• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401080503272

امام جمعه قم حرکت وحشیانه در حرم شاهچراغ را محکوم کرد

امام جمعه قم حرکت وحشیانه در حرم شاهچراغ را محکوم کرد

ایسنا/قم تولیت آستان حضرت معصومه (س) با صدور پیامی گفت: این‌جانب حرکت وحشیانه تروریست‌ها، در حرم پاک شاه‌چراغ را به شدت محکوم نموده و پیگیری و مجازات سخت برای عاملان، آمران و زمینه سازان این دست جنایات را از مسئولین خدوم جمهوری اسلامی خواستارم.

متن پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در پی شهادت و زخمی شدن زائران حرم شاه‌چراغ(ع) بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر دست پلید جنایتکاران اسلام‌ستیز آمریکا و اسرائیل از آستین تروریست‌های دست پرورده شان بیرون زده و سفاکانه خون پاک زائران حریم مطهر امین ولایت حضرت احمدبن موسی شاه‌چراغ را بر زمین ریخت.

دشمنان اسلام و ایران عزیز، که از بروز نشانه‌های توسعه و پیشرفت نهضت مقدس جمهوری اسلامی و رهبری امامین انقلاب عصبانی و کلافه هستند تمام توان خود را به کار بسته‌اند تا با جنایت سبوعانه‌ای چون این حادثه تروریستی و ایجاد اغتشاشات پراکنده بر تنه تنومند درخت انقلاب اسلامی زخم وارد کنند.

بی‌تردید خون مطهر شهدای آستان مقدس احمدی و محمدی در رگ‌های مردم غیور و بصیر ما جریان یافته و به هیچ عنوان پایمال خائنین و منافقین قرار نخواهد گرفت. خون این شهیدان مظلوم روشنگر و راهنمای فریب خوردگان خواهد شد و عزم ما را برای حضور جان برکف در مسیر خدمت به اهل‌بیت (ع)، تا ظهور منجی عالم بشریت بیش از پیش جزم خواهد نمود.

این‌جانب حرکت وحشیانه تروریست‌ها، در حرم پاک شاه‌چراغ را به شدت محکوم نموده و پیگیری و مجازات سخت برای عاملان، آمران و زمینه سازان این دست جنایات را از مسئولین خدوم جمهوری اسلامی خواستارم.

همچنین ضمن همدردی با خانواده‌های شهدای این حادثه، صبر و اجر برای ایشان و شفای عاجل برای مجروحان را از خداوند متعال طلب می‌کنم.

امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم

سید محمد سعیدی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha