• چهارشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۱ / ۲۳:۴۴
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401072715461
  • خبرنگار : 71659

واکنش اوکراین به فرمان حکومت نظامی پوتین در مناطق الحاقی

واکنش اوکراین به فرمان حکومت نظامی پوتین در مناطق الحاقی

دولت اوکراین به اعلام فرمان حکومت نظامی رئیس جمهور روسیه در مناطق دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپوریژیا واکنش نشان داد و گفت که تصمیم پوتین باید از سوی سازمان ملل متحد محکوم شود.

به گزارش ایسنا به نقل از آناتولی، میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس‌جمهور اوکراین با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که تحمیل «حکومت نظامی» در سرزمین‌های اشغال‌شده توسط روسیه را فقط باید به‌عنوان قانونی جلوه دادن غارت اموال اوکراین از طریق یک «گروه‌بندی مجدد» دیگر در نظر گرفت.

از سوی دیگر اولکسی دانیلوف، رئیس شورای امنیت و دفاع اوکراین نیز در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که تصمیم پوتین باید از سوی سازمان ملل متحد محکوم شود.

وی در این پیام نوشت: حکومت نظامی پوتین در مناطق الحاقی اوکراین، آماده‌سازی برای اخراج دسته‌جمعی مردم اوکراین به مناطق اشغالی روسیه به منظور تغییر ترکیب قومی است.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه با صدور فرمانی در مناطق الحاقی دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپوروژیا حکومت نظامی اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۰۰:۴۸

تله ای برای اکراین

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۱۰:۰۰

گوثین مردی بی نظیر در بازی های سیاست بین المللی است و نیشش را درمانی نیست، کل غرب به رهبری آمریکا را به چالش کشیده و اراده خود را بر انها تحمیل کرده غرب ببر کاغذی است و ظرفیت مقابله با روس را ندارد، غری حامی اوکراین نیست، اوکراین را سپر بلا حفظ خودش کرده

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۹ ۱۲:۰۸

اتفاقا خیلی عاقله سیاستمدار و رهبر دلسوزیه برای ملتش زنده باد پوتین بزرگ

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۹ ۱۶:۵۶

صدام حسین که روزگار ما را در ایران نابود کرد هم مثل پوتین بود . و افراد بد ذاتی مثل تو هم در کشور های عربی اون رو رهبر بزرگ می خواندن . شرم بر تو باد .

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۱۲:۳۵

این پوتین دیوانه تا ملت روسیه و ملت اوکراین و قتل عام نکنه ولکن معامله نیست آخه توجبهه های جنگ زمینی شکست خوردی و داری میخوری با موشکباران مناطق غیرنظامی و حکومت نظامی اعلام کردن دراراضی اشغالی چه غلطی میخوای بکنی چرا شکر اضافی داری میخوری

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۱۳:۱۷

فراموش نکنیم اوکراین همیشه منطقه ای از روسیه بوده و نه کشوری مستقل و اکنون در حال کشتن مردم این منطقه است

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۸ ۱۳:۳۵

پوتین افتاده تو باتلاق اوکراین

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۹ ۱۱:۱۵

حرف آقای پوتین در خصوص اوکراین منطقی و معقول است،که دشمنان روسیه نباید درکشور همسایه لانه کنند،اوکراین باید بی طرف باشد و محلی برای آزمایشگاه آمریکائی ها قرار نگیرد

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۹ ۱۴:۲۰

کشوری ک تیکه داد به آمریکا ظالم عاقبتش باید بشه همین زنده باد پوتین بزرگ دوست داشتنی