• یکشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401073016736
  • خبرنگار : 30188

خرید هاست ایران

خرید هاست ایران

وب مسترها بعد از اینکه درباره اهمیت هاست و تاثیر آن روی وب سایتشان تحقیق کردند، متوجه شدند که برای داشتن یک وب سایت حرفه‌ای که بتواند با سرعت خوبی به کاربران سرویس بدهد و همچنین امتیاز سئو خوبی از سمت گوگل دریافت کند، نیاز دارند تا با مراجعه به سایت­های فروش هاست ایران گزینه مورد نیاز خودش را پیدا کند.

به گزارش ایسنا به نقل از شتابان هاست، خرید هاست ایران موضوعی است که وب مسترها به راحتی توانست با سرچ آن در گوگل اطلاعات بسیار زیادی بدست بیاورد. با مراجعه به چند سایت آموزشی تقریبا متوجه شدند که به چه میزان منابع رم و CPU نیاز دارد. آن‌ها همچنین پلن­ها و تعرفه­‌های مختلفی را بررسی کردند و تا حدی قیمت بازار دستشان آمد.

اکثر هاست‌ها بر اساس میزان منابع و مدت اشتراکی که ارائه می‌دهند، از حدود ماهانه 25هزار تا 1میلیون و 500 هزار تومان متغیر بود؛ هرچه منابع بیش­تری بخواهیم، باید پول بیش­تری هم پرداخت کنیم.

همه چیز به نظر منطقی می­‌آمد تا زمانی که نوبت به طرح­‌های هاست خارجی رسید که نسبت به قیمت هاست ایرانی گران قیمت‌تر بودند، اگرچه منابع‌شان با دیگر تعرفه‌ها تفاوت چندانی نداشت.

هاست ایرانی بهتره یا خارجی؟

هاست ها یک فضای آپلود فایل‌های سایت مثل کدها، عکس­ها و آیتم­‌ها هستند و بسته به حجم فایل و بازدید سایتش باید منابع هاستش را تهیه کند، حالا فهمیده بود که خدمات میزبانی وب از نظر جا و مکان به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. هاست ایران
  2. هاست خارجی

فرق هاست ایران و هاست خارجی

با تعریف­‌های مختلفی که در سایت­‌ها درباره هاست گفته شده بود، یک وب مستر می ­داند که host در واقع یک بخش جداشده از کامپیوترهای قدرتمندی به اسم سرور هستند، اما تازه به این نکته رسیده بود که سرورهای هر هاست ممکن است در خارج از کشور مدیریت شوند.

این تفاوت اصلی بین هاست خارجی و ایرانی است. زمانی که سروری در خارج از ایران قرار داشته باشد (کشورهای اطراف مثل ارمنستان تا کانادا و آلمان)، اصطلاحا به بخش­های جداشده ­ی آن «هاست خارجی» گفته می­‌شود.

پیش از این، کیفیت سرویس­‌های داخلی به دلیل زیرساخت­‌های قدیمی کافی نبود، به همین دلیل گرانترین و بهترین هاست ایرانی هم قابل مقایسه با هاست­های ارزان قیمت‌تر خارجی نبودند.

 اما امروز با پیشرفت بیشتر سرویس­‌های شبکه­‌ای تقریبا اکثر افراد خرید هاست ایران و خرید سرور ایران را به خارجی ترجیح می‌دهند چرا که سرعت و کیفیت مناسب در کنار تکنولوژی به روز مثل هاست ایران سی پنل برطرف کننده نیاز بسیاری از افراد است.  

با این حال استفاده از سرویس­‌های خارجی همچنان طرفدارهای خودش را دارد و هر کدام از سرویس­‌ها هم دلایل قانع کننده­‌ای برای انتخابشان دارند.

وب سایت شرکت خدمات هاستینگ شتابان هاست برای خرید هاست ایران: www.shetabanhost.com

مطالب بسیاری درباره فرق هاست ایرانی و خارجی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را با شما هم به اشتراک می‌گذاریم.

از نظر پایداری

پایداری و در دسترس بودن سایت مهم‌ترین نیاز مدیران سایت­‌های بزرگ است، چرا که اتفاقاتی مثل تحریم­‌ها، کندی اینترنت، قطعی اینترنت بین‌المللی و... همگی باعث می‌شود که هاست و سایت ما از دسترس خارج شود.

درست است که هاست­‌های خارجی پایداری و اختلال کمتری دارند، اما چون سرورهای ایرانی را در دیتاسنترهای داخلی نگه می‌دارند، نگرانی از بابت تحریم­‌ها، توقیف و ضبط سرور و... نخواهیم داشت.

از نظر پهنای باند

پهنای باند، یعنی میزان و حجم اطلاعاتی که بصورت ماهانه برای آپلود و دانلود فایل­‌های سایت در اختیارمان قرار می‌گیرد و اگر این پهنای باند تمام شود وب سایت شما با مشکل مواجه خواهد شد. با توجه به قیمت بالایی که برای هاست خارجی پرداخت می‌کنیم، در شرایط مختلف مثل زمانی که تبلیغات گوگل انجام داده­‌ایم، مشکل کمبود پهنای باند می‌تواند یک مشکل جدی و پر هزینه باشد.

از طرفی از مزایای برخی سایت­‌های فروش هاست ایران این است که پهنای باند نامحدود در اختیار کاربران قرار می‌دهند، که این مورد در کنار قیمت هاست ایرانی نسبت به خارجی مسئله قابل توجهی است.

از نظر پشتیبانی و خدمات پس از فروش

یک مورد دیگر فرق هاست ایرانی و خارجی در پشتیبانی و خدماتی است که پس از خرید هاست در اختیارتان قرار می‌گیرد.

اگر شما از وب­سایت‌های خارجی هاست خود را تهیه کنید، قطعا برای دریافت پشتیبانی می‌بایست شرایط سخت­‌تری مثل تسلط به زبان انگلیسی و هزینه سنگین پشتیبانی تلفنی را تحمل کنید. از نظر دریافت راحت‌تر خدمات پس از فروش قطعا هاست­‌های ایرانی که از سایت­‌های داخلی خریداری می‌شوند گزینه مناسب‌تری خواهند بود.

 البته سایت­‌های ایرانی بسیاری امروزه هاست­‌های خارجی هم می‌فروشند که در این صورت بخش بزرگی از مشکل حل خواهد شد.

خرید هاست ایران از شتابان هاست

خرید هاست ایران از شتابان هاست

ایرانی یا خارجی بودن هاستی که تهیه می‌کنیم یکی از اصلی‌ترین سوالات مدیران سایت‌ها به می‌باشد.

در این مقاله که اطلاعات کافی درباره تفاوت­‌های هاست ایرانی و خارجی بدست آوردید و فهمید که هاست ایرانی تقریبا کیفیت برابری با هاست خارجی دارد و در بسیاری از موارد مثل نگرانی از بابت تحریم‌های بین‌المللی، خرید هاست ایران می‌تواند گزینه مناسب‌تری به شمار برود.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای خرید هاست ایران به وب سایت (https://shetabanhost.com) شتابان­‌ هاست مراجعه کنید و یا با شماره (02491311031) با بخش مشاوران مشتریان شتابان هاست تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۵ ۱۸:۴۹

به نظرتون با توجه به محدودیت های اینترنت، خرید هاست خارجی کار درستیه؟

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۵ ۱۸:۵۰

تیم پشتیبانی شتابان هاست رو قطعا پیشنهاد میکنم، هم تیکت هارو سریع جواب میدن هم پشتیبانی تلفنیشون فوق العاده است

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۵ ۱۸:۵۱

ببخشید فرق سرورهای مدیریت شده با مدیریت نشده رو هم میشه بگید