• چهارشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401072715386
  • خبرنگار : 71518

زارع: برابر پرسپولیس هر تیمی باهوش باشد برنده می‌شود

زارع: برابر پرسپولیس هر تیمی باهوش باشد برنده می‌شود

سرمربی تیم فوتبال ملوان می‌گوید تیمش بازی سختی برابر پرسپولیس دارد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ملوان در جریان هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی انزلی میزبان پرسپولیس است. مازیار زارع در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی سختی در انتظار ما است. هم برای ما و هم پرسپولیس بازی سخت خواهد بود. با توجه به اینکه میزبان هستیم، محکوم به برد هستیم. همیشه بازی‌های پرسپولیس  و ملوان جذابیت خودش را دارد. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و بیشتر تلاش کند می‌تواند امتیاز کامل را بگیرد.

وی افزود: اکبر ایمانی مصدوم است و او را در اختیار نداریم.

زارع در ادامه گفت: هر تیمی از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند کار برایش سخت است. از نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم راضی هستم. با هر تیمی بازی کردیم صحبت‌های بازیکنان و مربیان آن تیم‌ها بهترین سند است که نشان می‌دهد ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم اما متاسفانه امتیازات زیادی نگرفتیم. مسیر کامل هموار است و این نوع فوتبال با نتیجه هم همراه خواهد بود. شرایط خوبی را الان نداریم اما با توجه به فوتبالی که بازی می‌کنیم و فرصت‌های گلزنی که ایجاد می‌کنیم روند ما بهتر خواهد شد. بازی‌های سختی پیش روی ما است اما ملوان نشان داده هر چقدر بازی‌های سخت‌تر باشد، ملوان بازی‌های بهتری انجام می‌دهد. بازیکنان باید راحت بازی کنند و فشاری روی خود احساس نکنند.

او در ادامه درباره آخرین وضعیت جذب مهاجم برای ملوان هم گفت: در شهر طوری حرف می‌زنند که گویا من مهاجم نمی‌خواهم. اینطور نیست. هر زمانی که می‌خواهم صحبت کنم روز قبل از بازی است و درست نیست درباره جذب مهاجم صحبت کنیم. در برخی تیم‌ها مهاجم‌ها ۱۰ برابر مهاجم‌های ما پول گرفتند اما کمتر گل زدند اما متاسفانه در فوتبال ایران وقتی روی موضوعی زوم می‌شود روحیه بازیکنانی که در آن پست کار می‌کنند خراب می‌شود. البته ما هم خواهان جذب مهاجم هستیم تا به تیم کمک شود اما اینطور نیست که ۲۰ گزینه باشد تا من از میان آن ۲۰ گزینه انتخابی نداشته  باشم. مهاجم خوبی وجود داشته باشد که قیمت مناسبی هم داشته  باشد را جذب می‌کنیم. مهاجم‌ها تیم دارند و اگر کسی تیم نداشته باشد حتما مهاجم خوبی نیست با این حال فکر نمی‌کنم تا نیم فصل مهاجم جذب کنیم.

زارع درباره پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است. بازی بربر این تیم هم برای ما  هم برای آنها سخت خواهد بود. با توجه به کیفیت پرسپولیس و فوتبال خوبی که ملوان بازی می‌کند، هر تیمی باهوش باشد برنده بازی خواهد بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha