگیره مگه غیر از حرف حق زده تاز باید امثال آقای رائفی پور مثل فرشید اکبری معروف به آقای تحلیلگر رو هم دعوت کنند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۵:۲۸

ایرادی داره یک ناظر پخش از یک‌پزشک، مداح، مهندس یا... موضوعی را بهتر بفهمد؟!!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۵:۴۳

حرف حق ......زندان....مرگ

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۶:۳۱

سلام.‌نظریه خوبی بود، ولی این را در نظر بگیرید که مسئله زن و حجاب. در این اعتراضات بیش از ده درصد نیست. نود درصد دیگر‌. کارمندان . کشاورزان. بازنشستگان. رانندگان. معلمان. سهامداران خورد بورس. کارگران.‌و ... هستند حالا یا خودشان یا فرزندانشان که علت آن چیزی جز وعده های مکرر و فقر و تنگ دستی است. ‌مردم هم الله و اکبر میگویم و هم جون شهدای عزیز کشورمان را ارج می نهیم و هم وطن پرست هستیم.‌ولی در کشور شهید پرور بوی از عدل علی نیست . به خون شهدای عزیزمان قسم تان میدهم به فکر مردم و کشور باشید البته فقط با عمل چرا که با این فرمان دین و عقاید مردم هم کمرنگ تر از این هم میشود.‌

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۶:۳۹

سوال اینجاست ...مگر رائفی پور چه گفت؟؟؟ راجعبه شلیک ب هواپیماها!!! و چرا اصرار داشت ک مستند است؟؟؟ ایا از او سند خواسته اید و رو نکرده؟؟؟؟؟؟؟پس ماجرا چیست؟؟؟؟ این است ک قرار بود اگگگگر هواپیمایی بیافتد یا قطاری کج رود و حادثه تروریستی پیش اید...به گردن سپاه و ارتش و نظام بیافتد!!!! و رایغی از این واقعه سخن گفت!!! حالا ببینین چ کسانی میسوزند تا بدانید عقبه آنها کجاست... حقیقت این بود و هررر عاقلی و بیداری و خوابی میداند و میفهمد یا خواهد فهمید....اما آن ک خود را بخواب مرگ زده....نه میفهمد و نه میخواهد بفهمد و نه...بیدار خواهد شد...تمام.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۷:۰۵

تقای کریمی گفتن که هدف اصل اسن سردار سلیمانی چنین گفتن و بس جناب میر فتاحی در سخنانی گفتن که ایران ملک مشای ۸۰ میلیون ادم است پس نه برای بسیجی و سپاهی و علما ارتشی نیست برای بقول اقایان ببحجابها و حالت ارازل ب ای همست یک مثال جالب زدن از حسن نصرالله که همه قبولش دارن از رهبر خودمون تا بقیه هم طرفدار محجبه دار و همه بیحجاب ایا خدشه ای در هدفشان بوجود امدنه هدف نابودی اسرائیل حالا ما حجاب رو بردیم ارش خداوند الان حسن نصرالله هم مسلمان است و رهبر حزب الله ایا تا به خودشو حزبش در مورد حجاب اجباری برای طرف دارنشان حرفی زدن نه والا بیایید یاد بگیریم و الگو قرار بدیم بعصی از حرکت های بعصی از رهبران مسلمان دنیا رو

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۷:۲۰

فاتحه تلویزیون میلی خیلی وقته خوانده شده دیر از خواب بیدارشدید اخرین دهن کجی به صدا سیمای میلی واقعه 88 بود که مردم اعلام کردن ولی کو گوش شنوا ؟ من ایرانی خدا را وکیل میگیرم که از انروز تلویزیون را در خانه ام تعطیل کردم وبرای همیشه فاتحه اش را خواندم

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۷:۵۲

اختلاس

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۹:۰۹

احسنت . شیر مادر حلالت . آفرین به این بینش

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۱۹:۱۳

ایشون معلم نیست به چی نقد داره و با خودش چند چنده؟ صدا و سیما قرار نیست به میل همه باشه هر چی بگن و هرکار کنن به میل یه عده نیست. اتفاقا رائفی پور بر خلاف میل خیلی ها که در صدا و سیما هستند حرف زده

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۰:۳۲

حجاب داشتن یا نداشتن یک رفتار هست. رفتارها یا شخصی هستند یا اجتماعی حجاب در اجتماع و برای اجتماع هست. و بی حجابی هم در اجتماع و برای اجتماع هست. اگر کسی ادعا کند ازاد هست برای اینکه در اجتماع با دیگران چگونه رفتار کند و حجاب خودش را رعایت نکرد پس دیگران هم آزادند در اجتماع با دیگران از جمله بی حجابها چگونه رفتار کنند پس بی حجابها حق ندارند با حجابها را نهی کنند از نهی از منکر اگر اآزادی است برای همه هست. از جمله آزادی برای برخورد با بی حجابی

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۰:۵۴

احسنت

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۱:۲۰

داشتن حجاب در قانون اساسی ما اومده یا نه؟ اگه تو قانونه که باید اجرا شه مثل تمام قوانین اگه هم نه که این بزور ارشاد کردنا دیگه چیه؟

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۱:۲۵

جالب تازه اینجاست که همون هسته سخت هم، حتی با وجود برگشت به شرایط قبل از فعال شدن مجدد گشت ارشاد و وجود مقداری بی حجابی؛ امکان نداره از نظام جدا بشن. اتفاقا بدون ایجاد دوقطبی باید مثل دولت قبل شرایط ادامه می یافت و بدون ایجاد التهاب طی زمان قضیه حل میشد. ضمنا میلیون ها نفر امکان جذب به نظام رو دارن که به بهانه خوشایند عده ای از ناآگاه ترین افراد، داریم همه رو برای همیشه از دست میدیم.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۱:۳۱

مداح ها تو این زمونه حکومت می کنند صاحب همه چی هستند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۱:۴۵

کلا هرچی به مزاق و مزاج و سلیقه صداسیما و مسئولین خوش نیاد عَخه😀😀 ولی ممه های یک زن ب مزاج صداسیما خوش اومد تشونش داد... منافق اصلی رسانه و عوامل پشت پرده شه لعنت الله علی قوم ظالمین

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۲:۰۸

افسوس وصدافسوس بدتراز بد جلوتره.که بیماری لاالاج شده است

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۲:۱۲

آنا که به پا بنای هستی دارند بر مال وطن دراز دستی دارند چون منفعت از برایشان بیشتر است بیش از دگران وطن پرستی دارند #فرخی یزدی

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۲:۳۹

رائفی پور ،یامین پور و حسن عباسی یک سال سکوت کنند ،آرامش به کشور برگردد

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۲:۴۱

هنوز کسانی در صداسیما هستند که با رسانه‌ای معاند همکاریهای زیر زمینی میکنند از قوه قضاییه خواهشمندیم که هر چه زودتر به نتیجه سخنرانی حاج محمود کریمی که چرا صداسیما قطع کرد راداریم

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۲:۵۰

هرچی بگی یکی پیدا میشه یه چیزی پشتش بگه و استدلال کنه.. خب همینا رو بیان تو تلویزیون جلو همدیگه بشینن وبگن.. بهرحال کاری کردید که عده‌ای چنین نظری دارن، اگه واقعا بلدید و میتونید بیایید اثبات کنید توی مناظره نه تریبون یک طرفه..اگه هم میگید که اینها جزو مملکت ما نیستن، بریزیدشون بیرون تکلیف‌تون مشخص بشه متاسفانه همش شعار میدن و وعده وعید.. خلاصه با کامنت شما و ما کاری پیش نمیره و فقط داریم حرف تکراری میزنیم

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۳:۱۸

توهین صدا و سیما به حاج محمود کریمی قابل اغماض نمیباشد !

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۳:۱۸

توهین صدا و سیما به حاج محمود کریمی قابل اغماض نمیباشد !

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۳:۲۱

بسیار معقول

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲۳:۴۴

برادران ، اینم از روش های جذب محبوبیته باور نکنید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۰:۱۴

انتظار نداشتم کسی که همچین برنامه های بسازه این‌چنین روشنفکر باشه و‌حق و ناحق رو اینطور خوب نقد کنه ..امیدوارم چنین افرادی بیشتر در نظام حضور پر رنگ داشته باشن تا مردم جذب بشن تا اینکه مخالف بشن ...البته مشکلات در همه زمینه ها بیداد می‌کنه و بهترین بخش نظام که واقعا پیشرفت کرده قدرت نظامی ایران بوده که من واقعا خوشحالم از این بابت .ولی متأسفانه این که بعضی از افراد جامعه باعث دو‌دستگی جامعه و تفرقه میشن منظورم تندرو ها هستن که باعث این مشکلات شدن

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۰:۵۶

عالی

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۱:۵۱

سانسور؟؟؟؟ نگو تو را خدا، مگر در مملکت و نظام جمهوری اسلامی اصلا سانسور وجود دارد؟؟؟؟ یاد پخش مستقیم های تیم ملی والیبال بخیر!!!!!!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۲:۴۹

محمودکریمی آنتن زنده دادن مداحی کنه نه اظهارنظر.یعنی بایدبدونه اگرقراره نظری سیاسی یادینی بده جاش اونجانبود پس بقیه مداح هم میومدن نظرشخصی یه چیزدیگه میگفتن چه وضعی میشدکمی بصیرت

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۳:۵۸

ماجوونا دشمن قرآن نیستیم عاشق تجزیه نیستیم.. مریض نیستیم مملکتمون بهم بریزه...حداقل یکی بیاد بگه حرف جوون ها چیه غرورتاکی..ماهمه باهم هستیم ..اما مشکل کارجوون ها..گرونی..فقر..واینهارو درست کنید..مگه چی میشه.. ایران متحد محکم جلوی دشمن استوار پوزه اشو بخاک میماله..

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۵:۲۸

رسانه میلی#

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۷:۴۷

احسنت احسنت، چقدر حرف حساب بود، عالی بود صحبتها راجع به جبهه گیری تلویزیون. کاش ریس صداسیما یا مسعولی کسی اینها را میشنید.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۸:۰۰

چه مطالب مهمی مداحی .فرهنگی اسلامی انقلابی یه دونش بدرد میخوره آخه همش خرافات هستش و اشاعه خرافات به امید روزی که کلا از این چرت وپرتا هیچ کسی چیزی نگوید که دقیقا آنروز روز آزادی ایران هست .انقلاب کف خیابونا نیست بلکه در ذهن ها باید اتفاق بیافته

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۹:۱۱

ما خانواده ی شهدا هسته سخت نطام نیستیم ما اهل منطق و شعوریم چرا از ما اقایان مایه میزارن نخیر ما نردبان هیچ کس نیستیم از مدیریت کشور خیلی ناراضی هستیم و حق با مردم است .

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۹:۳۲

شما معلومه زیادی غرب پرست هستی

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۹:۳۹

وقتی ملاک انتخاب مدیر شبکه ،مقدار ارتفاع دیواریه که ازش بالا کشیده ، همین میشه. البته از طرفی آیا یک مداح جایگاه یک کارشناس اجتماعی و یا حتی مذهبی رو داره که بخواد در مورد حجاب نظر بده؟!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۹:۴۵

متاسفانه هر بیسوادی تو این مملکت که منسبی داره ،فکر میکنه از بقیه بیشتر میفهمه ،وگرنه وضع مملکت ما این نبود.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۱۰:۲۱

والا ما تاحالا حرف بیهوده ای از آقای رائفی پور وحسن عباسی نشنیدیم ولی مث اینکه شما ها هنوز انصاف داشتن را در انتقاد یاد نگرفته اید خدا می داند هدفتون از نقد این آقایون چیه؟نکنه شماهاهم قرار چندوقت دیگه با بهانه مهسا امینی ها وغیره سر از شبکه های ضد ایرانی واسلامی بپیوندین؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۱۱:۰۹

اقای کریمی خیلی روشن فکره دمش گرم.واقعا متاسفم واسه تلویزیون دولتی مملکتمون که با این حرکت شرم اورش یه ذره اعتبار هم واسه مردم نداره

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۱۲:۱۰

حرفاتون عالی بود واقعا همین ما دچار ادم هایی شدیم که از دیدگاه خودشون برای همه کشور تصمیم می گیرند .

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۱۲:۱۹

ایشون یه بخشی از سخنان رهبر رو گفتن ولی کاش ادامه ی حرفهای رهبری رو هم میگفتن که فرمودند و نهی از منکر هم باید بکنید اما با زبان خوش ..واقعا نمی‌دونم منظورشون از این حرف چی بود

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۱۵:۴۸

مشکل اینجاست که خود این آقا هم در عین اینکه می گوید همه باید در صدا سیما باشند اما خودش با حضور بقیه مخالفت می کند که چرا آمده... ؟ صدا سیما وقتی خوبه که فقط ما باشیم !

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۱۹:۲۱

خیلی وقته تلویزیون تماشا نمی کنم، چون هیچکدام از برنامه هایش جالب و متنوع که حامل پیام اخلاقی و رفتاری باشدرا ندارد، اخبارش زیاد، دقیق و درست نیست و مجبورم اخبار را توسط دیگر رسانه ها دنبال کنم.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۶ ۰۰:۱۷

شهید سردار سلیمانی جانش را فدای اسلام و ایران وملت ایران کرد و قبل از شهادت فرمود باحجاب یا کم حجاب فرقی ندارد همگی فرزندان این آب و خاک هستند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۶ ۰۷:۴۱

بله دشمن داخلی است افراد خشگ مذهب که رهبری فرمودند تندرو

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۳۰ ۰۷:۵۳

دم هموطنامون گرم ، اینستا و واتساپو بستین بقیه رو فیلتر کردین مردم اینجا منشن میذارن حرف دلشونو میزنن، کور خوندن بعضیا! ما کره شمالی نمیشیم به امید مرگ همه دشمنان کشور ایران و ملت ایران

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۳۰ ۱۷:۱۹

اول مشکلات سانسور و حذف داخلی خود را حل کنید بعد راجع به رسمیت شناختن حق اعتراض ملت و آزادی بیان و مقایسه با کشورهای غربی زر بزنید. دام ذلتکم عالی