• سه‌شنبه / ۳ آبان ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401080302207
  • خبرنگار : 50175

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) خبر داد:

ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی شهر هوشمند در بروجرد

 ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی شهر هوشمند در بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) از ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی شهر هوشمند خبر داد.

احسان یاوری در نشست با اعضای هیئت‌علمی دانشگاه که امروز در سالن حوزه ریاست برگزار شد، گفت: در ابتدای این ترم در چند حوزه از جمله تأمین خوابگاه، سلف و زیرساخت‌های آموزشی با چالش‌های متعددی روبرو بودیم که با همت و کار جهادی تمامی همکاران و مدیران دانشگاه، به سرانجام مناسبی رسیدند.

وی تصریح کرد: به حول و قوه الهی تمام مطالبات از جمله گرنت، حق‌التدریس‌ها و اضافه‌کاری‌های کارمندان تماماً تا این تاریخ تسویه شده است.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) خاطرنشان کرد: با ارتباط‌هایی که با خیرین و سازمان‌های حمایت‌کننده گرفته‌ایم، توانسته‌ایم قول‌هایی برای تجهیز فضاهای آموزشی و تکمیل خوابگاه گرفته شود.

یاوری اضافه کرد: اتفاق بسیار ویژه‌ای که در حوزه پژوهش افتاده است که باید با افتخار آن را عنوان کرد، قرار گرفتن نام دو نفر از اساتید دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) در بین دانشمندان دو درصدی دنیا بر اساس داده‌های پایگاه اسکوپوس، محمد عابدینی و بهرام رشیدی است.

وی بیان کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی دانشگاه و تأثیرگذاری بیشتر در حوزه علمی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان، اقداماتی انجام گرفته است.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) ادامه داد: از جمله این اقدامات ایجاد مرکز رشد دانشگاه که با همکاری پارک علم و فناوری استان، محل استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شهرستان، است.

یاوری عنوان کرد: راه‌اندازی خانه خلاق صنایع‌دستی که با همکاری اداره صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان تفاهم‌نامه آن بسته شده است از دیگر اقدامات است.

وی ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی شهر هوشمند، طبق تفاهم و قراردادی که با شهرداری بروجرد صورت گرفته است را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha