• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401080503532
  • خبرنگار : 50228

کریمی: هر ۵ تعویض ما با التماس خود بازیکنانم بود

کریمی: هر ۵ تعویض ما با التماس خود بازیکنانم بود

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پنج تعویض ما در این دیدار به درخواست و التماس خود بازیکنان بود.

فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید اظهار کرد: چون یک قانون غیرمنطقی بر مربی حاکم است و باید به نشست بیاید من به این نشست آمدم در حالی که من اصلاً کشش آمدن به نشست خبری را نداشتم.

به گزارش ایسنا، وی در واکنش به سؤالی درباره تعویض هایش گفت: هر پنج تعویض ما به درخواست و التماس بازیکنان بود و شش بازیکن ما چنین درخواستی را داشتند نه پنج بازیکن‌مان و ما با التماس و دلداری دادن آنها را در زمین نگه داشتیم. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پای طالب ریکانی صدمه خورده است اما بدنش به نسبت آماده است و کسی که استانداردهای پاس با توپ و حفظ توپ را دارد، طالب ریکانی است که البته امشب نتوانست. اما در تمام تمرینات کسی که بتواند تحت فشار توپ را بگیرد و توپ را سالم برساند همین بازیکن است که البته نه برای ۹۰ دقیقه بازی. روی طالب برای ۳۰ تا ۴۵ دقیقه کار کرده بودیم اما امشب جواب نداد. 

وی بیان کرد: به هر حال امشب ۶ بازیکن ما می گفتند که ما را تعویض کن که با هزار ترفند به یکی از بازیکنانم گفتم ۵ دقیقه اگر می توانی امان بده تا تعویض خوب داشته باشم و مشکل امشب ما این بود. یک نفر را هم چون دیگر جای تعویض نداشتیم تعویض نکردم که از همان جناح گل خوردیم و اگر حرف بزنیم می گوید من که گفته بودم بریدم.

کریمی عنوان کرد: این نحوه بدنسازی نیست زیرا گل امشب سومین گلی بود که در دقایق پایانی دریافت کردیم چون تیم افت می کند. حداقل کاری که می توانیم بکنیم این است که در تعطیلات پیش رو یک بدنسازی جامع داشته باشیم تا  بازیکنانمان حداقل بتوانند ۱۰۰ دقیقه بازی کنند.

وی در پاسخ به سؤالی که برنامه شما برای خروج نفت آبادان از بحران فعلی چیست؟ گفت: در برنامه ای که به مدیریت باشگاه داده ام باید ۱۰۰ جلسه تمرین به صورت صبح و عصر داشته باشیم و همچنین باید پست بازیکنانمان تغییر کند. ما در دفاع وسط، خط حمله و هافبک فقط دو بازیکن داریم و نفر سومی وجود ندارد. راهکار خیلی ساده است، بدنسازی خوب و جامع.

وی ادامه داد: در لیگ برتر تیم هایی را داریم که با دوندگی بسیار در میانه جدول مانده اند. ای کاش نیم فصل الان بود اما باید با همین بازیکنان چهار بازی دیگر را تا نیم فصل انجام دهیم و مطمئن باشید جبران می شود. البته ای کاش فدراسیون اجازه می داد مقابل تیم های استقلال و گل گهر به جای ۱۱ بازیکن با ۱۳ بازیکن بازی می کردیم. 

کریمی با انتقاد از گلرهای تیمش، گفت: البته نمی توانم به گلرهایمان هم ایراد بگیرم اما به احسان مرادیان و مربی دروازه بان هایمان گفتم که باید بیشتر کار کنید. از آن گلرمان هم گله دارم. نیامدیم آقای پرکاس را خراب کنم. به هر حال او بازیکنان را جمع کرده است و ما تلاش می کنیم آنها را بسازیم. مربی گلرهایمان را هم که برزیلی بود تغییر دادم چون خوب نبود و قرار است یک بدنساز که استاد دانشگاه و عضو هیات علمی و فردی توانمند است به جمع ما اضافه شود. مربی برزیلی را پررو کرده بودند. به او می گویم باید رویه را عوض کنی و به من می گوید آخرین متد دنیا است که او را بیرون کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha