• سه‌شنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401072614291
  • منبع : نمایندگی سمنان

معارفه مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان سمنان

معارفه مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان سمنان

ایسنا/سمنان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان سمنان در مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه استان سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی رسانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان معرفی شد.

در این مراسم با تجلیل از تلاش ها و خدمات علی مسلمان رئیس پیشین بسیج رسانه استان سمنان، محمود احمدی به عنوان رئیس جدید بسیج رسانه این استان معرفی شد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این مراسم با بیان خدمات و فعالیت‌ها و نیز شخصیت علی مسلمان رییس قبلی بسیج رسانه، از تلاش های وی تجلیل و برای رییس جدید بسیج رسانه استان سمنان آرزوی موفقیت کرد.

رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان سمنان نیز دراین مراسم با تاکید بر فراجناحی بودن بسیج و بسیج رسانه تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برایرشد و تعالی این سازمان و فعالیت های رسانه ای بهره گرفته خواهد شد.

محمود احمدی با اشاره به سه اولویت کاری  خود در سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: همان‌طور که جبهه استکبار علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران متحد هستند تلاش می‌شود تا در استان سمنان جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی تشکیل شود.

وی، پیگیری آموزش در حوزه سواد رسانه و تاکتیک‌های اخلاقی را به‌عنوان اولویت دوم کاری خود بیان کرد و افزود: تقویت روحیه مطالبه گری به‌ عنوان سومین اولویت در برنامه‌های کاری دوره جدید بسیج رسانه استان سمنان قرار دارد. 

احمدی تصریح کرد: کمک به دولت و دستگاه‌های اجرایی و تقویت روحیه مطالبه‌گرانه در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری پیگیری می‌شود.

علی مسلمان مسئول پیشین بسیج رسانه استان سمنان نیز با قدردانی از همراهی رسانه‌ها در مدت مسئولیت در بسیج رسانه استان گفت: در این دوره تلاش شد تا در حد توان در اجرای مأموریت‌ها و رسالت‌های سازمان اقداماتی را انجام دهیم.

در آئین معارفه مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد حجت الاسلام عباس نصیری فرد مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های علمی و کاربردی کشور، سردار شوقانی جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و اصحاب رسانه حضور داشتند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha