• شنبه / ۷ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401080704440
  • خبرنگار : 50491

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی:

حادثه شاهچراغ نشانه خوی درندگی گرگ‌های در کمین انقلاب است

حادثه شاهچراغ نشانه خوی درندگی گرگ‌های در کمین انقلاب است

ایسنا/گلستان کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: چنین اقدامی نشانه خباثت، دشمنی و خوی درندگی گرگ هایی است که برای ضربه به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در کمین هستند.

دکتر حسین کریمی‌اول در گفتگو با خبرنگار ایسنا ضمن محکومیت حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ اظهار کرد: این حمله تروریستی دل همه ملت ایران را به درد آورده است، دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن آمریکا، صهیونیست بین‌الملل و جبهه عبری‌عربی با انقلاب اسلامی دشمنی دارند و می‌خواهند از هر فرصت و بهانه‌ای از انقلاب اسلامی انتقام بگیرند.

وی ادامه داد: در حوادث و اغتشاشات اخیر بارها تذکر داده شد که اعتراض راه قانونی دارد و هر کسی می‌تواند از راه قانونی حرف خود را انتقال دهد اما شیوه ورود آشوبگران و آسیب به مردم و اموال عمومی نشان داد پشت‌صحنه این حوادث توسط دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی طراحی شده است.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دشمن وقتی عدم همراهی مردم را در میدان اغتشاش و آشوب مشاهده کرد مستقیم دست به اجرای عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز زد، تأکید کرد: دشمن با حادثه تروریستی شیراز به دنبال تداوم شرایط موجود است، ملت ایران باید بیش از پیش هوشیار باشد و اتحاد و وحدت کلمه را دستور کار خود قرار دهد و گوش به‌فرمان رهبری و مطیع امر ولایت باشد.

کریمی‌اول با تأکید بر اینکه وقتی دشمن وارد حرم شاهچراغ شد دیگر به مسائلی مانند زن، آزادی، حجاب، کودک و غیره توجه نکرد و همه را هدف ترور قرار داده است، بیان کرد: در یک مکان زیارتی اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند و کاری به مسائل دیگر ندارند که چنین اقدامی نشانه خباثت، دشمنی و خوی درندگی گرگ‌هایی است که برای ضربه به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در کمین هستند.

وی بر ضرورت هوشیاری بیش از پیش ملت ایران تأکید کرد و گفت: دشمن نقشه‌های سنگینی را برای کشورمان طراحی کرده و می‌خواهد آن را عملیاتی کند، امروز دشمن می‌خواهد همان اتفاقاتی را که در سوریه، عراق، افغانستان و امثال آن رقم زده را در ایران پیاده‌سازی کند.

هم‌صدایی با دشمن به‌معنای شراکت در خون شهدای تروریستی شاهچراغ است

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی متذکر شد: دشمن به بهانه‌های واهی اعم از آزادی، حجاب و غیره سوریه را به ویرانه تبدیل کرد و آن همه کشتار و ویرانی را رقم زد، امروز  هم دشمن می‌خواهد همان سناریو را در ایران عملیاتی کند حال در این شرایط هر کسی اعم از سلبریتی، ورزشکار و غیره با دشمن همراهی کند و هم‌صدا با دشمن باشد در این عملیات تروریستی و خون‌های ریخته شده شریک است و باید پاسخگو باشد.

کریمی‌اول با بیان اینکه ملت ایران در برابر اقدامات دشمن ثابت و استوار ایستاده و گوش به فرمان ولی فقیه است، تأکید کرد: این ملت دشمنان را مأیوس کرده و با روحیه ایستادگی، شهادت‌طلبی، از خودگذشتگی و تفکر عاشورایی پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و همانطور که سردار سلیمانی فرمودند ما ملت امام حسین(ع) هستیم و هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی‌رویم.

وی با اشاره به اینکه ما افتخار می‌کنیم که در راه و جبهه حق قرار داریم و این نهایت الهی بودن ملت ایران است، افزود: همانطور که در راهپیمایی برلین آلمان دیده‌اید در مقابل ملت ایران، پرچم‌هایی بلند شد که دقیقاً نشانه کفر، الحاد و بی‌دینی به خداوند بود آنها حتی به حضور هم‌جنس‌گرایان و همجنس بازان در راهپیمایی خود افتخار کردند که این نهایت ننگ و رذالت دشمنان ما است و ما با این اتفاقات به یقین رسیدیم که در مسیر حق قرار داریم.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان ما با رذالت، پستی و روحیه ضددینی خود می‌خواهند در برابر انقلاب اسلامی بایستند، متذکر شد: ملت مسلمان ایران برای راه روشنی که امام راحل نشان داده و مقام معظم رهبری آن را هدایت و رهبری می‌کند هزاران شهید تقدیم کرده و امروز هم میلیون‌ها انسان دلباخته در تداوم و ادامه انقلاب اسلامی گوش به فرمان ولایت و آماده شهادت هستند.

کریمی‌اول در پایان تأکید کرد: دشمن مطئمن باشد راه به‌جایی نخواهد برد و انقلاب اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه در همه علوم و در عرصه بین‌الملل با قوت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha