• سه‌شنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401072614582
  • خبرنگار : 71638

واکنش فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی به ماجرای الناز رکابی

واکنش فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی به ماجرای الناز رکابی

فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی نسبت به ماجرای پیش آمده برای الناز رکابی واکنش نشان داد و نوشت که با فدراسیون سنگنوردی ایران در تماس است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) به ماجرای الناز رکابی واکنش نشان داد و نوشت: "فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) از اخبار مربوط به الناز رکابی ورزشکار ایران  مطلع است.اطلاعات زیادی در حوزه عمومی در مورد خانم رکابی وجود دارد و ما به عنوان یک سازمان تلاش کرده‌ایم واقعیت‌ها را مشخص کنیم. هم‌چنین با خانم رکابی و فدراسیون سنگنوردی ایران در تماس بوده‌ایم. درک ما این بوده که او در حال بازگشت به ایران است."

فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) هم‌چنین نوشته است: "مهم است که تاکید کنیم که ایمنی ورزشکاران برای ما بسیار مهم است و ما از هر تلاشی برای حفظ امنیت یک عضو ارزشمند جامعه خود در این شرایط حمایت می‌کنیم. "

به گزارش ایسنا، پیش از این پوشش الناز رکابی به عنوان ملی‌پوش سنگ‌نوردی ایران در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا حاشیه‌هایی ایجاد کرده بود.  او پس از حاشیه‌های ایجاد شده در استوری اینستاگرامش توضیح داد "با سلام خدمت تمام هم‌وطنان عزیز و شریف ایران، اینجانب الناز رکابی، با سابقه ۲۰ سال عضویت در تیم ملی سنگ‌نوردی ضمن عذرخواهی بابت نگرانی‌هایی که ایجاد کردم، باید اعلام کنم طبق حساسیت‌های موجود در فینال مسابقات قهرمانی آسیا که در کره‌جنوبی برگزار شد، به دلیل زمان‌بندی نامناسب و فراخوانی غیرقابل پیش‌بینی بنده برای صعود به دیواره سهوا پوشش بنده دچار مشکل شد. در حال حاضر طبق زمان‌بندی از قبل تعیین شده، به همراه تیم در حال بازگشت به ایران هستم."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۶ ۲۰:۳۱

ای کاش غیرت داشتید به جای مدال تو نباشی یکی دیگه میاد این مدال رو میگیره .

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۷ ۱۸:۵۳

غیرت فقط حجابه دزدی اختلاس فقر و.. غیرت نمی‌خواد روزانه چند زن در سطل زباله آویزان هست روزانه چند مرد مزاحم بانوان چه چادری و چه بقول شما بی‌حجاب میشوند آیا امثال شما باغیرتان جرات برخورد با این افراد را دارید؟ غیرت!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۶ ۲۱:۰۸

دوست عزیز نگارنده خبر، متوجه این حجم از محافظه کاری نمی شم. چرا می نویسی ماجرای الناز رکابی، درست و دقیق عین آنچه اتفاق افتاده رو بنویس. بنویس«ماجرای کشف حجاب خانم الناز رکابی». نترس.. نترس.. با نوشتن خبر درست باب گفتگو باز کن... نترس. ایسنا تو یه زمانی خوب بودی. نترس

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۶ ۲۲:۰۶

خدا قوت پهلوان دلاور شیر مادر نان پدر حلال

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۷ ۰۶:۵۶

مردان ایران زمین به شما بدیده احترام نگریستند و از غرور به خود بالیدند که زنان ما ستاره های ایران زمین هستند. موفق باشید در ورزش حرفه ای و زندگی اجتماعی تان بزرگوار

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۷ ۰۹:۴۸

حالا یک اشتباه فاحش کرده عذرخواهی هم نمود شاید کافی باشه

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۷ ۱۵:۴۹

دمت گرم شیر زن.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۷ ۱۸:۲۱

چطور تابه حال حجابت سهوا دچار مشکل نشده بود ، بگو مخصوصاًحجابم را کنار گذاشتم تو نماینده از طرف کشور ما بودی نباید اینکار را انجام میدادی