• شنبه / ۷ آبان ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401080704146
  • خبرنگار : 50491

امام جمعه بندرگز عنوان کرد؛

تروریست رسانه‌ای خطرناک‌تر از جنایت شاهچراغ

تروریست رسانه‌ای خطرناک‌تر از جنایت شاهچراغ

ایسنا/گلستان امام جمعه بندرگز ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، گفت: تروریست رسانه‌ای اجازه بازنشر واقعیت‌ها را نمی‌دهند و خطرناک‌تر از جنایت تروریستی حادثه شاهچراغ است.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل حسینی در گفتگو با خبرنگار ایسنا ضمن محکومیت حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) اظهار کرد: مجرم اصلی در اغتشاشات اخیر و حادثه در حرم شاهچراغ مثلث شوم عربی، عبری و غربی‌ است که با حمایت و پشتیبانی، داعش چنین حادثه شومی را رقم زد و عده‌ای زن، مرد و کودک بی‌گناه را به خاک و خون کشید.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان می‌خواهند با فتنه‌گری، امنیت ایران اسلامی را خدشه‌دار کنند و از ملت ایران و اسلام عزیز انتقام بگیرند، بیان کرد: در حال حاضر با وجود آنکه قدرتی در دست ندارند اما به سمت زائر و نمازگزار تیراندازی می‌کنند و چنین خون و خونریزی به راه می‌اندازند اگر روزی به قدرت برسند معلوم نیست چه بلایی بر سر انسان‌های بی‌گناه می‌آورند.

امام جمعه بندرگز به سکوت مدعیان حقوق بشر اشاره کرد و یادآور شد: هر کجای دنیا وقتی عملیات تروریستی اتفاق می‌افتد همه بدون هیچ قید و شرطی آن را محکوم می‌کنند اما مدعیان حقوق بشر و رسانه‌های معاند بدون عذاب وجدانی در برابر حوادث تروریستی اخیر سکوت اختیار کردند.

حسینی با تأکید بر اینکه خطرناک‌تر از تروریستی که در حرم شاهچراغ جنایت کرد تروریست رسانه‌ای است، خاطرنشان کرد: تروریست رسانه‌ای اجازه بازنشر واقعیت‌ها را نمی‌دهند و در جنگ روایت‌ها جای شهید را با جلاد عوض می‌کنند.

وی بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام و افزایش بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه‌های شوم دشمنان تأکید کرد و متذکر شد: دشمن در حوادث اخیر وحدت را هدف قرار داد و با تحریک گسل‌های جنسیتی، قومیتی، مذهبی و بین نسلی می‌خواهد وحدت ایران اسلامی را خدشه‌دار کند.

امام جمعه بندرگز در پایان خواستار برخورد قاطع با فتنه گران و عاملان اصلی اغتشاشات و آشوب ها شد و تأکید کرد: از همین تریبون اعلام می‌کنم سستی در تصمیم‌گیری و مماشات در برخورد با فتنه گران و عاملان اصلی و پشت‌صحنه اغتشاشات و کوتاهی در مبارزه با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ کس پذیرفته نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha