• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401080503432
  • منبع : نمایندگی همدان

"مهدی صمدی" رئیس هیأت ژیمناستیک استان همدان شد

"مهدی صمدی" رئیس هیأت ژیمناستیک استان همدان شد

ایسنا/همدان با رأی اعضای مجمع انتخاباتی ژیمناستیک، مهدی صمدی به مدت ۴ سال به عنوان رئیس جدید هیأت ژیمناستیک استان همدان معرفی شد.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز پنجشنبه ۵ آبان ماه مجمع انتخاباتی هیأت ژیمناستیک استان همدان با حضور سرپرست فدراسیون ژیمناستیک کشور، سرپرست ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضا برگزار شد.

در این مجمع مهدی صمدی با رأی اعضا به مدت ۴ سال سکاندار ژیمناستیک همدان شد و به عنوان رئیس جدید این هیأت معرفی شد.

در این جلسه فائزه بهبهانی به‌عنوان نایب‌رئیس بانوان، سیده حنانه عقیلیان به‌عنوان خزانه‌دار، مهدی جعفری به‌عنوان کارشناس خبره ورزشی و سعید نجاتیان، سمیه روحی به عنوان اعضای هیئت رئیسه و ناصر مرادی به عنوان بازرس قانونی انتخاب شدند.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان همدان در این مجمع با تاکید بر اینکه توسعه همکاری و ارتباطات با آموزش و پرورش در دستور کار است، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی و مربیگری از دیگر برنامه‌های مهم هیأت ژیمناستیک استان همدان در دوره مدیریتی جدید است.

وی افزود: برای ارتقای جایگاه ژیمناستیک استان آمده‌ام تا همدان به یکی از قطب‌های ژیمناستیک کشور تبدیل شود.

صمدی ارتقاء جایگاه ژیمناستیک در شهرستان‌ها و فراهم‌کردن سالن اختصاصی و تجهیزات موردنیاز را از مشکلات اصلی دانست و گفت: شهرستان‌های ما از لحاظ مربی ژیمناستیک ضعیف هستند بنابراین در نظر داریم با برنامه مدون آموزشی تعداد مربیان این رشته را افزایش دهیم تا شاهد پیشرفت در شهرستان‌های مستعد باشیم.

در ادامه سرپرست فدراسیون ژیمناستیک کشور با بیان اینکه فدراسیون ژیمناستیک طی یک سال و نیم اخیر شاهد برخی چالش‌ها بوده است، بیان کرد: بر حسب وظیفه‌ای که وزارت ورزش و جوانان برعهده ما گذاشته در خصوص امورات جاری در فدراسیون فعال هستیم.

عابد حقدادی با اشاره به عدم برگزاری مسابقات و رویداد ورزشی طی یک سال گذشته در فدراسیون و هیأت‌های استانی، مطرح کرد: سامانه آموزشی فدراسیون از هفته آینده رونمایی می‌شود و فرآیندهای آموزشی، دوره‌ها و صدور گواهی‌ها به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلاس ژیمناستیک برای همه افراد در حال برگزاری است و انتطار داریم شاخه‌های زیرمجموعه ژیمناستیک در استان همدان فعال شود، گفت: توسعه ورزش همگانی در رشته ژیمناستیک با توجه به تاکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی در دستور کار است.

حقدادی با تاکید بر اینکه استان همدان در رشته ترامپولین از ظرفیت قهرمانان مدال آوری همچون سید امیرحسین حسینی و قهرمانان دیگری که اخیرا در المپیاد استعدادهای برتر کشف شده‌اند برخوردار است، عنوان کرد: همه اعضای حاضر در مجمع باید تلاش کنند تمامی کمیته‌ها و زیرشاخه ها در استان همدان را بیش از پیش فعال کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه ایروبیک، آکروژین و ترامپولین ظرفیت پرورش قهرمانان توانمند وجود دارد.

سرپرست ژیمناستیک کشور با بیان اینکه سعی می‌کنیم دوره‌ها با رویکرد استان‌ها برگزار و از عواید آن برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و مساعدت‌های طرفین شاهد جذب و تزریق اعتبارات باشیم هم‌چنان که انتظار داریم در بحث تامین تجهیزات ویژه شهرستان‌ها نگاه ویژه‌ای به ژیمناستیک شود.

وی در پایان گفت: در بخش بانوان اهداف خاصی در نظر داریم و نگاه فدراسیون به بانوان ورزشکار نگاه ویژه‌ای است.

گفتنی است؛ مهدی صمدی سابقه ۲۳ سال مربیگری، مؤسس رشته‌های ترامپولین و آکروژیم در استان همدان، داوری و مربیگری شنا، مؤسس رشته قایقرانی و چهار رشته دیگر در همدان، مدرس قایقرانی در آب‌های آرام و پرورش ورزشکاران و کسب مدال‌های رنگارنگ را در کارنامه فعالیت‌های ورزشی خود جای داده است. 

در ۸ ماه اخیر ۶۵۰۰ ورزشکار سازماندهی شده در ژیمناستیک استان همدان مشغول به فعالیت بوده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha