• یکشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401080805154
  • خبرنگار : 50037

فرماندار درگزین:

۶۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن درگزین آماده واگذاری است

۶۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن درگزین آماده واگذاری است

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین گفت: ۶۰ هکتار زمین در بهترین نقطه شهر برای طرح نهضت ملی مسکن شهر درگزین اختصاص داده شده که با طی کردن روند قانونی خود آماده واگذاری خواهد بود.

کمیل خواستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی قولی که به مردم شهرستان درگزین داده بودیم برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بهترین و باکیفیت ترین زمین نقطه شهر با دسترسی آسان به تمام امکانات شهری و خدمات عمومی درنظر گرفته شده که به زودی آماده واگذاری به متقاضیان تأیید شده خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن کیفیت زمین و دسترسی آسان به امکانات شهری در این طرح برای ما بسیار مهم بود، افزود: در شهر درگزین ۴۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ثبت نام شدگان حدود ۲۵۰ نفر تأیید شده است.

خواستان تصریح کرد: هم اکنون واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن شهر درگزین در حال طی کردن مراحل قانونی خود بوده و با اتمام روند قانونی، زمین اختصاص داده شده به این طرح به متقاضیان تأیید شده واگذار می‌شود.

این فرد مسئول در ادامه با بیان اینکه در شهر کرفس نیز ۲۵۰ نفر متقاضی برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، یادآور شد: برای شهر کرفس هم ۱۸ هکتار زمین باکیفیت به منظور طرح نهضت ملی مسکن درنظر گرفته شده که سند زمین به زودی از منابع طبیعی به نام راه‌وشهرسازی انتقال داده می‌شود و با انتقال سند به نام راه و شهرسازی قطعه بندی و واگذاری آن‌ به افراد تأیید شده انجام خواهد شد.

خواستان با اشاره به اینکه امیدواریم تا با شروع فعالیت و ساخت مسکن ملی شاهد مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ به شهرستان باشیم، مطرح کرد: به ادارات و دستگاه های متولی شهرستان تأکید شده هر چه سریع‌تر مشکلات و کارهای ابتدایی کار مرتفع و عملیات عمرانی احداث مسکن ملی شهرستان آغاز شود.

وی با اشاره به برنامه دولت سیزدهم برای احداث سالیانه یک میلیون مسکن در سطح کشور در طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: دولت به منظور تحقق مسکن اهتمام ویژه‌ای دارد و ادارات شهرستان باید برای تحقق شعار دولت سیزدهم تمام توان خود را به کار بگیرند.

خواستان یادآور شد: در همین رابطه استاندار همدان تأکید بر پیگیری لازم  این طرح ملی توسط فرمانداران را داشته‌ است و مقرر شد تأمین مسکن و حل مسائل حقوقی طرح در فرمانداری هر شهرستان انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان درگزین در پایان یادآور شد: مسکن ملی شهرستان درگزین را به صورت جدی پیگیری می کنیم تا به نتیجه نهایی و شروع عملیات عمرانی در آینده نزدیک برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha