• یکشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۱ / ۰۰:۵۷
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1401073016883
  • خبرنگار : 71613

سرمربی والیبال زنان پیکان: انگار روی آسفالت بازی کردیم!

سرمربی والیبال زنان پیکان: انگار روی آسفالت بازی کردیم!

فاطمه رشیدی با اشاره به دیدار با سریک گنبد در هفته دوم لیگ برتر نسبت به استاندارد بودن سالن این تیم انتقاد داشت و گفت: انگار روی آسفالت و در خیابان‌های تایلند و ویتنام بازی کردیم.

به گزارش ایسنا، ‌ دو هفته از لیگ برتر والیبال زنان گذشته و تیم پیکان با یک برد و یک باخت و چهار امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

فاطمه رشیدی، سرمربی پیکان در گفت‌وگو با ایسنا به عملکرد این تیم در دو هفته گذشته اشاره و بیان کرد: لیگ پویاتری نسبت به سال‌های گذشته داریم. برخی تیم‌ها جوان هستند اما انگیزه بالایی دارند. هفته اول  را برنده شدیم و هفته دوم که مقابل سریک گنبد شکست خوردیم، یکسری مسائل رعایت نشد.

او در این مورد افزود: سالن مسابقه گنبد اصلا استاندارد نبود و نمی‌دانم چگونه مجوز بازی گرفته است. کف سالن استاندارد نیست و انگار روی آسفالت بازی می‌کردیم. از طرف دیگر رطوبت هوا خیلی زیاد بود. متاسفانه سالن یک هواکش داشت که اصلا جواب نمی‌داد و  انگار در خیابان‌های تایلند و ویتنام بازی می‌کردیم.  

رشیدی یکی دیگر از دلایل شکست تیم خود را اشتباهات تیمی دانست و گفت: اشتباهات ما زیاد بود. می‌توانستیم سه بر یک برنده شویم اما بازی به گیم پنجم کشیده شد و شکست خوردیم. البته بازیکنان خوبی داریم، در ادامه باید این روند را عوض کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

او با بیان اینکه پیکان تمرینات خود را از اول مرداد شروع کرده است، تاکید کرد: بازیکنان ملی‌پوش ۲۳ شهریور به تیم اضافه شدند بنابراین آمادگی ۱۰۰ درصد نداریم اما تلاش کردیم آماده شویم.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: سال گذشته تیم جوانی داشتیم و هدفمان معرفی این بازیکنان بود اما امسال تیم برای قهرمانی بسته شده است. هنوز هفته دوم لیگ است و مسابقات زیادی داریم. برای قهرمانی می‌جنگیم و در این راه امکانات و تمرینات خوبی هم داریم. باشگاه پیکان ما را به خوبی حمایت می‌کند.

او به پخش اینترنتی برخی از مسابقات لیگ والیبال زنان اشاره و بیان کرد: سال گذشته هم پخش زنده اینترنتی داشتیم. فدراسیون برای این کار خیلی تلاش کرده و همیشه برای زنان پیشگام است. ضمن تشکر از این کار اگر دیگر مسابقات را هم پوشش بدهند، خیلی بهتر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۱ ۰۴:۴۵

قرار بود آقای داورزنی تیم هایی را‌که سالن آماده واستانداردلیگ برتررا نداشته باشندازمیزبانی درشهرهای خودشان محروم باشندومسابقات را درشهری ثالث برگزارکنند.هم آقایان وهم بانوان!که متاسفانه دیده شدشهرهایی مثل گرگان(تیم پاس)وگنبد(شهرداری گنبد)و...باهمین سالن غیراستانداردبازی برگزارمیشه!!

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۱ ۰۹:۵۵

اینا چرا شبح شدن تو عکس؟