• چهارشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۹
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401072715389
  • خبرنگار : 71659

تهدید آمریکا علیه چین و روسیه: آماده نبرد خواهیم بود

تهدید آمریکا علیه چین و روسیه: آماده نبرد خواهیم بود

فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا گفت که ایالات متحده با توجه به چالش‌های تهاجمی فزاینده چین و روسیه آماده نبرد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا امروز (چهارشنبه) در سخنانی اظهار داشت که چین به یک چالش فزاینده و سریع تبدیل شده است.

وی تأکید کرد که ایالات متحده با توجه به چالش‌های تهاجمی فزاینده چین و روسیه آماده نبرد خواهد بود.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز روز دوشنبه طی نشستی در دانشگاه استنفورد با حضور کاندولیزا رایس، وزیر امور خارجه پیشین ایالات متحده گفت که چین به سوی مسیری «تهاجمی‌تر» حرکت می‌کند، اما آمریکا مشتاق است در رابطه با منافع مشترک با پکن همکاری کند.

وی تصریح کرد: «ما طی سال‌های اخیر شاهد یک چین بسیار متفاوت تحت رهبری شی جینپینگ بوده‌ایم. این کشور در داخل بسیار سرکوبگر و در خارج بسیار تهاجمی است و در بسیاری از موارد چالشی را هم برای منافع و هم برای ارزش‌های ما ایجاد می‌کند.»

اما وی در عین حال خاطرنشان کرد که روابط میان بزرگترین اقتصادهای جهان (آمریکا و چین) نباید صرفا به "شعارها و حرف‌های توخالی" تقلیل پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۰۴:۲۶

آخی امریکا بمیرم براش چقد مظلوم شده اول تهدید به حمله میکنه بعد میگه ما میخواییم توافق کنیم جنگ نداریم با کسی قدیما گنده لات تر بود (البته قدیمم هیچی نبود ضعیف کش بود ) به عراق گفت حمله میکنیم حمله کرد یک ملیون نفر عراقی رو به کشتن داد به افغانستانم همینطور احتمالا عوارض ویروسیه که تو چین پخش کرد و دامنش همه کشورارو گرفت فکن با ویروس کلونا به چین حمله بیولوژیکی انجام بدی بعد انتظار داشته باشی چین قربون صدقت بره

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۰۶:۱۷

آرزوی آمریکا علیه روسیه و چین.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۰۸:۵۵

آمریکا جرات وقدرت رویارویی باچین وروسیه نخواهد داشت

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۱۱:۰۶

مگر کسی حریف برادران کمونیس میشه

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۱۸:۵۷

بهتر بود می‌گفت آماده شکست خواهیم بود

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۲۰:۳۶

چین اگر روی کوه برن و ادرار کنند امریکا نابود میشود .

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۲۳:۴۶

چین وروسیه دوکشور کمونیستی با هم ((یکی ومچ))بشین ونابودکنیین زورگوی بیمنطق آمریکا...اگر از خودتون مطمعآ نیستین ازجناب (((کیم))درخواست کمک کنین وخیال کل دنیا را راحت کنین...ماها مردم دنیا شما؟ را دعا میکنیم

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۹ ۱۶:۲۱

روسیه نظامش سرمایه داریه

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۱ ۱۷:۵۳

طبق آثار و نظرات قدما، پیشگویان و حتی احادیث، این فقط ایران هست که فاتح جهان خواهد بود آن هم برای سومین بار، تودهن شرق و غرب هم خواهد زد برای ابد ،اگر زنده ماندید خواهید دید