• شنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401073016791
  • خبرنگار : 50189

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

رزمندگان دیروز، مرزهای اقتصادی امروز کشور را حفظ کرده‌اند

 رزمندگان دیروز، مرزهای اقتصادی امروز کشور را حفظ کرده‌اند

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان گفت: امروز علیه کشور جنگ ترکیبی به راه افتاده و همان رزمندگانی که دیروز از تمامیت ارضی کشور دفاع می کردند امروز مرزهای اقتصادی را حفظ کرده اند و به دنبال توسعه آن هستند.

حجت الاسلام والمسلیمن حسن علیدادی سلیمانی عصر امروز ۳۰ مهرماه در آئین آغاز عملیات احداث شهرک زنجیره فوتوولتاییک انرژی های تجدیدپذیر ایران گروه نوران انرژی با مشارکت بانک ملی ایران و با حضور وزیر اقتصاد گفت: اعتقادات ما متاخذ از کتاب، سنت، وحی الهی و کلام معصوم است و با این آرمان ها و پیشینه این انقلاب را با رهبری امام و سخت کوشی ملت توانستیم ایجاد کنیم.

او می افزاید: این مردم دیندار دهه ها است که ایستاده اند و سختی ها را تحمل کرده اند تا این انقلاب را به صاحب اصلیش تحویل دهند.

امام جمعه کرمان، ادامه می دهد: در این راستا با سه مساله اصلی مواجه هستیم و باید وظیفه خودمان نسبت به این مساله را به نحو احسن انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان می گوید: استمرار سیاسی کشور اولین مساله است که با توفیق الهی در ۲۲ بهمن ۵۷ آن را به دست آوردیم و اکنون از مستقل ترین کشورهای جهان هستیم. استقلال اقتصادی موضوع دوم است که در آن ضعف هایی داریم اما ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه اعم از نیروی انسانی و ثروت های فراوان در این کشور وجود دارد که باید از این ظرفیت نهایت استفاده را کرد و در گام استقلال اقتصادی موضوع مهم این است که دولت مردان باید کشور را به جایی برسانند که کشور در همه محورها حاشیه امن اقتصادی ایجاد کند.

«استقلال فرهنگی مساله سومی است که این استقلال بر دو استقلال فوق الذکر تاثیرگذار است و بر آنها سایه انداخته است.» این بخش دیگری از سخنان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در این آئین بود.

او می افزاید: امروز علیه کشور جنگ ترکیبی به راه افتاده و همان رزمندگانی که دیروز از تمامیت ارضی کشور دفاع می کردند امروز مرزهای اقتصادی را حفظ کرده اند و به دنبال توسعه آن هستند.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این مراسم با اشاره به راه اندازی این شهرک گفت: این پروژه کاملا با شعار عنوان شده سال از سوی مقام معظم رهبری منطبق است ضمن آنکه ظرفیتی برای استان ایجاد می کند.

او با تشریح وضعیت تابش خورشید در استان کرمان عنوان کرد: برای تولید انرژی خورشیدی، قطعا کرمان بهترین ظرفیت را در کشور دارد و در همین راستا نیز بخش کشاورزی و معادن می توانند انرژی مورد نیاز خود را از طریق انرژی های تجدیدپذیر تامین کنند.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: استان کرمان بهترین معادن سیلیس در کشور را دارد و با این فناوری می توان این ظرفیت را به سامان رساند.

فداکار اظهار کرد: طبق گفته های مجریان طرح سالن اول تولید پنل این مجموعه ظرف ۸ ماهه آینده به بهربرداری خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha