• دوشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401072513598
  • خبرنگار : 50184

قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان:

شاید دیگر کشتی نگیرم

شاید دیگر کشتی نگیرم

ایسنا/کرمانشاه دارنده مدال طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان گفت: شاید پس از پایان رقابت های لیگ برتر کشتی از دنیای قهرمانی کناره گیری کنم.

سبحان یاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان، اظهار کرد: پس از رقابت های قهرمانی جوانان جهان به منظور آماده سازی برای رقابت های امیدهای جهان به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

وی افزود: متاسفانه حدود یک ماه پیش دچار کسالت شدم و چند هفته پیش هم از ناحیه زانو آسیب دیدم، بنابراین با نظر کادر فنی به این مسابقات اعزام نشدم.

ملی پوش کرمانشاهی کشتی کشورمان که در این فصل از رقابت های لیگ برتر کشتی برای تیم تاکستان روی تشک می رود، گفت: خوشبختانه رقم قراردادهای لیگ در این فصل خوب شده و رقابت های خوبی را هم از تیم ها شاهدیم.

وی از احتمال کناره گیری اش از دنیای کشتی قهرمانی پس از رقابت های لیگ برتر هم خبر داد و افزود: پس از رقابت های قهرمانی جوانان جهان که به مقام قهرمانی رسیدم، مسئولین استانی وعده دادند که مشکل اشتغالم را حل می کنند و حتی قرار بود در شهرداری استخدام شوم و یکی از نماینده های مجلس هم قول هایی در این رابطه داد که با گذشت چند ماه هنوز عملی نشده است.

یاری یادآورشد: با وجود اینکه طی این مدت پیگیری های زیادی انجام دادم، اما متاسفانه جوابگو نبودند و وعده های خود را فراموش کرده اند.

وی در پایان گفت: کشتی قهرمانی هزینه زیادی دارد. یک ورزشکار که در دنیای قهرمانی پا می گذارد باید از نظر تغذیه ای، مکمل ها، بدنسازی و امکانات شرایط مناسبی داشته باشد تا بتواند این راه را ادامه دهد، اما باتوجه به اینکه توان تامین این هزینه ها را ندارم، احتمالا کشتی قهرمانی را کنار بگذارم.

سبحان یاری، امسال در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان مقام نخست را کسب کرده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha