• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۲۰:۱۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401080503528
  • خبرنگار : 50228

مربی پیکان:

باشگاه نفت برای ما احترام قائل نشد / ۴ صبح به آبادان رسیدیم

باشگاه نفت برای ما احترام قائل نشد / ۴ صبح به آبادان رسیدیم

ایسنا/خوزستان مربی تیم فوتبال پیکان می گوید بازی کردن در آبادان سخت است.

امیدیان در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان که به دلیل اخراج مجتبی حسینی در کنفرانس حاضر شد، اظهار کرد: این بازی یکطرفه بود و تیم پیکان سوار بر بازی  بود. اصلاً توپ تیم نفت آبادان به دروازه ما نرسید و اصلاً گلر تیم ما سیو نداشت. 

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه پنالتی که داوربه سود تیم نفت گرفت جای بحث دارد و ما چیزی متوجه نشدیم ادمه داد: پیکان یک تیم جوان و کم هزینه است و شاید پایین ترین از این نظر باشیم.

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: در آبادان بازی کردن بسیار سخت است و خیلی مواقع تیم ها اسیر قدرت تیم نفت آبادان می شوند اما تیم جوان ما امشب بسیار خوب کار کرد. 

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه مثل هفته قبل یک سری اشتباهات داوری که نمی گویم عمدی اما سهوی رخ داد. امروز متوجه نشدیم آن صحنه که پنالتی اعلام شد چه اتفاقی افتاده بود. 

امیدیان خاطرنشان کرد: ما خیلی به دنبال این بودیم که به خاطر شرایط پروازها این دیدار یک روز عقب بیفتد که نشد شاید تیم های بزرگ مملکت بودند این کار را برایشان انجام می دادند ولی برای ما انجام ندادند و اصلاً احترام قائل نشدند. ما چهار صبح به آبادان رسیدیم و درخواست کردیم و فدراسیون هم به باشگاه نفت آبادان نامه زد که این بازی حداقل یک ساعت با تأخیر انجام شود. آقای فیروزی و آقای سراج اخلاق مدار هستند و همیشه برای آنها احترام قائلیم ولی متوجه نشدیم چرا با این درخواست موافقت نکردند. بسیار انتظار داشتیم که به ما کمک می کردند.

وی بیان کرد: به بازیکنانم دست مریزاد می گویم که واقعاً تلاش کردند و جنگیدند اگر می باختیم بی انصافی بود. ما به خاطر اتفاقات بازی هفته قبل با تیم هوادار تحت فشار بودیم و آن هفته خیلی به ما ظلم شد. تیم ما جوان است و هفته گذشته خیلی به ما سخت گذشت. درباره پنالتی امشب هم ای کاش من اشتباه کنم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره درگیری مجتبی حسینی با بازیکن خارجی این تیم گفت: این موارد طبیعی است اما من چیزی متوجه نشدم ولی آخر بازی دیدم که آقای حسینی بازیکن خارجی مان را بغل کرد. 

مربی تیم فوتبال پیکان بیان کرد: من نمی گویم با توجه به اتفاقاتی که در داوری ها برای ما افتاده است دستی پشت پرده است، منظورم این است تیمی که قلدر نیست می شود ۵۰- ۵۰ را برایش نگرفت. به هر حال با جوان کارکردن و بعد هم چنین اتفاقاتی افتادن سخت است. ما خوب بازی می کنیم و بازیکنانمان بسیار خوب هستند اما آنطور که باید نتیجه نگرفته ایم و ناراحتی مان از این موضوع است هر چند نگران نیستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha