• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401080503250
  • منبع : نمایندگی قزوین

نماینده مجلس خبرگان:

نیاز امروز جامعه، بهبود شرایط زندگی مردم است

نیاز امروز جامعه، بهبود شرایط زندگی مردم است

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط فعلی باید بهتر از گذشته برای بهبود زندگی مردم تلاش کنیم و کارهای عقب مانده را ساماندهی کنیم، اگر امروز مردم و جوانان اعتراض دارند برای این است که نتوانستیم گلایه‌های آن‌ها را بشنویم.

آیت‌الله علی اسلامی پنجشنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۱ در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به حدیثی از کتاب وافی فیض کاشانی اظهار کرد: خداوند می‌فرماید: بنده در زمان مشکلات و مصائب پناهی جز من ندارد اما پس از اینکه گره از مشکلاتش باز شد در حق من (خدا) بی‌انصافی می‌کند و برای ارتکاب معصیت و عصیان از من حیا نمی‌کند.

وی با اشاره به حوادث روزهای اخیر در جامعه گفت: به خاک و خون کشیدن شیعیان در حرم شاهچراغ و کشته شدن افراد بی‌دفاع به دلیل کوتاهی‌های ما شیعیان است.

این عضو خبرگان رهبری خطاب به اعضای شورای شهر بیان کرد: مردم به شما اعتماد کردند و به عنوان اعضای شورای شهر فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم در اختیار شما قرار داده‌اند، باید از این فرصت به‌خوبی استفاده کنید و اجازه ندهید شهر مانند گذشته با برخی مشکلات و مسائل باقی بماند.

وی با اشاره به سابقه تاریخی شهر قزوین ادامه داد:  برخی از خیابان‌ها در شهر قزوین از جمله خیابان تبریز، راه آهن و مغلواک سال‌هاست که با مشکلات متعدد مواجه است و اقدامی برای بهبود آن‌ها نشده و همچنان در آن شرایط باقی مانده‌اند که عزم جدی شورای شهر و شهرداری برای ساماندهی به این مناطق محروم شهر را می‌طلبد.

آیت الله اسلامی تصریح کرد: در شرایط فعلی باید بهتر از گذشته برای بهبود زندگی مردم تلاش کنید و کارهای عقب مانده را ساماندهی کنید، اگر امروز مردم و جوانان اعتراض دارند برای این است که نتوانستیم گلایه‌های آن‌ها را بشنویم.

وی با بیان اینکه اعضای خبرگان رهبری در بطن جامعه و در تعامل با مردم قرار دارند و مسائل و مشکلات آن‌ها را می‌دانند، افزود: ما در بین مردم هستیم و آمادگی داریم نظرات استان و شهر را به تهران منتقل می کنیم.

این عضو خبرگان رهبری در خصوص دیدار اخیری که با رئیس جمهور داشت عنوان کرد: سه نکته را به ایشان گوشزد کردیم که در مدت خدمت شما اسلام زیر سوال نرود، علیرغم تلاش‌های وافر شما در مبارزه با تورم و بهبود شرایط مردم، باید دولتمردان شما هم بیش از گذشته برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی در پایان با انتقاد از برخی کاستی‌ها گفت: دولت سیزدهم در زمان انتخابات از سفره کوچک مردم صحبت می‌کرد آیا امروز این سفره بزرگتر شده است؟ ما به عنوان اعضای خبرگان رهبری گرفتاری‌های مردم را به رئیس جمهور منتقل می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha