• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۰۰:۵۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401080403025
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان عنوان کرد؛

علی‌آباد کتول میزبان شایسته دوره مربیگری بین‌المللی والیبال

علی‌آباد کتول میزبان شایسته دوره مربیگری بین‌المللی والیبال

ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: شهرستان علی‌آباد کتول میزبانی شایسته برای برگزاری دوره مربیگری بین‌المللی والیبال است.

قاسمعلی برزمینی شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از محل برگزاری دوره مربیگری بین‌المللی سطح دو والیبال که از روز گذشته (سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱) در شهرستان علی‌آباد کتول آغاز شد، اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های این دوره تا هشتم ماه‌جاری تداوم می یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با تأکید بر اینکه در این دوره ۵۰ مربی خانم و آقا حضور دارند، ادامه داد: "هانس ووگت" از کشور آلمان و "جواد مهرگان" از جمهوری اسلامی ایران مدرسان این دوره تئوری و عملی هستند.

وی با اشاره به اینکه سطح رشته المپیکی والیبال در استان گلستان بسیار بالاست، افزود: همین تفاوت سطح والیبال گلستان با سایر استان‌های کشور می طلبد تا زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم ‌افزاری این رشته تقویت شود.

علی‌آباد کتول میزبان شایسته دوره مربیگری بین‌المللی والیبال

برزمینی بالا رفتن کیفیت علمی مربیان و داوران این رشته ورزشی در استان گلستان را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم‌های والیبال استان در رده‌های مختلف سنی، در لیگ‌های برتر و سایر لیگ‌های کشوری حضور دارند که همیشه به عنوان مدعی قهرمانی مطرح بوده‌ و حریفانی سرسخت برای رقبا هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در ادامه سخنان خود به افتخار آفرینی ساحلی‌بازان والیبال گلستان در رده‌های مختلف سنی اشاره کرد و گفت: تابستان گذشته افتخارات بسیاری توسط نوجوانان، جوانان و امیدهای گلستانی در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور کسب شد که نمی‌شود این افتخارآفرینی‌ها را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه حضور در میادین ملی و بین‌المللی والیبال مختص به آقایان گلستانی نیست، تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بانوان والیبالیست گلستانی در میادین مختلف، حتی در ترکیب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

قاسمعلی برزمینی در خصوص میزبانی علی‌آباد کتول برای برگزاری این دوره گفت: این شهرستان پتانسیل‌های بسیاری را در رشته ورزشی والیبال دارد و یقینا میزبان شایسته‌ای برای برگزاری این دوره است.

گفتنی است، سپری شدن بیش از دو سال از دوره مربیگری سطح یک بین‌المللی، گذراندن ۳۰ ساعت دوره آموزشی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و داشتن فعالیت مستمر طی دو سال گذشته از شروط شرکت در این دوره بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha