• یکشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401072412488
  • خبرنگار : 50184

رئیس دانشگاه:

ورود 3000 دانشجوی جدید به دانشگاه پیام نور کرمانشاه/ کلاس‌ها حضوری و الکترونیکی است

ورود 3000 دانشجوی جدید به دانشگاه پیام نور کرمانشاه/ کلاس‌ها حضوری و الکترونیکی است

ایسنا/کرمانشاه رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه از پذیرش بیش از سه هزار دانشجوی جدید در این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

محسن فرشادفر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها، اظهار کرد: براساس بخشنامه‌ای که از سوی سازمان مرکزی به دانشگاه‌های پیام نور استان ها ابلاغ شده، کلاس های این ترم به شکل حضوری و الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این راستا، در بخشی از رشته های علوم پایه و فنی و مهندسی اگر تعداد ثبت نام دانشجویان به 10 نفر و در علوم انسانی به 15 نفر برسد، کلاس ها حضوری خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تصریح کرد: در رشته هایی مانند علوم تربیتی و حقوق که تعداد دانشجویان بالاست، کلاس ها به شکل حضوری برگزار می شود، اما در رشته هایی که تعداد دانشجویان کم باشد، همه را استانی تجمیع خواهیم کرد و کلاس هایشان الکترونیکی برگزار می شود.

وی یادآورشد: برای دروس عمومی مانند زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی و معارف نیز که در همه رشته ها مشترک و تعداد بالایی دانشجو در این کلاس ها حضور پیدا می کنند، کلاس ها را حضوری کرده ایم.

به گفته این مسئول، امتحانات دانشگاه پیام نور کرمانشاه برای ترم پیش رو کاملا حضوری و به دو شیوه کاغذی و الکترونیکی برگزار می شود.

وی در ادامه از استقبال قابل توجه دانشجویان جدیدالورود از دانشگاه پیام نور گفت و افزود: ترم گذشته تعداد دانشجویان کارشناسی این دانشگاه 9556 نفر بود که امسال با افزایش 1855 نفری به یازده هزار و 411 نفر رسیده است.

فرشاد فر خاطرنشان کرد: ترم گذشته 1189 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد داشتیم که این تعداد با افزایش هزار نفری به بیش از دو هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور کرمانشاه برای ترم جدید حدود سه هزار دانشجوی جدید پذیرش داشته گفت: در حال حاضر حدود 13 هزار و 600 دانشجو در 14 مرکز دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای راه اندازی 10 رشته جدید در این دانشگاه خبر داد و یادآورشد: سال تحصیلی آینده در این رشته ها دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha