• یکشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401080805310
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه: لزوم راه اندازی اداره کل راه آهن در مرکز استان آذربایجان غربی و حمل مشکلات حمل و نقل ریلی.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات: ضرورت برنامه ریزی و اقدام برای تولید گوشی تلفن همراه ساخت داخل با قیمت مناسب.

حسین محمد صالحی نماینده فریدن به وزیر ارتباطات: لزوم بازنگری در جمع آوری تلفن های ثابت در روستاهای محروم.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به وزیر فرهنگ و ارشاد: لزوم برخورد با روزنامه هایی که در اغتشاشات اخیر به عنوان پایگاه دشمن عمل کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر بهداشت: لزوم عمل به ماده ۱۵ قانون جوانی جمعیت و خانواده در استخدام پرسنل اورژانس کشور و وزارت بهداشت، به وزیر کشور مبنی بر لزوم فعال کردن دوربین های غیر فعال سطح معابر و راه ها، به وزیر امور اقتصادی در خصوص لزوم اختصاص سهام عدالت به جاماندگان واجد شرایط مطابق قانون بودجه ۱۴۰۱.

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به رئیس جمهور: لزوم ابلاغ ساختار و افزایش اختیارات دستگاه های اجرایی در این شهرستان، به وزیر کشور مبنی بر ضرورت تسریع در جبران خسارت وارده به شهرستان طالقان در سیل امسال، به رئیس جمهور درباره ضرورت ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان البرز.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر دفاع: ضرورت پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح، به وزیر آموزش مبنی بر ضرورت پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت معلمان، لزوم پرداخت معوقات و مطالبات معوقه معلمین اعزام به خارج از کشور.

محمدرضا دشتی نماینده اردکان به وزیر راه: لزوم اختصاص اتوبوس بین شهری به شهرستان ۱۵۰ هزار نفری اردکان.

احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم چاره اندیشی برای افزایش قیمت جو و مشکلات ایجاد شده برای دامداران.

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تسریع در توسعه راهبردهای حمایتی و سیاست های تشویقی مکانیزه نمودن فعالیت های زراعی به خصوص در مناطق کمتر برخوردار، به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ضرورت تامین به موقع نهاده های دامی کشاورزی و تسریع در احداث انبارهای در دسترس عشایر.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل به وزیر راه: لزوم اقدام جدی در رابطه با راه آهن زابل- زاهدان، به وزیر نیرو مبنی بر لزوم اقدام در خصوص جلوگیری از تبخیر و رسوب گذاری چاه نیمه ها.

حسین میرزایی نماینده اصفهان به وزیر آموزش: لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، به رئیس جمهور در خصوص ضرورت تسریع در ارایه لایحه نظام یکپارچه پرداخت حقوق به مجلس.

محسن فتحی نماینده سنندج به وزیر آموزش: لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، به رئیس جمهور درباره ضرورت پرداخت مبلغ علی الحساب رتبه بندی به معلمان طرح مهرآفرین.

جعفر قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور: لزوم پرداخت خسارات بیمه خشکسالی و سرمازدگی کشاورزان به صورت نقدی.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha