• دوشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401072513692
  • خبرنگار : 50026

اولین جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی/ ۸۳

پیگیری اجرای طرح خرید مازاد زرشک از سوی وزیر جهاد کشاورزی

پیگیری اجرای طرح خرید مازاد زرشک از سوی وزیر جهاد کشاورزی

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه وزیر جهاد کشاورزی قول اجرای طرح خرید مازاد زرشک را داده بود، گفت: به وزیر کشاورزی تذکر دادیم تا طرح خرید مازاد زرشک اجرایی شود اما هنوز خبری نیست.

 حسین خسروی اسفزار امروز دوشنبه ۲۵ مهر در جشنواره ملی زرشک که در روستاهای مهمویی و گازار شهرستان بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: در این روزها دشمن به دنبال این است که ایمان و آسایش و امنیت را از کشور ایران بگیرد چرا که پیشرفت ایران را نمی خواهد.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: دولت سیزدهم در یکسال گذشته اقدامات ارزشمندی را انجام داده است؛ یک نمونه بحث آب رسانی به همدان و خوزستان بعد از ۱۴ سال بود که طی ۱۰ ماه اجرایی شد.

وی با بیان اینکه زمانی دشمن به ایران اسلحه نمی داد، افزود: امروز به برکت خون شهدا شاهد تلاش دشمن به منظور جلوگیری از فروش اسلحه های ساخت ایران هستیم و امروز بیخ گوش آمریکا در کشور ونزوئلا یک میلیون هکتار زمین کشاورزی در اختیار دولت سیزدهم قرار گرفته است.

خسروی اسفزار گفت: امروز به برکت دیپلماسی دولت سیزدهم پیشرفت های متعدد و متنوعی در زمینه‌های مختلف توانسته ایم کسب کنیم و شاهد برقرار شدن سلامت در کشور پس از دو سال هستیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی بی کنترل به دنبال منحرف کردن جوانان و مردم است، ادامه داد: نوع دستگیری‌های اخیر مربوط به سنین ۱۸ و ۱۵ سال بوده و متاسفانه در خصوص دوست شناسی و دشمن شناسی در مدارس کم توجه کرده ایم.

وی بیان کرد: فضای مجازی پوشالی فرزندانمان را از ما دور کرد؛ طی یک ماه گذشته ۲۰ هزار دروغ دشمن در این فضا منتشر کرد و هر روز یک کشته درست می کنند.

خسروی اسفزار با بیان اینکه دست خدا تنها چیزی است که طی ۴۳ سال اخیر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است، افزود: هر چیزی که بوی تفرقه می‌دهد از آن فاصله بگیرید و اگر کسی حواسش نبود حرف یا عمل تفرقه انگیزی انجام داد اقدام به امر به معروف کنید که این وظیفه ما است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در خصوص جشنواره ملی زرشک بیان کرد: این جشنواره سبب معرفی بیش از گذشته محصول زرشک می شود و می‌تواند در زمینه بازاریابی موثر باشد.

وی گفت: هر مسئولی که می‌تواند کمک کند تا بتوانیم برای کشاورزان تسهیلاتی فراهم کنیم و دانشگاه‌ها هر چه قدر می‌توانند تلاش کنند تا زرشک بیش از گذشته پررنگ شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: در مجلس تذکری روز گذشته به وزارت کشاورزی دادیم تا تسهیلات تشکل‌ها و شرکت‌های تعاونی‌ها تامین شود تا بتوانند محصولات مورد نیاز کشاورزان را وارد کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha