• یکشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401080805147
  • خبرنگار : 71489

نماینده بروجن: امروز جامعه نیاز به اتحاد و ید واحده دارد

نماینده بروجن: امروز جامعه نیاز به اتحاد و ید واحده دارد

نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جهاد تبیین وظیفه همه ایرانیان به ویژه نخبگان جامعه است، تاکید کرد: امروز جامعه نیاز به اتحاد و ید واحده دارد؛ چیزی که دشمنان را هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، امیرقلی جعفری بروجنی نماینده بروجن و عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در جلسه روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ مجلس شورای در تذکری شفاهی با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش رسالت عظیمی جهت تبیین الگوهایی نظیر شهید فهمیده و شهید سلیمانی در نسل جدید دارند و چه بسا غفلت از این موضوع در آموزش و پرورش باعث سردرگمی نسل جوان و شبهه افکنی دشمنان شده است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان امروز جزو بهترین جوانان و از ذخایر کشور هستند، گفت: شاید دو سال کرونا، غفلت ما و جولان دشمن در فضای مجازی باعث ایجاد فاصله بین ما و نسل جوان شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران از روز اول با نظام سلطه و استکبار جهانی به خاطر خوی سلطه‌گری درگیر بوده است؛ ۸ سال جنگ، کودتاها، تحریم‌ها و فشارها به ملت ایران برای تسلیم کردن ملت مظلوم ایران بوده ولی به لطف خدا انقلاب در مسیر حرکت خود همه را خنثی نموده است. امروز دشمن اقتدار و آرامش ما را مورد هجوم قرار داده و در صدد ناامنی نمودن فضای جامعه برای متوقف کردن پیشرفت ایران قوی و مستقل است.

بروجنی ادامه داد: ضمن محکوم کردن این توطئه به جوانان عزیز و سرمایه‌های کشور توصیه می کنیم که آرامش و متانت خود را حفظ کرده و بدانند که هیچکس جز دشمن خونخوار ملت ایران در فضای آشوب و بی نظمی بهره نمی‌برد. صحنه های حرمت شکنی و تعرض به های اماکن عمومی و خصوصی و نوامیس مردم، گواه آشکاری است بر وجود دستان آلوده به خون مزدوران استکبار که امنیت جامعه ما را نشانه رفته است.

وی تصریح کرد: به عوامل داخلی و غافلانی که بر این آتش می‌دمند، هشدار می‌دهیم که صف‌های خود را از دشمنان ملت ایران جدا کنند. امروز جامعه نیاز به اتحاد و ید واحده دارد؛ چیزی که دشمنان را هدف قرار داده است. امروز جهاد تبیین وظیفه همه ایرانیان به ویژه نخبگان جامعه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha