• یکشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401080805174
  • خبرنگار : 71489

تذکر نماینده چناران به وزیران کار، آموزش و ارتباطات

تذکر نماینده چناران به وزیران کار، آموزش و ارتباطات

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و افزایش یارانه‌ها اقدام قابل تقدیر بود»، گفت: ضعف نظارت بر بازار در دولت مشهود است و عدم ثبات در قیمت‌ها جای نگرانی دارد.

به گزارش ایسنا، حسین امامی راد در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای در تذکری شفاهی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: حذف گسترده بیمه کارگران ساختمانی به ویژه طی یک سال گذشته آن هم در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی اجحاف در حق یک قشر سخت کوش و زحمتکش است؛ اگر سهم بیمه این عزیزان را افزایش نمی‌دهید، حداقل همین سهم کم موجود را حذف نکنید.

وی در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: یکی از افتخارات مجلس یازدهم در حوزه آموزش، تصویب قانون رتبه بندی معلمان بود که پس از ۱۲ سال به تصویب رسید؛ اجرای صحیح این مصوبه مهم می توانست یکی از درخشش‌های کارنامه دولت باشد اما متاسفانه تاخیر در نگارش آیین نامه و شیوه نامه و همچنین تاخیر در پرداخت‌ها و اجرای ناقص و بلاتکلیفی ۷۶ هزار نیروی طرح مهرآفرین و پرداخت نکردن پاداش پایان خدمت ۱۴۰۰ فرهنگیان عزیز و استمرار این رویه هم زحمات انجام شده را زیر سوال می‌برد و هم به نارضایتی‌ها دامن می‌زند.

نماینده چناران، طرقبه و شاندیز در تذکر دیگری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در چند ماه اخیر مبالغی با عنوان حداقل مکالمات صوتی در قبوض خطوط ثابت مشترکین درج شده است؛ هرچند این مبلغ در واقع هزینه نگهداری است و در همه دنیا مرسوم است لکن در زمان و هزینه تدبیر درستی انجام نشد.

امامی‌راد در پایان در تذکری به رئیس جمهوری گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و افزایش یارانه‌ها اقدام قابل تقدیر بود اما ضعف نظارت بر بازار در دولت مشهود است و عدم ثبات در قیمت‌ها جای نگرانی دارد؛ درخواست دارم تدبیر لازم در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha