• یکشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401072413141
  • خبرنگار : 50176

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

دشمنان با فتنه انگیزی به دنبال مهار قدرت جمهوری اسلامی هستند

دشمنان با فتنه انگیزی به دنبال مهار قدرت جمهوری اسلامی هستند

ایسنا/لرستان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمنان با فتنه انگیزی به دنبال مهار قدرت جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام علی درویشی، در کارگاه توانمندسازی با عنوان «جهاد تبیین، روش ها و الزامات» با اشاره به جهاد تبیین، گفت: مدیران متناسب با وضع موجود باید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: مدیر، مسئول و رئیس سازمان هنرش این است که بتواند ظرفیت آن سازمان را با همه کمبودها و کاستی‌هایی که وجود دارد به بهترین وضع در یک مسیر درست و صحیح در جهت اهداف سازمان به کارگیری کند.

این مسئول ادامه داد: سازمان‌های رسمی، سازمان‌های غیر رسمی درون خود دارند، مدیر سازمان هنرش این باید باشدکه سازمان‌های غیررسمی درون سازمان اصلی را در جهت اهداف خود به کارگیری کند.

وی تاکید کرد: می‌پذیریم جهاد تبیین هزینه‌هایی را به دنبال دارد، اما براساس برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، بلندمدت و اثرگذار می‌توان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود نیز بهره برد.

درویشی گفت: امروزه زبان روز دنیا و زبان جوانان را باید بلد باشیم و بتوانیم با آنها حرف بزنیم، اگر مقالات و پژوهش‌هایی که انجام می‌شود متناسب با علم روز نباشد پذیرفته نیست؛ بنابراین ما هم در ارائه مسائل دینی و در مورد کارکردهایی که در رابطه ما مسائل نظام و کشورمان داریم باید به روز باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با تاکید بر تداوم برگزاری این گونه جلسات، گفت: تبادل مسائل علمی و توانمندسازی باید محتوای این‌گونه جلسات باشد و یکی از خروجی‌های این جلسات می‌تواند این باشد که اقشار فرهنگی استان را برای کار فرهنگی و بصیرتی در جامعه توانمند کنیم.

درویشی با اشاره به وجود مراکز و ظرفیت‌های آموزشی سپاه، افزود: این آمادگی وجود دارد که این امکانات در اختیار دستگاه های فرهنگی قرار داده شود که کارکنان این دستگاه ها در مقابل شبهات عموم مردم توانمند شوند.

وی گفت: جهاد تبیین یعنی فرد انقلابی بتواند واقعیات را به صورت صحیح، متقن، درست و اقناعی برای مخاطبانش با بهترین تکنیک ها و روش‌ها ارائه کند.

درویشی یکی از روش‌های دشمن را نفرت‌افکنی و خشم‌ناک کردن مردم عنوان کرد و افزود: بعضی فتنه‌ها دنبال براندازی هستند و بعضی به دنبال مهار قدرت هستند.

این مسئول یادآور شد: فتنه‌های اخیری که در کشور ما توسط دشمن طراحی و انجام شد برای این است که می‌دانند توانایی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و به دنبال مهار قدرت جمهوری اسلامی هستند و برای رسیدن به قدرت‌ها و اهدافی که دنیای غرب برای خودش در نظر گرفته جمهوری اسلامی را مانعی برای رسیدن به این اهداف می‌دانند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha