• جمعه / ۲۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401072916176
  • خبرنگار : 71617

سمیعی: برخی از مسائل حرفه‌ای سازی در دست باشگاه‌ها نیست/ به وضعیت پادوانی رسیدگی می‌کنیم

سمیعی: برخی از مسائل حرفه‌ای سازی در دست باشگاه‌ها نیست/ به وضعیت پادوانی رسیدگی می‌کنیم

معاون حقوقی باشگاه استقلال می‌گوید باشگاه جدا از رای حقوقی پادوانی به این بازیکن کمک می‌کند و هر باشگاهی باید به بازیکن خودش رسیدگی کند.

به گزارش ایسنا، فرشید سمیعی پس از تساوی بدون گل استقلال و آلومینیوم اظهار کرد: کسانی که در زمین بودند، نسبت به وقت اضافه اعتراض داشتند چون وقفه‌های زیادی در بازی اتفاق افتاد. در خود وقت اضافه هم بازی متوقف شد اما لحاظ نشد. همین مساله باعث اعتراض مربیان شد.

او درباره پنجره نقل و انتقالاتی استقلال گفت: به خاطر مطالبات میلیچ بسته شده بود که باشگاه پرداخت کرد و منتظر تایید فیفا هستیم. هنوز بابت آقای استراماچونی پنجره بسته نشده است و برای میلیچ باتوجه به ارائه شدن اسناد پنجره باز خواهد شد. در فکر پرداخت مطالبات آقای استراماچونی هستیم تا تیم بتواند در این فصل از فصل نقل و انتقالاتش استفاده کند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره پرونده حرفه‌ای سازی باشگاه بیان کرد:‌ هرچه که باید باشگاه ما دارد انجام می‌دهد. از فدراسیون هم تشکر می‌کنیم که دارند کمک می‌کنند. با این حال دو موضوع خارج از دسترس ما است. یکی از آن‌ها مالکیت مشترک است که ۹۰ درصد نباید با پرسپولیس این اشتراک وجود داشته باشد. این مساله در اختیار وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی است. یکی هم امکانات ورزشگاه آزادی است که باید ترمیم و آماده شود. تا دی ماه همه این‌ها باید انجام شود. بعد از آن دیگر زمانی نخواهیم داشت.

او درباره وضعیت مطالبات پادوانی عنوان کرد: یک وضعیت حقوقی و قانونی وجود داشت که وکلای استقلال آن را انجام دادند. یک مساله اخلاقی هم بود چون پادوانی در استقلال به چنین مشکلی برخورد. استقلال جدا از رای باید به بازیکن خودش رسیدگی کند. باشگاه استقلال خارج از مسیر قانونی برخی از خدمات را به آقای پادوانی ارائه خواهد داد تا با فرهنگ ایرانی هم مطابق باشد.

سمیعی درباره تبلیغات محیطی و بدهی استقلال به سازمان لیگ گفت: طبق قرارداد قرار بود ۳۹ میلیارد تومان به سازمان خصوصی سازی پرداخت شود. اگر یادتان باشد، زمانی که آقای آجرلو آمد، کل مبلغی که از تبلیغات محیطی به استقلال تعلق می‌گرفت ۵ میلیارد بود و درآمد سازمان لیگ از آن یک میلیارد تومان بود. حالا چه اتفاقی افتاده که آقایان از یک میلیارد تومان به ۹۰ میلیارد تومان رسیده‌اند و مدعی این مبلغ شده‌اند؟ من این عدد را قبول ندارم. چرا ۹۰ برابر شد؟ اگر آن‌ها مدعی هستند که ۳۰ درصدشان ۹۰ میلیارد می‌شود، پس ۸۰ درصد ۵ سال گذشته استقلال چقدر می‌شود؟ چرا این رقم با سال‌های گذشته فرق دارد؟

او اضافه کرد: رقم ۳۹ میلیارد تومان بود و باشگاه استقلال این مبلغ را قبول داشت و کل سال را به استقلال واگذار کرده بودند اما سازمان لیگ در اولین بازی خانگی استقلال مانع از این شد که باشگاه خودش تبلیغات را انجام دهد. استقلال هم به آن‌ها اعلام کرد دو بازی داخل خانه و دو بازی خارج از خانه را کم کنید و مابقی را خود باشگاه استقلال پرداخت می‌کند. تنها اختلاف همین بود. حکم نظرش را در این رابطه اعلام کرد و باشگاه آماده است کل مبلغ را یک جا پرداخت کند و هیچ مشکلی نیست اما درباره آن اظهاراتی که باشگاه را جعل نسبت دادند در حال اقدامات قضایی هستیم و شکایت کیفری بر علیه اظهار کننده انجام شده است.

معاون حقوقی باشگاه در رابطه با شایعاتی مبنی بر اختلاس مصطفی آجرلو بیان کرد: چنین چیزی نبوده است. او نهایت تلاشش را کرد. زمانی که آجرلو آمد تبلیغات محیطی ۵ میلیارد تومان و قبل از های‌وب کل قیمت لباس ۱۰ میلیارد تومان بود. چگونه می‌شد با تیم‌های صنعتی رقابت کرد؟ مدیران استقلال باید کار اقتصادی می‌کرد.

او درباره قراردادهایی که زمان آجرلو بسته شد، بیان کرد: باشگاه استقلال به عنوان یک شخصیت حقوقی متعهد است که به قراردادها پایبند باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha