• یکشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401072412915
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و ۵۵ نماینده به رئیس جمهور: ضرورت اجرایی شدن قانون حمایت از معلولین.

عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر میراث فرهنگی: ضرورت مرمت دیواره ها و سقف در حال تخریب مسجد تاریخی امام خمینی (ره) بروجرد.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به رئیس جمهور: لزوم بازنگری قطع مزایای پرداختی منطقه عملیاتی به کارمندان دادگستری استان آذربایجان غربی.

فتح الله توسلی نماینده بهار به وزیر بهداشت: ضرورت انجام مطالعه ماده ۲۰ و ۲۳ ساخت بیمارستان در کبودرآهنگ.

حسین خسروی نماینده بیرجند و ۳۸ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تامین نقدینگی برای خرید نهاده های دامی توسط تشکل های وابسته.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۳۸ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم انجام تعهدات و حمایت از دامداران و مرغداران و واحدهای تولیدکننده محصولات پروتئینی، به رئیس جمهور درباره لزوم اجرای ماده ۲۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در خصوص پرداخت حق پرستاری جانبازان اعصاب و روان شیمیایی و دارای محدودیت جسمی و حرکتی، به وزیر دفاع درباره لزوم محاسبه کل مدت زمان حضور ایثارگران خدمت منقضی ۵۶ به عنوان حضور داوطلبانه به اختصاص امتیاز قانونی به آنان با حداقل ۶ ماه حضور در جبهه، به وزیر اقتصاد درباره لزوم افزایش نظارت بر پرداخت تسهیلات بانکی و رفع مشکلات موجود، به رئیس جمهور درباره لزوم اهتمام جدی در اجرای ماده ۲۵ قانون مدیریت خدمات کشوری در تمام دستگاه های اداری، به رئیس جمهور درباره لزوم اتخاد تدابیر مناسب جهت تتسریع در پرداخت اقساط متقاضیان مسکن ملی که تحت حمایت دستگاه های حمایتی نیستند.

احمد مرادی نماینده بندرعباس و ۲۶ نماینده به وزیر نیرو: لزوم توجه به فرسودگی شبکه های آب و برق در کشور، به وزیر آموزش و پرورش درباره ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و ۳۵ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم انجام تعهدات و حمایت از دامداران و مرغداران و واحدهای تولیدکننده محصولات پروتئینی، با ۳۸ نماینده به رئیس جمهور درباره اجرای ماده ۲۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، به وزیر اقتصاد درباره ضرورت تسریع در صدور مجوز وصل مجدد کارتخوان های مساجد، حسینیه ها و صندوق های قرض الحسنه، به وزیر ارتباطات درباره لزوم حمایت از سخت افزار و نرم ففزار پیام رسان های ایرانی.

عباس گودرزی نماینده بروجرد به رئیس جمهور: ضرورت توجه به افزایش حقوق و مزایای نیروهای مسلح.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر اقتصاد: لزوم بازگرداندن اموال بازنشسته صندوق کشوری که در اختیار گمرک می باشد.

مصطفی نخعی نماینده نهبندان و ۴۳ نماینده به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت رسیدگی به مشکل عدم صدور ابلاغ تعداد زیادی از معلمان خرید خدمات در سال تحصیلی جدید.

روح الله نجابت نماینده شیراز و ۳۸ نماینده به رئیس جمهور: لزوم تسریع در تصویب شرح وظایف وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در هیات دولت و ارسال لایحه به مجلس شورای اسلامی.

سارا فلاحی نماینده ایلام و ۴۶ نماینده به رئیس جمهور: لزوم بازنگری در قطع مزایای شاغلین مناطق جنگی.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر ورزش: لزوم حمایت از تیم فوتبال لیگ برتر زنان نیشابور، به وزیر آموزش و پرورش درباره ضرورت عمومی سازی از فضاهای گردشگری و منابع طبیعی شهید رجایی نیشابور.

جعفر قادری نماینده شیراز و ۴۸ نماینده به رئیس جمهور: لزوم تسریع در پرداخت خسارت وارده به کشاورزان، به وزیر راه درباره ضرورت تسریع در بهره برداری از خط راه آهن اقلید- یزد، به رئیس جمهور در خصوص ضرورت منظور کردن سهم استان های گاز خیز از ارزش افزوده گاز تولیدی.

محمدرضا دشتی نماینده اردکان به وزیر بهداشت: لزوم افزایش تعداد آمبولانس های بیمارستان ضیائی اردکان، به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم عمل به تعهدات در تکمیل مدارس اردکان.

ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و ۵۱ نماینده به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به افزایش افسارگسیخته اجاره بها و برخورد قاطعانه با دلالان بازار مسکن.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و ۱۸ نماینده به وزیر اقتصاد: لزوم افزایش تعداد شعب بانک های خصوصی و دولتی در رباط کریم و بهارستان و پرند، به وزیر صمت درباره لزوم عمل به وعده واگذاری کارخانه های تولید خودرو به سهامداران.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه: ضرورت توسعه، تعریض و دوبانده نمودن راه های محوری روستاهای ارومیه، به وزیر علوم درباره لزوم افزایش نظارت بر سنجش کنکور و رفع نگرانی داوطلبین و خانواده آنها، به وزیر نفت درباره ضرورت گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه.

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز به وزیر کشور: لزوم اعلام اولویت قطار شهری تبریز به معاون اول.

حسین گودرزی نماینده دورود به وزیر بهداشت: لزوم تسریع در رفع مشکلات بهداشت و درمان شهرستان دورود و دانشگاه علوم پزشکی لرستان.

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ و ۲۶ نماینده به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات: لزوم حمایت سخت افزاری و نرم افزاری از پیام رسان های ایرانی، به رئیس جمهور درباره لزوم ابلاغ ساختار و افزایش اختیارات دستگاه های اجرایی در شهرستان طالقان.

حبیب آقاجری نماینده ماهشهر و ۲۱ نماینده به وزیر ارتباطات: لزوم رفع مشکل قطعی تلفن های ثابت شهرستان بندر ماهشهر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha