• دوشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401080905657
  • خبرنگار : 50176

رئیس دانشگاه لرستان:

دشمن به دنبال ایجاد آشوب در دانشگاه‌هاست

دشمن به دنبال ایجاد آشوب در دانشگاه‌هاست

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان در نشست شورای دانشگاه گفت: دشمن به دنبال ایجاد آشوب در دانشگاه‌هاست.

دکتر علی نظری در نشست شورای دانشگاه لرستان که با محوریت تأکید بر تقویت اقدامات اقناع‌سازی متناسب با مفهوم جهاد تبیین و ارتقای سطح اقدامات پیشگیرانه برای ناکامی نقشه‌های شوم دشمن برگزار شد، بیان کرد: دشمن به دنبال ایجاد آشوب در دانشگاه‌هاست.

وی اضافه کرد: در جنگ ترکیبی که از سوی دشمن ایجاد شده دشمن به دنبال آن است که از هر راه و روشی به باورهای دینی جوانان و دانشجویان آسیب وارد کند.

نظری اظهار کرد: دانشگاه باید مرکز تولید علم و دانش و در تراز انقلاب اسلامی باشد و دانشگاهیان به دشمن اجازه نمی‌دهند از محیط دانشگاه برای رسیدن به اهداف شوم خودشان، استفاده کنند.

رئیس دانشگاه لرستان از اعضای هیئت علمی، رؤسای دانشکده‌ها، رؤسای مراکز اقماری و مدیران گروه‌های آموزشی خواست باتوجه به حساسیت‌های این ایام و تلاش دشمن برای دامن زدن به اغتشاشات در دانشگاه‌ها، براساس اقناع‌سازی و شاخص‌های جهاد تبیین و چارچوب‌های قانونی، هرچه بیشتر در جمع دانشجویان حضور داشته باشند و آگاه‌سازی‌های لازم صورت گیرد.

نظری تصریح کرد: دانشگاه اسلامی یک دانشگاه تمدن‌ساز است و بایستی در محیط آن، تعالیم و آموزه‌های دینی، تقویت و نهادینه شوند.

این مسئول افزود: تلاش دشمن آن است که نهاد دانشگاه یک نهاد غیردینی باشد که با هوشیاری دانشگاهیان، این رویکرد دشمن، همواره ناکام مانده و در این مقطع زمانی نیز شکست خواهد خورد.

وی اظهار کرد: اغتشاشات اخیر که در کشور ایجاد شده است کاملاً برنامه‌ریزی شده از سوی دشمن است که شکست خواهد خورد.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: دشمن به دنبال آن است که محیط‌های دانشگاهی و دانشجویی دچار آشوب و اغتشاش شوند؛ بنابراین همه دانشگاهیان در این زمینه، رسالت دارند سطح هوشیاری و اقدامات پیشگیرانه در محیط های دانشگاهی را ارتقاء دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha