• جمعه / ۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401080603708
  • خبرنگار : 50026

خدشه به وحدت و امنیت مردم؛ هدف بدخواهان نظام

خدشه به وحدت و امنیت مردم؛ هدف بدخواهان نظام

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف بدخواهان نظام، وارد کردن خدشه به وحدت و امنیت مردم است. 

جواد قناعت، اظهار کرد: حرکت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز نشان داد که بد خواهان نظام، وحدت و امنیت مردم را نشانه گرفته‌اند.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز و تسلیت شهادت جمعی از زائران و مجاوران شاهچراغ در این حادثه، تصریح کرد: دشمنان که تاب تحمل عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را ندارند، همواره در پی ایجاد اختلاف و انشقاق بین صفوف متحد ملت بوده‌اند و برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به خشونت و ترور نیز زده‌اند.

به گزارش ایسنا، استاندار یادآور شد: حادثه تروریستی شیراز که به شهادت و مجروح ‌شدن جمعی از نمازگزاران و زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) توسط عمال داعشی انجامید، اقدام تروریستی کوری بود که اگرچه ارزش امنیتی و نظامی ندارد اما نشان داد سرنخ همه توطئه‌ها و فتنه‌ها دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

قناعت ادامه داد: این حرکت تروریستی توسط داعش به عنوان خبیث‌ ترین دشمن نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت که این گروهک نیز ساخته و پرداخته آمریکاست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اتفاقات اخیر کشور و اینکه دست دشمن در کار است گفت: آنهایی که تاکنون نفهمیده اند باید بدانند منافقین، سلطنت‌ طلبان، تجزیه‌طلب ها و کسانی که همچون حزب کوموله و دموکرات ها می‌خواهند ایران عزیز را تقسیم کنند، داعش و اتحادیه اروپا، سرنخ اصلی دست آمریکا و اسرائیل است.

استاندار افزود: اگر تاکنون متوجه نشده‌اند باید بدانند این چه حرکتی است که داعش هم با آن همراهی می‌کند؟؛ در این شرایط باید بصیرت لازم را داشته باشیم و دقت کنیم که فریب این توطئه‌ها و شیطنت‌ها را نخوریم و همچنان پای‌بند به نظام جمهوری اسلامی باشیم.

وی در پایان این جنایت هولناک را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت ایران تسلیت گفت. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha