• شنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1401073016887
  • منبع : دانشگاه تهران

در جلسه هیات امنای بنیاد حامیان دانشگاه انجام شد،

تقدیر از همیارانی که با نذر وقت و تخصص، حامی دانشگاه تهران شدند

تقدیر از همیارانی که با نذر وقت و تخصص، حامی دانشگاه تهران شدند

اعضای جدید هیأت امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران همزمان با برگزاری جلسه هیأت امنا و مجمع عمومی این بنیاد با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رئیس دانشگاه تهران، خیّرین و واقفین در حضور نماینده وزارت کشور انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، هیأت امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران دارای ۱۷ عضو است که ۷ نفر از اعضا ثابت و دائمی هستند؛ بنابراین رأی‌گیری برای انتخاب ۱۰ عضو دیگر هیأت امنا و همچنین تعیین یک بازرس انجام شد.

در نتیجه این انتخابات، اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت امنا و بازرس بنیاد به شرح زیر انتخاب شدند: حمیدرضا شاه‌حسینی، ابراهیم جمیلی، محمدحسن خداوردی، دکتر رضا فرجی‌دانا، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، رضا رضوان، دکتر محمدحسین امید، دکتر شادی جمیلی و قدسیه رحمتیان به عنوان اعضای اصلی و محمدعلی روحی فردپور و مهندس محمد عطاردیان دو عضو علی‌البدل و دکتر علی ابراهیمی کردلر و دکتر ساسان مهرانی به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل از منتخبین این نشست بودند.

علاوه بر انتخاب اعضای جدید هیأت امنا و بازرس بنیاد حامیان دانشگاه تهران، گزارش عملکرد یکساله، صورت‌های مالی و پیشنهاد درآمدها و هزینه‌ها برای سال ۱۴۰۱ بنیاد حامیان دانشگاه تهران در این نشست مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

در این جلسه همچنین تصویب شد که ۶ نفر از یاریگرانی که در سال‌های گذشته از دانشگاه تهران حمایت کرده بودند به عنوان عضو مجمع عمومی انتخاب شوند. به این ترتیب شش عضو تازه به اعضای مجمع عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران اضافه شد و اعضای این مجمع به ۴۵ نفر رسید.

همچنین گزارش‌ها و فعالیت‌هایی که هیأت امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران مورد بررسی و تصویب قرار داده بود به مجمع عمومی بنیاد ارائه و تأیید شد. از جمله این موارد، انتخاب مؤسسه حسابرسی برای رسیدگی به امور مالی بنیاد عام‌المنفعه حامیان دانشگاه تهران بود که مؤسسه هوشیار ممیز مانند سال‌های گذشته مجدد به عنوان حسابرس رسمی بنیاد حامیان دانشگاه تهران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در این جلسه خیّرینی که به دلیل عدم برگزاری مراسم در دوران کرونا از آنها تقدیر نشده بود؛ همیاران همکار و خیّر بنیاد و همچنین دانشجویان و دانش‌آموختگان همیار بنیاد حامیان دانشگاه تهران با حضور دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، دکتر محمود کمره‌ای رئیس هیأت مدیره بنیاد حامیان و دکتر مهدی شهبازی رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

دکتر عباس مصلی‌نژاد، کاظم قلم‌چی، محمدعلی روحی فردپور، ابراهیم جمیلی، حمیدرضا شاه‌حسینی، محمدحسن خداوردی، دکتر شادی جمیلی، محمود دولت‌آبادی، دکتر بی‌بی راضیه یزدان‌پرست، دکتر پریچهر احمدیان، رضا رضوان، دکتر معصومه باقری، دکتر علی اسلامی بیدگلی و دکتر علی اصغر پورعزت از جمله خیّرین و واقفینی بودند که با اهدای تندیس، لوح احسان و نشان نیکوکاری از آنها تقدیر شد.

صغری علیشاهی، رضا لطفی‌زاده، علی چوپانی و فاطمه گرجی همیاران بنیاد که به صورت نذر وقت و تخصص و کمک مالی از بنیاد حمایت کرده و بهروز کیانی، محمدرضا فیض‌آبادی، طهورا جوان، فاطمه سادات موسوی، ارسلان اسعدی، مرتضی پیران، محمدرضا دادگستر، زهرا درودیان و زروان یاراحمدی نیز در این نشست به عنوان دانشجویان و دانش‌آموختگان همیار بنیاد از آنها تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha