• سه‌شنبه / ۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401080301935
  • خبرنگار : 50549

برگزاری هشتمین جشنواره زوج‌های جوان کارکنان ارتش در مشهد

برگزاری هشتمین جشنواره زوج‌های جوان کارکنان ارتش در مشهد
عکس تزئینی است.

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هشتمین جشنواره زوج‌های جوان کارکنان ارتش در مشهد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید جانمراد موسوی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: در راستای ترویج سبک زندگی دینی ، ارتقاء سطح معنوی اخلاق اجتماعی و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ارزش‌ها، اعتقادات و باورهای جوانان، برگزاری جشنواره زوج های جوان کارکنان مناطق پدافندی سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طرح‌ریزی این جشنواره از سال ۹۹ آغاز شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اجرای آن از سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت.

موسوی اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون ۶ دوره این جشنواره برگزار شده و اکنون برگزاری هفتمین دوره آن با حضور ۵۰ زوج جوان که در سال جاری و سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند از روز یکشنبه اول آبان ماه آغاز شده و تا پنجشنبه پنجم آبان ادامه دارد و هشتمین دوره این جشنواره نیز طی هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ دو دوره این جشنواره برگزار شد، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون چهار دوره دیگر این جشنواره با حضور ۲۰۰ زوج برگزارشد و هفتمین دوره این جشنواره هم اکنون در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در هر دوره ۵۰ زوج حضور دارند که طی یک اقامت پنج روزه در مشهد از برنامه‌های فرهنگی و زیارتی بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: تاکنون ۴۰۰ زوج که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ازدواج کرده‌اند در این دوره حضور یافته‌اند و برنامه‌ریزی برای تعداد زوج‌هایی که تا پایان امسال نیز ازدواج کنند انجام شده که بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته تا پایان سال ۲ تا ۴ دوره دیگر با حضور زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در این جشنواره نیز برگزاری کارگاه‌هایی با حضور اساتید برجسته در حوزه تربیت فرزند، روابط زن و شوهر، سبک زندگی ایرانی اسلامی و سایر موضوعات روز جامعه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha