• شنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401073016675
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد

افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه در استان کهگیلویه و بویراحمد

افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه در استان کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش قیمت شن و ماسه در این استان خودسرانه بوده و با واحدهای متخلف برخورد قانونی شده و به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

کریم روزبهان در جمع خبرنگاران افزود: متأسفانه برخی واحدهای عرضه کننده شن و ماسه بدون هماهنگی، قیمت محصولات خود را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های میدانی مشخص شد که برخی واحدها این تخلف را انجام داده‌اند، اظهارکرد: پیگیری تخلفات واحدهایی که به صورت خودسرانه افزایش قیمت داشتند در دستور کار قرار گرفته و برخورد و پیگیری این تخلف با هماهنگی دادستانی و تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌ها انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، روزبهان بیان کرد: نظارت بر این واحدهای تولیدی افزایش یافته و چنانچه با تخلفی روبرو شویم، برخورد قانونی در دستور کار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۳۰ ۱۴:۰۷

کارخانه داران انقدر طمع خوار شده اند که هیچ چیز شکم انها راپر نخواهد کرد

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۳۰ ۲۰:۳۵

لطفأ به شعار بسنده نفرمایید از حرف تا عمل و از افزایش خودسرانه حدود ۳۰ درصدی قیمت شن و ماسه تا برگرداندن به قیمت قبلی، پول زیادی از جیب مردم به جیب کارخانه داران واریز می شود که برگردانده هم نمی شود. پس اقدام سریع و برخورد قانونی لازم است.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۳۰ ۲۰:۴۲

اقدام سریع و برخورد قاطع لازم است . از حرف تا عمل و اقدام پول زیادی از جیب مردم بواسطه افزایشبتلای ۳۰ درصدی خودسرانه شن و ماسه به صاحبان کارخانه داران واریز می شود و برگردانده نمی شود

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۶ ۲۰:۳۴

متخلفین رو میری صنعت معدن شکایتش میکنی نامه میده رو صنف ،صنف هم میاد گزارش تخلف رو میفرسته صنعت معدن ،صنعت معدن هم میفرسته تعزیرات بعد قاضی تعزیرات میگه ولش کن طرف بویراحمدی هست بازار همش همیطوری و میشینه براش تعریف میکنه تو جلسه نهایتا ایقد پرونده رولفت میده به نفع متهم که خودت پشیمون بشی مختومش کنی