• شنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401073016567
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

کلنگ‌زنی پروژه دوم شرکت تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی

کلنگ‌زنی پروژه دوم شرکت تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان جهادهای دانشگاهی اصفهان با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه دوم شرکت تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی با عنوان خوبان، گفت: اکنون دو پروژه در کمتر از دو سال از فعالیت مجدد تعاونی شکل گرفته که هشت نفر تا چند ماه آینده صاحب خانه خواهند شد، همچنین این پروژه جدید تا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمد فلاح در گفت‌وگو ایسنا درباره آخرین وضعیت تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی اصفهان، توضیح داد: کاری که ما در تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی اصفهان به منظور خانه‌دار کردن پرسنل این ارگان انجام می‌دهیم شبیه کاری است که در نهضت ملی مسکن دولت قصد دارد به ثمر برساند.

وی با اشاره به یکی از تفاوت‌های فعالیت تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی اصفهان با طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: زمینی که قرار است پروژه‌های ساختمانی در آن احداث شود، کاملاً از لحاظ منطقه مشخص است و افراد می‌دانند که قرار است در چه جایی صاحب خانه شوند، درحالیکه افراد در نهضت ملی مسکن دقیقاً نمی‌دانند با چه ارگانی طرف حساب هستند و اگر شکایتی دارند باید به کجا اعلام کنند، اما در تعاونی‌ها مشخص است که چه افرادی مسئول اجرای پروژه‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان جهادهای دانشگاهی اصفهان تاکید کرد: معمولاً در تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی سعی می‌شود پروژه‌ها با تعداد واحدهای کم تعریف شود تا مشکلاتی که برای پروژه‌های با واحد تعداد زیاد پیش می‌آید اتفاق نیفتد و دربازه زمانی مشخص پروژه تحویل اعضا شود.

وی گفت: در حال حاضر دو پروژه در طول کمتر از دو سال از فعالیت مجدد تعاونی شکل گرفته است که هشت نفر تا چند ماه آینده صاحب خانه خواهند شد، همچنین پروژه جدیدی که به تازگی آغاز شده تا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فلاح تاکید کرد: هدف صاحب خانه شدن اعضای تعاونی مسکن است اما با توجه به اینکه وظیفه ما تحویل واحدها به قیمت تمام شده است، این نکته جالب توجه است که در پروژه‌ها به گونه‌ای عمل می‌شود که به‌عنوان سرمایه‌گذاری با سودآوری مطمین نیز می‌توان به آن نگاه کرد.

وی مشکل اصلی افراد در خانه‌دار شدن را عدم توانایی در تأمین مبلغ اولیه برای خرید زمین دانست و افزود: اگر این موضوع توسط مسئولان ذیربط به گونه‌ای حل می‌شد، افراد بیشتری می‌توانستند برای سقف بالای سرشان اقدام کنند و پیشنهاد می‌دهم تا زمین به‌صورت اقساطی در اختیار تعاونی‌ها قرار گیرد و کم کم طی سالیان افراد هزینه زمین را تسویه کنند تا فشار زیادی به متقاضیان دریافت مسکن وارد نشود.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان جهادهای دانشگاهی اصفهان با اشاره به اینکه امروز کلنگ پروژه دوم شرکت تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی اصفهان با عنوان پروژه شش واحدی خوبان دو در منطقه رو به‌رشد به زمین زده شد، گفت: هدف این است که مسئله مسکن حداقل در میان کارکنان جهاد دانشگاهی حل شود و به گونه‌ای اقدام کنیم تا تمام کارکنان جهاد دانشگاهی صاحب خانه باشند.

وی اضافه کرد: پروژه خوبان دو در سه طبقه و شش واحد و با زیربنای حدوداً ۷۰۰ مترمربع احداث خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در کمتر از دوسال با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری برسد و در صورت همکاری بانک‌ها به ویژه بانک مسکن و بانک توسعه تعاون، حدود ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات برای این پروژه جذب شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha