• یکشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401080805022
  • خبرنگار : 50177

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

سرویس‌های جاسوسی پای ثابت طراحی و ایجاد اغتشاش در ایران هستند

سرویس‌های جاسوسی پای ثابت طراحی و ایجاد اغتشاش در ایران هستند

ایسنا/لرستان مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: سرویس‌های جاسوسی آلمان، فرانسه و انگلیس پای ثابت طراحی و ایجاد اغتشاش در ایران هستند.

حجت‌الاسلام علی درویشی، در جمع دانشگاهیان دانشگاه لرستان که در مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س) سایت مرکزی این دانشگاه برگزار شد  در تشریح لایه‌های چندبعدی اغتشاشات کشور، بیان کرد: اغتشاشات اخیر کشور ناشی از یک مثلث سه ضلعی است که یک ضلع آن، معاندین نظام همچون منافقان، سلطنت‌طلبان و تجزیه‌طلب‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ضلع دوم این مثلث، سرویس‌های جاسوسی بیگانگان هستند، افزود: سرویس‌های جاسوسی بیگانه براساس ابزارها و روش‌های مدرنی که دارند به ایجاد اغتشاشات در کشور اقدام می‌کنند.

 مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سرویس جاسوسی سیای آمریکا و موساد رژیم صهیونیستی به‌دنبال ایجاد اغتشاش در کشور هستند، ادامه داد: سرویس‌های جاسوسی آلمان، فرانسه و انگلیس نیز هم پای ثابت طراحی و ایجاد اغتشاش در ایران هستند.

درویشی با بیان اینکه سیاست این سرویس‌های جاسوسی بیگانه، بی‌ثباتی و ناامنی ایران اسلامی است، اضافه کرد: ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور، از جمله سیاست‌ها و رویکردهای کاری سرویس‌های جاسوسی بیگانه است.

وی با بیان اینکه ضلع سوم مثلث هم استفاده ابزاری از بخشی از افرادی است که مهمترین مطالبه‌شان، برهنگی و بی‌عفتی در جامعه است، گفت: دشمن به‌دنبال این است که جوانان را منحرف و اغفال کند که در این زمینه بایستی هوشیاری عمومی را تقویت کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عنوان کرد: دشمن به‌دنبال ایجاد اغتشاش، تعطیل کردن دانشگاه‌ها و آشوب در کشور است و ما در هر جایگاهی که هستیم باید هوشیاری خود را حفظ کرده و تقویت کنیم.

درویشی در خاتمه جنایت اخیر تروریستی شاه‌چراغ(ع) شیراز را محکوم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha