• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401080503376
  • خبرنگار : 50378

بیانیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه کشور در محکومیت اقدام تروریستی آستان مقدس شاهچراغ

بیانیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه کشور در محکومیت اقدام تروریستی آستان مقدس شاهچراغ
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه کشور با صدور بیانیه‌ای، اقدام تروریستی عوامل تکفیری در آستان مقدس شاهچراغ(ع) که به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و هتک حرمت این آستان منجر شد را محکوم کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، این بیانیه که از سوی آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت صادر شده، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ – سوره مبارکه شعرا – آیه ۲۲۷

حمله تروریستی و حادثه خونبار در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) که منجر به شهادت مظلومانه و مجروحیت جمعی از زائران و هتک حرمت حریم امن سلالگان پاک معصومین(ع) شد را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری مردم شریف و شهید پرور و ولایت مدار دارالمومنین شیراز و به ویژه تولیت و خادمان آستان مقدس احمد بن موسی الکاظم(ع) و به خانواده شهدای این حادثه تسلیت عرض می‌کنیم و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل داریم.

استکبار جهانی و متجاوزان به امنیت و جان مردم بدانند این خیانت و ددمنشی‌ها که توسط مزدوران حقیر و پلیدشان انجام شد نمی‌تواند وحدت و همدلی بین مذاهب و اقوام ایران را خدشه‌دار سازد. یقیناً خون پاک این شهدای والامقام عامل اتحاد بیش از پیش مردم و اقوام خواهد شد.

نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه پیگیری و محاکمه عاملان و آمران و حامیان ایشان به ویژه انتقام از گروه‌های تکفیری و داعش را از نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی کشور خواستار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha