• پنجشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401072815826
  • خبرنگار : 50039

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی؛

کیفیت مرکز ثقل و شاه‌بیت حوزه استاندارد است

کیفیت مرکز ثقل و شاه‌بیت حوزه استاندارد است

ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کیفیت مرکز ثقل و شاه‌بیت حوزه استاندارد است، افزود:  "کیفیت" در تمدن اسلامی هم مورد توجه است.

غلامرضا منتظری عصر امروز پنجشنبه در آیین گرامیداشت و تقدیر از سرآمدن و برگزیدگان استاندارد استان گلستان، اظهار کرد: ما در زندگی با دو وضعیت "شایسته و مطلوب" مواجه هستیم که باید با پایبندی به یک سری شاخص‌ها و معیارها، برای رسیدن به آنها حرکت کنیم.

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای حرکت در این مسیر باید به دو معیار کمیت و کیفیت توجه کنیم، ادامه داد: "کیفیت" مرکز ثقل و شاه‌بیت حوزه استاندارد است.

وی با بیان اینکه "کیفیت" در تمدن اسلامی مورد توجه است، افزود: ایران دارای پیشینه غنی تاریخی است و باید تجارب دوره‌های گذشته برای ارتقای کیفیت آینده بکار گرفته شود.

منتظری با تاکید بر اینکه احساس مسئولیت نسبت به حقوق دیگران، فلسفه ایجاد سازمان استاندارد است، خاطر نشان کرد: اگر این احساس مسئولیت در حوزه تولید و خدمات تقویت شود، یقینا شاهد ارتقای کیفیت محصولات خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه باید فعالان عرصه تولید و خدمات با همه توان بروی ارتقای کیفیت محصولات خود کار کنند، تصریح کرد: نباید کارهای این عرصه با سهل‌انگاری انجام شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی محصولات بی کیفیت عرضه شده در بازار، گفت: چگونه می شود بر محصولی بی کیفیت مهر تایید زد و آنرا به بازار عرضه کرد که در سلامت مردم تاثیر دارد.

وی داشتن دقت را اولویت کارشناسان حوزه استاندارد برشمرد و با بیان اینکه استاندارد امید و اعتماد آفرینی است، اضافه کرد:  تنها مسیر پیشگیری از استرس، اضطراب، ضرر و خسارت "استاندارد" است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم که با حضور "دکتر احسان ساده" معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد، "دکتر علی‌اصغر صباغی‌الوانی" رئیس مرکز پژوهشکده استاندارد ایران و مدیران استان گلستان در سالن فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، از تعدادی شرکت و واحد تولیدی استان گلستان که موفق به اخذ نشان استاندارد و حلال شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha