• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401080503413
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

پدر و پسر کهگیلویه و بویراحمدی از شهدای حادثه تروریستی شیراز

پدر و پسر کهگیلویه و بویراحمدی از شهدای حادثه تروریستی شیراز

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۳ کهگیلویه و بویراحمدی شهید و مصدوم شدند.

سید جواد هاشمی مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در این حادثه تروریستی آقایان«هوشنگ خوب» از اهالی شهرستان بهمئی در این استان و فرزندش آقای «امید خوب» به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی افزود: زمان و مکان مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدای زوار حرم اعلام می شود.

هاشمی اظهار کرد: همچنین آقای سید محسن افشین از کارکنان دادگستری استان از ناحیه پا مصدوم و در بیمارستان شیراز بستری شد.

شهید هوشنگ خوب جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس و از کارکنان شبکه بهداشتی شهرستان بهمئی بود.
شهید امید خوب هم از فعالان فضای مجازی، هنرهای تجسمی و از هنرمندان رشته گرافیک و عکاسی و از جمله طراحان حرفه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

پرواز ۶۵۵ از آثار شهید والامقام امید خوب در فعالیت‌های مجازی این جوان ارزشمند بود.

به گزارش ایسنا، عمل جراحی بر روی پای آقای افشین انجام شده و حال عمومی او خوب است.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

الْقَتْلَ لَنا عادَةٌ وَ کَرامَتَنَا الشَّهادَةُ»؛ کشته شدن در راه خدا، عادت دیرین ما و شهادت، مایه کرامت و افتخار ماست.

انجام عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام به دستان تا مرفق آغشته به خون روسیاهان تکفیری و به شهادت رساندن زائران و میهمانان حریم اهل بیت علیهم السلام جنایتی آشکار است که در سایه ناامنی ها و اغتشاشات شوم ایجاد شده با پشتیبانی استکبار جهانی صورت گرفته است.

این جنایت از سویی نشان دهنده دشمنی بانیان آن با مناسک و شعائر دینی است و از سویی دیگر آشکار کننده خوی ددمنشی مجریان فریب خورده آن است.

کسانی که با بی توجهی به خواست دشمن برای ایجاد نامنی در کشور، همچنان در بوق تفرقه و نفاق می دمند باید بدانند که خواسته یا ناخواسته شریک این جرم و جنایت و مسئول خون های به ناحق ریخته ضیوف آل الله هستند.

این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت و پیشرفت ملت ایران برای دست یابی به مطامع شیطانی خود از هیچ جنایت و خباثتی فرو گذار نمی کنند و در این میان ریختن خون های پاک مردان، زنان و کودکان بی دفاع را حتی در هنگامه نماز و حمد و ثنای پروردگار متعال در حرم اهل بیت پیامبر اعظم (ص) برای دستیابی به نیات شوم خود مباح می شمارند.

دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران عزیز و این گونه حرکت‌های کور و ذلیلانه و از سر استیصال نه تنها هیچ گونه خللی در اقتدار و اراده پولادین شجره طیبه و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند، بلکه برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت و باعث تقویت اتحاد، انسجام و همبستگی و عزم راسخ ملت ایران در ایستادگی مقابل جبهه استکبار و شرک و نفاق و تکفیر خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، شهادت جمعی از هم میهنان و هم استانی های عزیز را در هنگامه دعا و مناجات، تبریک و تسلیت گفته و برای مجروحان این فاجعه از درگاه خداوند رحمان شفا و عافیت مسالت می کند و از دستگاه های مسئول می خواهد تا با پیگیری مجدانه، عاملان و آمران این جنایت را به سزای اعمال پلید خود برسانند.

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حادثه حرم شاهچراغ(ع)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا در متن پیام سید علی احمدزاده آمده است؛

بار دیگر صدای مظلومیت عاشقان اهل بیت درصحن و سرای حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام پیچید که در مسیری دیگر از راه متعالی امام روح الله تاییدی بر فرموده آن پیر فرزانه باشد که (بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شوند)

جریان تکفیری و دروغ پرداز، مردم بی گناه اعم از کودکان زنان و مردان مؤمن و نمازگزار در حرم امن اهل بیت علیهم السلام را مظلومانه و بی دفاع به خاک و خون کشید و به شهادت رساند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت عزیز و شریف ایران، مردم ولایت مدار و شهید پرور استان فارس و همچنین شهادت دو نفر از هم استانی های عزیز از شهرستان بهمئی را به خانواده های معظم آنان و مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک و تسلیت عرض مینماییم و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) همنشینی با سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و شهدای کربلا را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۵ ۱۹:۱۰

شهادت لیاقت می خواهد ... برای همه شهدا طلب رحمت و‌مغفرت و علو درجات آرزومندیم .

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۶ ۰۹:۲۱

انتقام خون این شهدا رو بگیرید مماشات و رافت اسلامی بسه بسه بسه

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۶ ۱۰:۰۳

خدا لعنت ضد انقلاب روح همه شهدا شاد

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۶ ۱۳:۲۲

شهاتون مبارک انشالا بایاری خدا انتقامتونو میگیریم . براندازه داعشیا پیوندتان مبارک

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۶ ۱۸:۲۰

جانم فدای خون شهدا