• یکشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401072413021
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون استاندار سمنان تاکید کرد:

لزوم برندسازی و بازاریابی در صنایع دستی استان سمنان

لزوم برندسازی و بازاریابی در صنایع دستی استان سمنان

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز با بیان اینکه در تحقق رشد باید به موضوع بهره‌وری توجه ویژه شود، گفت: برندسازی و بازاریابی از مؤلفه‌های مهم رشد اقتصادی است و انتظار می رود که فعالان اقتصادی و خصوصا فعالان بخش گردشگری در استان به آن توجه ویژه کنند..

محمدرضا صادقی ۲۴ مهرماه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان سمنان با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال تا پایان پاییز امسال توجه داشته باشند، اظهار کرد: خبرهای نویدبخش در زمینه توسعه اقتصاد گردشگری و تبدیل استان به مقصد سفر وجود دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای آزادسازی کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان گفت: آزادسازی کاروانسرا با توجه به اینکه مطالبه عمومی بود، بازتاب خوبی بین شهروندان و رسانه‌ها و فضای مجازی داشت.

صادقی بر ارائه گزارش رشد اقتصادی با برش شهرستانی تأکید کرد و افزود: خبر اشغال ۸۳ درصدی هتل‌های استان در ایام تابستان نویدبخش توسعه اقتصاد گردشگری در استان و تبدیل استان به مقصد سفر است.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان سمنان در حوزه صنایع دستی، خواستار توجه به طراحی اپلیکیشن در حوزه توریسم، صنایع خلاق، ارزآوری و توسعه صادرات صنایع‌دستی در این استان شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان کاهش تلفات و خسارات جاده استان در ایام پیک سفرها و از جمله در نوروز را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: افزایش نظارت و استانداردسازی، زمینه‌ساز افزایش سطح خدمات در حوزه گردشگری است.

نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان نیز با قدردانی از تلاش‌های انجام شده توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان در زمینه تحقق جهش اقتصادی، گفت: برندسازی در زمینه صنایع‌دستی و معرفی ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌ها به‌طور مستمر ادامه داشته باشد.
وی وعده داد: مسوولان از توسعه صنعت پردرآمد گردشگری در استان حمایت خواهند کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha