• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401080503449
  • خبرنگار : 71572

بردیف پس از تساوی برابر ملوان: اشتباهات داوری زیاد بود

بردیف پس از تساوی برابر ملوان: اشتباهات داوری زیاد بود

سرمربی تراکتور می‌گوید که تیمش دو اردوی تدارکاتی در تعطیلات نیم فصل خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، تراکتور و ملوان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک، یک رسیدند. قربان بردیف، سرمربی تراکتور پس از این بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما تلاش کردیم که به نتیجه برسیم. اشتباهات داوری زیاد بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما به گل تبدیل نشد.

او درباره گل گوستاوو که به اشتباه آفساید اعلام شد، گفت: من راجع به داوری نظر نمی‌دهم. کارشناسانی هستند که درباره درست بودن یا اشتباه بودن تصمیم داور نظر می‌دهند.

سرمربی تراکتور درباره برنامه تیمش در تعطیلات جام جهانی بیان کرد: ما دو اردو داریم که یکی در ترکیه و یکی در امارات است.

بردیف همچنین در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: اشتباهاتی که در بازی اتفاق افتاد، به نفع ما نبود و باعث شد بازی جان‌دار نشود. در نیمه دوم ما فعال‌تر بودیم و به بازیکنانم گفته بودم که در خط حمله فعالیت بیشتری داشته باشند اما نتیجه حاصل نشد.

او در واکنش به نتیجه ندادن تاکتیک‌هایش و انجام ندادن تعویض مقابل ملوان گفت: نمی‌دانم شما چطور حساب می‌کنید که در نیمه اول یا در کل خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم توپ دست ما بود. کلا بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم گلمان را حفظ کنیم اما اشتباهاتی در زمین بود که باعث شد ما نتیجه نگیریم.

سرمربی تراکتور درباره توقف خانگی مقابل تیم انتهای جدولی بیان کرد: زمان شرایط را نشان می‌دهد.

بردیف در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا اشتباهات بازیکنان تراکتور کاهش نمی‌یابد؟ توضیح داد: ملوان در کل بازی دفاعی انجام می‌داد. در نیمه دوم ما امکان گل زدن بهتری داشتیم. منظور اشتباهات داوری بود که خطاهای زیادی در بازی گرفته شد که سرعت بازی را گرفت.

او در پاسخ به این سوال که چرا مشکلات تراکتور هفته به هفته کم نمی شود؟ گفت: چه مشکلاتی؟ امروز از عملکردمان راضی نبودم. حتی بازی‌هایی در روسیه انجام داده بودم که نتایج خوبی هم رقم خورده بود ولی راضی نبودم. امروز هم راضی نبودم.

سرمربی تراکتور درباره گل مردود تیمش مقابل ملوان اظهار کرد: من در مورد داوری به هیچ عنوان صحبت نمی‌کنم. من نگرشی نسبت به داوران ایرانی دارم ولی هیچ موقع چیزی نمی‌گویم. من نمی‌خواهم راجع به داوری دخالت کنم.

بردیف در ادامه درباره عملکرد حقیقت، دروازه‌بان تراکتور در نبود اخباری گفت: ایشان تمرین زیادی نداشتند. او امروز زیاد در جریان بازی نبود.

او درباره برنامه‌های تدارکاتی تیمش در زمان تعطیلات جام جهانی بیان کرد: ما حدود دو هفته در ترکیه خواهیم بود. بعد از آن پنج روز به بازیکنان مرخصی می‌دهیم و سپس اردوی دو هفته‌ای در امارات خواهیم داشت.

سرمربی تراکتور درباره حضور هم‌زمان کاوه رضایی و محمد عباس‌زاده در خط حمله گفت: کاوه بد بازی نکرد اما به خاطر مصدومیتی که داشت، احساس کردم که ۹۰ دقیقه نمی‌تواند بازی کند و به همین دلیل تعویضش کردم. البته از عملکرد او راضی بودم.

بردیف در ادامه درباره مشکلات دفاعی تراکتور که امروز هم یک خطای پنالتی انجام داد، توضیح داد: امروز فقط یک اشتباه داشتیم. فقط این را می‌توانم بگویم. ملوان بیشتر یا در مرکز میدان بود یا در زمین خودش، ما فقط یک اشتباه داشتیم که گل خوردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیمش در ۱۱ هفته گذشته راضی بوده است؟ اظهار کرد: ما پله به پله بالا می‌رویم و به یک‌باره نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. در کل از عملکردمان راضی هستم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مشکلات دفاعی این تیم باز هم با دفاع سه نفره می‌خواهد ادامه دهد، توضیح داد: اصلا مهم نیست که با سه دفاع، چهار دفاع و پنج دفاع بازی کنیم. مهم جریان بازی است و ما در جریان بازی تصمیم می‌گیریم که به مدافعانمان اضافه کنیم یا خیر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha